Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.
Død iRiver
| Reply |
MarcK | Skrevet 04/04-04 17:15, rettet 04/04-04 17:15 | Forleden overførte jeg nogle MP3'er til til min iRiver iFP-390T, og da jeg tog USB-kablet ud, viste den stadig i dispayet, at den var sluttet til computeren. Jeg slukkede den, og siden har den ikke kunnet tænde - ej heller med helt friske batterier. Instruktionsmanualen tilbyder ingen hjælp og jeg har ikke kunnet finde problemet omtalt på nettet. Min konklusion er dermed, at den er afgået ved døden.
Mit spørgsmål er da, om andre herinde har oplevet lignende problemer, og eventuelt løst dem.
Derudover kan jeg ikke finde fakturaen, og jeg betalte per efterkrav, så jeg har ingen beviser for at jeg har købt den. Dette umuliggør vel, at jeg kan udnytte garantien, ikke sandt? |
|
Koluda | Skrevet 04/04-04 18:00 | Kommer an på hvor den er købt henne ?
De fleste forretninger kan jo printe et nyt garantibevis ud til dig jo. ;) |
|
|
|
Paen | Skrevet 07/04-04 18:16 | har du prøvet at smide den på pc'en igen, se om den reagere på det?
har selv en Iriver - 380T | Lóriens blade falder ikke forgæves
|
|
MarcK | Skrevet 11/04-04 18:52 | Ja, det virker heller ikke :(
Men MidtData har været så venlige, at oplyse mit fakturanummer, så nu kan jeg udnytte min garanti. |
|