X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Amiga!:D


Svar
AndyAndySkrevet 02/04-04 22:17 
Hej everybody,
jeg har lige fået min Amiga Commodore 600 til at hvirke idag. Men mig og en kammerat har siddet og voldspillet Lotus, Super Frog og en masse andre lækre spil hele dagen. Imens vi spillede kom vi lige pludselig til at ødelægge at joy stick - så her står jeg og mangler et joystick der hvirker med Amiga Commodore 600(Kan man få controllers?), men spørgsmålet er...HVOR kan jeg købe dem?!?!

På forhånd tak
-Andy the Amiga freak:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CalleCalleSkrevet 02/04-04 22:24 
Hej prøv at se på www.betafon.dk eller www.kiwimultimedia.dk, men ellers kan du finde dem på loppemarkeder og forskellige steder.
Du kan også bruge sega master og megadrive joystick mener jeg.
AndyAndySkrevet 02/04-04 22:33 
Hey tak Calle, long time no see:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
CalleCalleSkrevet 02/04-04 22:37 
hehe jaa, jeg har skam holdt mig lidt i baggrunden på det sidste.
KTCKTCSkrevet 02/04-04 22:39 
Jeg kan bekræfte Calles information, og så er det lækkert at se at andre folk også stadig nyder den gode gamle Amiga :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
AndyAndySkrevet 02/04-04 23:01 
Calle>
hehe jaa, jeg har skam holdt mig lidt i baggrunden på det sidste.

Jep, jeg er begyndt at blive en rigitg retro freak lissom dig, hehe:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 02/04-04 23:03 
KTC>
Jeg kan bekræfte Calles information, og så er det lækkert at se at andre folk også stadig nyder den gode gamle Amiga :D

Oki:) ved du om at man stadig kan købe Giana Sisters mit gamle er gået i stykker...jeg græd og græd og græd den dag:(
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
AndyAndySkrevet 02/04-04 23:04 
Har desuden bestilt et Amiga joysick nu:D
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
NaieraNaieraSkrevet 02/04-04 23:06 
Andy>
Oki:) ved du om at man stadig kan købe Giana Sisters mit gamle er gået i stykker...jeg græd og græd og græd den dag:(

Det er er blevet pokkers dyrt på grund af at det, naturligvis, er sjældent.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AndyAndySkrevet 02/04-04 23:10 
Naiera>
Andy>
Oki:) ved du om at man stadig kan købe Giana Sisters mit gamle er gået i stykker...jeg græd og græd og græd den dag:(

Det er er blevet pokkers dyrt på grund af at det, naturligvis, er sjældent.

Pis, men kender du et sted hvor man kan købe det?(Helst ikke auktions sider)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
RJKRJKSkrevet 02/04-04 23:17 
Hvis du har cd-drev er det relativt nemt at komme til (Giana Sisters Trilogy).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
AndyAndySkrevet 02/04-04 23:20 
Det har jeg ikke:/ hvor kan man få dem?(Cd.drev og Giana Sisters Trilogy) ved godt er at er lidt dum men jeg har ikk så meget forstand på Amiga:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KTCKTCSkrevet 02/04-04 23:34, rettet 02/04-04 23:37 
Det blev jo trukket tilbage fra markedet fordi Nintendo truede med at sagsøge dem...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CalleCalleSkrevet 03/04-04 09:36 
KTC>
Jeg kan bekræfte Calles information, og så er det lækkert at se at andre folk også stadig nyder den gode gamle Amiga :D

Hehe jaa jeg er også medlem af fup og amiga.dk, jeg har en a1200 og 500, og jeg skal igang med at casemodde min a1200, så den får cd drev og hele molivitten. Jeg har også lige skaffet mig blizzard 1230 acc. kort, hehe:p
AndyAndySkrevet 03/04-04 10:04 
KTC>
Det blev jo trukket tilbage fra markedet fordi Nintendo truede med at sagsøge dem...

Så noget lort!:(
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig