X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

It has begun! (Kizuna Encounter)


Svar
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 16:16, rettet 30/03-04 16:19 
Kizuna Encounter til AES i euro-udgave er måske det mest sjældne Neo Geo-spil overhovedet. Så vidt vides er der 5 kopier i forskellige samlinger rundt omkring i verden. Når der dukker en kopi op, går den for mindst 60.000 kr. Rygterne vil vide at det var Neo Geo-distributørerne i Tyskland og Australien der sendte spillene ud på markedet oprindeligt, hvor Tyskland fik en håndfuld og Australien et par stykker.

Nu er det så dukket en op. En Australier bliver snart rig.

Neo-geo.com forumtråd
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
majjohamajjohaSkrevet 30/03-04 16:22 
Syret... Nogen der kan forklare mig hvorfor at folk vil give så mange penge for et spil?
Homer00Homer00Skrevet 30/03-04 16:23 
Det var jo en hel del penge... Hvorfor er der kun lavet så få kopier?? - Er det et godt spil.. Hvis der altså er nogen her fra, som nogen sinde har prøvet det..
Must eat - So cheap...
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 16:26 
Det er egentlig ret kedeligt at spille...

Der er nok ikke lavet vanvittigt få kopier oprindeligt. Der er nok nærmere tale om, at en større mængde er blevet kaldt tilbage. Så har de skiftet klistermærket på kassetten, manualen og inserten ud, og voila, de har en japansk udgave af spillet.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
psychomantispsychomantisSkrevet 30/03-04 16:27 
Folk der giver 60.000 for et spil er ligeglade med om det er godt eller dårligt.
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 16:27 
Fuldstændig korrekt :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 16:41 
Hehe, ham kender jeg :)
Home is where the hardware is..
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 30/03-04 17:22 
Naiera, hvor meget gav du for dit Mark og the Wolfes? Det må da være lidt specielt siden du havde en pose over det, under hele træffet.
Men det var fanme også fedt.
Spiller nu: Phantasy Star IV
dRxLdRxLSkrevet 30/03-04 17:29, rettet 30/03-04 18:33 
Hold da kæft nogle tumper.

Folk der betaler så meget for spil bliver straffet for deres egen objekt-fetichisme, fred være med dem og andre hvis liv har samme brist.

Tillad mig at citere: "I kan ikke tage det med jer", eller mere profant: "Det kan brænde det skidt".

</ryster på hovedet i forargelse>
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 18:07 
Konsolkongen>
Naiera, hvor meget gav du for dit Mark og the Wolfes?

Lidt under 2700,-
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 30/03-04 19:00 
Du har for mange penge...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 19:07 
Naiera>
Konsolkongen>
Naiera, hvor meget gav du for dit Mark og the Wolfes?

Lidt under 2700,-

*HOST* Inkl. porto *HOST* ;)

Men 2700,- er da ikke overdrevent meget for et genialt spil og samleobjekt!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 19:10 
Hvad er der sjovt ved, at jeg skriver prisen inklusiv porto?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 19:13 
Så er 2700,- jo ikke spillets oprindelige pris. Bare glem det!
Home is where the hardware is..
dRxLdRxLSkrevet 30/03-04 19:23 
Søgaard>
Men 2700,- er da ikke overdrevent meget for et genialt spil og samleobjekt!

Tjaee... Lad os forestille os at man kan få et spil der der tilsvarer det nævnte så godt at der kun er tale om marginale forskelle der ikke har betydning for gameplayet. Tilmed til en konsol hvor der er nogle lidt mere robuste kontrollere i et lidt større udvalg tilgængelig ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SøgAArdSøgAArdSkrevet 30/03-04 19:27 
Så er det netop ikke et fedt samleobjekt længere!
Home is where the hardware is..
dRxLdRxLSkrevet 30/03-04 19:55 
Objektfetichisme. Det er koden der tæller.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 30/03-04 20:31, rettet 30/03-04 20:34 
Hvis dine Dreamcast controllere var over 10 år gamle og fik samme behandling som til P:R 4.1, var der ikke meget tilbage af dem.

Desuden er det ikke "folk", men "kimmer", der ikke kan se/høre forskel på Dreamcast og AES-versionen. Jeg kan. Tydeligt.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/04-04 11:52 
http://cgi.ebay.com/ws/eBayISAPI.dll?ViewItem&item=3089373002
Home is where the hardware is..
happyEDhappyEDSkrevet 03/04-04 15:53, rettet 03/04-04 15:55 
der er også folk der give $50.000 for en Pez figurer og hvis man bare må eje den er det da i orden..
Jeg syntes nu også at $10.000 er meget for spillet, men det er bare ikke det sammen og spille det feks. på compurter via emulator eller det hvis man syntes tekken ligger tæt på... tæt på er ikke godt nok, det er de små maginaler der tæller , der gør man gider spille et spil.

En stor del af nyelsen ligger også i at have et fedt spil med flot box art og så videre...

Jeg har feks mistet en stor del af min lyst til at spille feks PS2, Xbox og GC for jeg syntes ikke der er noget charme over det.. ingen nyelse.. Så kommer der halo 2 , Nyt GTA , zelda osv. men det er bare ikke så fedt. og jeg kan ikke forklare det bedre..

men det er jo bare min holdning, og alle må vel have deres egen holdning uden andre skal jordere den, ligesom jeg ikke jorder dem der syntes det er fu..ed up og give så mange penge for spil når de kan spille tekken 14 og GTA Jylland.

hver sin mening , og hvis alle havde sammen mening ville det jo også være kedeligt!
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
RJKRJKSkrevet 03/04-04 15:55 
toAt>
Jeg syntes nu også at $10.000 er meget for spillet, men det er bare ikke det sammen og spille det feks. på compurter via emulator

Nej. Og det er jo så derfor man spiller MVS-versionen, som er 100% identisk... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 03/04-04 15:57 
Kizuna Encounter er ikke værd at bruge tid på.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
happyEDhappyEDSkrevet 03/04-04 16:01 
ja ja regner da også at købe så jeg kan spille mvs!! har du noget der jeg kan bruge
Spiller nu: Alan Wake, League Of Legends, Super Mario Advance 3: ...
SumezSumezSkrevet 03/04-04 16:16, rettet 03/04-04 16:16 
Det er billigere at købe en MVS og en supergun end en Phantom converter.
(har jeg hørt?)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 03/04-04 16:17 
Naiera>
Kizuna Encounter er ikke værd at bruge tid på.

Nåh, ja, dét... ;)

Jeg mente:

HVIS man ville spille det, så spillede man sin MVS-version ;) Jeg har ikke prøvet det endnu.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
JAAJAASkrevet 03/04-04 18:17 
toAt>
Jeg har feks mistet en stor del af min lyst til at spille feks PS2, Xbox og GC for jeg syntes ikke der er noget charme over det..

Det kan jeg sagtens nikke genkendende til, hvorfor jeg også netop har genkøbt en Dreamcast i sidste uge.

toAt>
ligesom jeg ikke jorder dem der syntes det er fu..ed up og give så mange penge for spil når de kan spille tekken 14 og GTA Jylland.

lol
NaieraNaieraSkrevet 03/04-04 18:41 
Sumez>
Det er billigere at købe en MVS og en supergun end en Phantom converter.
(har jeg hørt?)

Phantom-1: $150-200 + forsendelse.

Så hvis ikke du selv kan lave supergun'en, holder det ikke...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 05/04-04 11:25 
SOLGT for $12.500.

Der blev budt 10k på eBay, men der blev aftalt yderligere udenfor eBay, åbenbart. Der blev betalt med PayPal :-S
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
JuggernautJuggernautSkrevet 05/04-04 11:45 
Naiera>
SOLGT for $12.500.


Ja man fatter det ikke...
Fynboer og heste kan ikke spille Turf Masters.Spiller nu: Daisenryaku VII: Modern..., Pinball Arcade, The
SumezSumezSkrevet 05/04-04 12:42 
Hvordan finder man lige ud af at den skal koste $2500 mere?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 05/04-04 12:44 
Du kunne gå ind på Neo-Geo.com og læse trådene igennem... Jeg kan ikke lige huske det på stående fod.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
nerosnerosSkrevet 15/09-10 09:49, rettet 15/09-10 09:59 
Hahaha det er vanvittigt at læse den her tråd igennem :O

Grunden til spillet er så dyrt til AES er fordi der kun findes 10 stykker af det i Europa og USA hvor af 4 er i omløb..Det sidst nævnte med de 4 er kun spekulation.

Jeg vil gerne finde spillet til MVS men det lader sig åbenbart ikke gøre iøjeblikket. Det er sjovt som MVS også er steget i pris efter Super Converteren er kommet på markedet :-/
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/09-10 10:04 
Det ser ud til, at Rune har fem styk af MVS-udgaven.
Måske kan i finde ud af noget?
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 15/09-10 10:06 
Hvem Rune? :D
Bashful Neophyte
KillerBean2KillerBean2Skrevet 15/09-10 10:11 
Play:Right's Supreme Overlord :D

Aka. RJK
AV Intelligent Terminal
nerosnerosSkrevet 15/09-10 10:17 
LOL haha ok.

Jeg prøver lykken :-)
Bashful Neophyte
SumezSumezSkrevet 15/09-10 11:09 
Han har generelt alt for mange dubletter af alting :) Jeg tager også gerne nogen af hans ekstra MVS-spil hehe.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 15/09-10 11:32 
Jeg synes nok bare at de er lidt mere værd end de 10$, som du kan købe alle MVS-spil til på eBay ;p
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 15/09-10 11:46 
Er det nu man skal spørge hvad du selv har givet for dem? :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 15/09-10 12:26 
Hvis du eller andre tror vi har fået noget som helst forærende for vores blå (eller grønne) øjnes skyld, så er det en kæmpe fejlopfattelse. Vi betaler alt i alt for tingene i en grad, som jeg ikke tror nogen af jer vil være i stand til at forstå, om jeg så forklarede det i detaljer. Hvad jeg i øvrigt ikke har tænkt mig at gøre :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
nerosnerosSkrevet 15/09-10 14:07 
Nu siger jeg det som det er:

Jeg er meget villig til at gå MEGET langt for at få fat på mine spil så ved i det ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig