X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Høretelefoner


Svar
BatemanBatemanSkrevet 02/04-03 11:20 
Jeg leder efter nogle gode høretelefoner til konsolbrug. Hvad kan I anbefale. Jeg vil maks. betale 600 - 700 kr.
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
TLTLSkrevet 02/04-03 14:08, rettet 02/04-03 14:37 
Philips, SBC HP150. God lyd, fair pris, og lang ledning :]

EDIT: Jeg ved ikke om de sælger dem mere. Men hvís de gør, er de nemme at finde.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
jaesjaesSkrevet 02/04-03 16:31, rettet 02/04-03 16:36 
Der er ikke noget specielt du skal kigge efter til konsolbrug, så jeg vil anbefale, at du går ind i en hifi-butik og hører et par stykker.

EDIT: Ok, som TL skriver, er en lang ledning, selvfølgelig rar til konsolbrug - ved dog ikke hvad der er bedst mht. lydkvaliteten; lang ledning eller en forlængning af en kort...
RitesRitesSkrevet 03/04-03 06:39 
Sennheiser
» a winner is you «
TLTLSkrevet 03/04-03 10:00 
Det er helt klart en ulæmpe med forlængerledninge. Hus stikket er som regel for svagt til at holder fast ordenligt, eller også er hullet i det stik for stort (dvs. 0.3 millimeter). Så når man har sat stikket i 10-20 gange er stikket ubrugeligt.

Så køb nogle med en ledning, der er lang nok til det formål du skal bruge dem til.

Jackstik forlængerledninger er noget crap.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
tastasSkrevet 03/04-03 10:09 
Jeg har et par Sennheiser Cordless, og de fungere fint.
Dog har jeg erfaret at Cordless ofte kan have problemer ved de virkelige dybe toner.

Det sjove er, at i alt det musik jeg har hørt via dem, og alle de spil jeg har spillet, har jeg kun haft problemer med dem én gang.

I Starwars: Clone Wars.
Der er åbenbart lavet en eller anden dyb rumlen som får dem til at freake totalt ud.

Men det er meget rart at de er lednings fri, så det vil jeg gerne anbefale.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 03/04-03 10:49 
Rites >
Sennheiser


Pas på de Sennheiser's billige modeller, nogle af dem er serøst elendige! Men deres større modeller er superfede!
Deres HD-xxx serie er rigtig gode "bøffer"!
HD 433 er en ny rev. af et af deres mest populære sæt!

Ellers så vil jeg anbefale Beyer Dynamic, men de ligger i et højere prisniveau!
Du skal op i et prisleje der hedder min. 400/500 kr. ville jeg mene! Men så får du også et par fede hørebøffer!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/04-03 11:06 
Jeg har et par fra Trust, som jeg er godt tilfreds med!
Home is where the hardware is..
jaesjaesSkrevet 03/04-03 17:30, rettet 03/04-03 18:25 
Azalon >
Pas på de Sennheiser's billige modeller, nogle af dem er serøst elendige! Men deres større modeller er superfede!
Deres HD-xxx serie er rigtig gode "bøffer"!
HD 433 er en ny rev. af et af deres mest populære sæt!

HD 433, hører vel til deres billige modeller? - mener jeg har set dem til ca. 250 kr.

EDIT: Har dem i øvrigt selv, og synes ikke lydkvaliteten er specielt god, men man får nok bare ikke så meget for 250,-(?)
TLTLSkrevet 03/04-03 17:46, rettet 03/04-03 17:46 
Bateman>
Hvorfor tager du ikke ned i en butik og prøver dem der er blevet forslået. Og vælger selv? Hvis du vil betale 600 kr. Får du helt sikkert nogle gode nogle, hvis de er med ledning. Jeg ved intet om trådløse.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 04/04-03 07:00 
Går HD500 til 899,- som værende billig model?
» a winner is you «
LWSLWSSkrevet 04/04-03 09:26 
Nogen der har et link hvor man kan købe Sennheiser online? Jeg har efterhånden flyttet alle mine køb ud på nettet. ;)
jaesjaesSkrevet 04/04-03 13:30, rettet 04/04-03 22:26 




Shop hvor de sælger Sennheiser
TurricanTurricanSkrevet 04/04-03 15:05, rettet 04/04-03 15:06 
Hvis du slår et smut forbi Tape Connection, så må du ikke snyde dig for at prøve nogle af deres Koss modeller. Min personlige vurdering er at de lydmæssigt ligger i samme pris/kvalitets leje som Sennheiser. Men med hensyn til holdbarhed, så er Koss bygget utroligt stabilt. De vil holde i mange år.
The Gods pause for a moment...
LWSLWSSkrevet 04/04-03 17:13, rettet 04/04-03 17:20 
Jeg bor så desværre aaalt for langt fra Tape Connection, og de vil have 2x49kr for at sende et [censureret] headset, så jeg leder efter alternativer.

Det er dog ikke til konsolbrug, men med henblik på min nyerhvervede Creative Jukebox Zen MP3man, at jeg leder efter hørebøffer. Jeg har kigget lidt efter Sennheisers HD 497 og HD 457, men har desværre ikke rigtig kunnet finde dem.

Hvis jeg støder på et sted der sælges Koss, vil jeg give dem en grundig overvejelse. Tak for tippet.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 04/04-03 17:42 
jaes >
HD 433, hører vel til deres billige modeller? - mener jeg har set dem til ca. 250 kr.

EDIT: Har dem i øvrigt selv, og synes ikke lydkvaliteten er specielt god, men man får nok bare ikke så meget for 250,-(?)

Ja, jeg opdagede også lige at de lå i den billige ende alligevel. Min far havde bare den gamle model, som jeg synes lød ganske udemærket!

LWS>
Nogen der har et link hvor man kan købe Sennheiser online? Jeg har efterhånden flyttet alle mine køb ud på nettet. ;)

Prøv at kigge på:

www.aage.dk
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
LWSLWSSkrevet 05/04-03 13:31 
Fedt sted. Jeg ringede til www.aage.dk tidligere idag, og selvom de ikke normalt har Sennheiser HD497, ville de gerne bestille et sæt hjem til mig - vel at mærke 100kr billigere end Fona og andre normale butikker.
LWSLWSSkrevet 08/04-03 21:56 
Så var jeg et smut forbi Musikhuset Aage Jensen (aage.dk), og jeg er meget imponeret. To store butikker fyldt med kvalitetsudstyr og ekspedienter som virker til at vide hvad de snakker om. Pris var, som jeg nævnte i mit forrige indlæg, også helt i top.

To tomle opad!

Hvad angår mine nye Sennheiser HD 497, så har jeg ikke fået testet dem så grundigt endnu, men indtil videre har de imponeret mig. De kan godt anbefales.
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 09/04-03 12:48 
Fedt! Glad for at du har haft held med det! :-)
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig