X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Imponerende scener


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 17/03-04 13:10, rettet 17/03-04 13:11 
Ok, jeg har selv måttet sande, at det er svært at få billeder af sjove ting i spil, men jeg vil stadig gerne set noget af det, I andre finder interessant i spil. Derfor denne tråd, hvor det er meningen, man kan vise billeder af scener i spil, der virkelig imponerede en - altså en virkelig WOW effekt rent grafisk - gerne med en forklarende tekst.

Imponerende scener
'On the top of my head' kan jeg huske, da jeg så Beetle Adventure Racing på en N64 i ElGiganten - jeg vidste slet ikke, at den kunne lave så god grafik. Da jeg så stranden på ovenstående billede, var jeg solgt. Specielt de flotte krusninger på vandet efter bilens hjul, var lige ved at slå mig i gulvet.
Spillets super-farvestrålende grafik generelt, ses også godt på dette billede: Blå himmel, hvide skyer, tyrkis vand, rød jord, grønne planter. Det er SÅ imponerende.

Imponerende scener
Da jeg så denne drage (Og senere T-rex'en) gik jeg lige hjem, solgte min PSX og købte en N64 og BAR - og det har jeg aldrig fortrudt.

BAR står stadig som et af de flotteste spil i min erindring.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 17/03-04 13:43 
Imponerende scener
:)~
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig