X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Conker - Live and uncut...hvornår?


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 15/03-04 22:13, rettet 17/03-04 11:39 
Er der nogen der har den mindste anelse om hvornår vi ser den kære conker på vores Xbox, eller er der ingen eksakt periode vi kan se frem til?
I win, you loose
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 15/03-04 22:21 
Spillet er lige i øjeblikket igang med en redesign og forventes engang til sommer.

min kilde siger at grafikken og gameplayet har fået et gevaltigt løft siden det første gang blev fremvist på E3 2003. så vi har noget at glæde os til :-)
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 15/03-04 22:24 
Indeholder det ikke også det gamle N64-spil? Det vil jeg nemlig så gerne prøve ;)
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/03-04 00:38 
Det er et remake af det gamle N64, hvor de har proppet det med nye multiplayer(online) også har de taget det klammeste med som THQ ikke ville tillade, med istedet.

Der går rygter om at en stor penis vil hjælpe Conker mod the great mighty poo! Penisen blev vist på tidlige screenshots:/

Der var også noget religiøst/jødehad content der måske kommer med.. I form a nye scener med the green reaper..

Hvis spillet overhovdet stadig er i udvikling. Folk havde totalt lidt interesse i det på E3.. Det var åbenbart bare N64 versionen om igen.....:(
Well crucify the insincere tonight...
Le RoofLe RoofSkrevet 16/03-04 00:49, rettet 16/03-04 00:49 
Valkyrie>
.. I form a nye scener med the green reaper..

Hehe, tror vist du mener Greg - The Grim Reaper ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
ABCDABCDSkrevet 16/03-04 11:51 
Valkyrie>
Det er et remake af det gamle N64, hvor de har proppet det med nye multiplayer(online) også har de taget det klammeste med som THQ ikke ville tillade, med istedet.


THQ havde ellers ikke noget at gøre med Conker I USA.
Bede-xBede-xSkrevet 16/03-04 12:15 
grillbiller>
min kilde siger at grafikken og gameplayet har fået et gevaltigt løft siden det første gang blev fremvist på E3 2003. så vi har noget at glæde os til :-)

Det får det så sandelig også brug for. Uden forbedringer er en genudgivelse af et gammelt N64 spil ikke specielt ophidsende. Selv med er det svært at finde geisten...
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
SumezSumezSkrevet 16/03-04 12:46 
Og så er der dem af os, der synes Conker i forvejen er pænere end Halo. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 16/03-04 17:25 
Det er der også nogen der synes pong er :)

Jeg spillede conker på N64 for et par dage siden og synes egentlig det var ret cool. Humoren er der i hvert fald ikke noget i vejen med.
I win, you loose
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/03-04 10:35 
Conker er uden tvivl en af de mest geniale Platformspil/ Action Adventure spil lavet^_^

Men desværre kan man ikke lade være med at kritisere det for sin korte længde.

Men efter min mening gjorde de simple, men rigtig fede multiplayer modes op for det:)

-Qoi

IGN
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 17/03-04 11:30 
Jeg synes ikke det er kort. Man forventer det er kort, fordi hver eneste sektion i spillet er helt utroligt gennemført, men alligevel var der i hvert fald tre-fire kapitler mere end JEG forventede.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ValkyrieValkyrieSkrevet 17/03-04 12:05 
Men det var også fordi det var så fedt, at man bare VILLe have mere:)

Great mighty poo... Det var fandme morsomt...

"Have some sweetcorn....":D
Well crucify the insincere tonight...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig