X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Futurama på Zulu!


Svar
FourDFourDSkrevet 15/03-04 14:28, rettet 15/03-04 14:31 
Hvis man er en af de Matt groening fans der ægrer sig over at hans fantastiske serie, Futurama, ikke bliver (eller blev) vist i danmark, kan man prise sig lykkelig hvis man har Zulu!

Hver dag (Så vidt jeg ved) klokken 13.40 bliver serien vist på Zulu!

Grunden til at jeg laver dette emne er dels for at informere folk om det, og så også fordi jeg kan huske at folk brokkede sig over at serien ikke blev vist i indlægget "The simpsons must die!"
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
The DaneThe DaneSkrevet 15/03-04 14:43 
Det sendes vist ikke om Torsdagen.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 15/03-04 15:14, rettet 15/03-04 15:33 
Og hvis man ikke har Zulu, må man bare ærgre sig..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 15/03-04 15:26 
Må man jo om Futurama var der eller ej :)

Totalt yndlingskanal, lis'om.
» a winner is you «
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/03-04 16:26 
Sumez>
Og hvis man ikke har Zulu, må man bare ærgre sig..

Ligeså hvis man har Zulu, men først får fri 14.10.
(...)
The DaneThe DaneSkrevet 15/03-04 16:31 
I længden er det vel også billigere - og måske endda også bedre - at købe serien på DVD. Så kan man se den når man vil og behøver ikke have en betalingskanal til det.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 15/03-04 16:33 
Fox McCloud>
Ligeså hvis man har Zulu, men først får fri 14.10.

Allerede? Luksus-unge ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KeenKeenSkrevet 15/03-04 16:33, rettet 15/03-04 16:34 
Sumez>
Og hvis man ikke har Zulu, må man bare ærgre sig..

Jamen det gør jeg så...

Naiera>
Fox McCloud>
Ligeså hvis man har Zulu, men først får fri 14.10.

Allerede? Luksus-unge ;)

Ja det vil jeg nu også sige
CalleCalleSkrevet 15/03-04 16:41 
Det kom også på norsk tv på et tidspunkt, jeg kan ikke huske om det er der mere.......sisdste vinterferie var jeg i caribien/usa og der købte jeg selvfølgelig nogle tegneserier, bla. et blad der blandede futurama og simpsons sammen...hold kæft hvor var det fedt!
RitesRitesSkrevet 15/03-04 17:09 
Betalingskanal?
Vi har den automatisk i den pakke, som vi ikke kan slippe for at have...
» a winner is you «
JAAJAASkrevet 15/03-04 20:57 
Jeg var meget glad for Zulu .. indtil de i forrige uge stoppede både Buffy og Angel på de mest sindsygt spændende tidspunkter og begyndte at sende gamle afsnit uden at fortælle noget som helst om, hvornår de nye afsnit fortsætter - hvis overhovedet. ARGH.
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 15/03-04 20:11 
Rites>
Totalt yndlingskanal, lis'om.

det vil jeg gi' Rites ret i!
sender meget godt for det "yngre" publikum
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
RitesRitesSkrevet 16/03-04 06:59 
JAA: Totalt. Det er seriøst skod!

Og nu skal man pjække for arbejde for at se det ved 1-tiden or some shit...
» a winner is you «
JmogJmogSkrevet 16/03-04 08:08 
The Dane>
Det sendes vist ikke om Torsdagen.

Heller ikke om tirsdagen. I morgen kommer det dog.
IqonIqonSkrevet 17/03-04 17:55 
I øjeblikket kan man købe de tre første Futurama-sæsoner på DVD for ca. 160 kr. pr. stk. hos www.dvdcrave.com. Jeg har lige modtaget mine i dag (det er godt nok en fed serie) :)
Spiller nu: Assassin's Creed II, Uncharted 2: Among Thie..., Ratchet & Clank: A Crac...
SephirothSephirothSkrevet 17/03-04 18:04 
Jeg har købt alle fire indenfor den sidste måneds tid. Mega nice serie med topklasse humor! Elsker den!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
dchangdchangSkrevet 17/03-04 18:08 
Der kommer lidt lige selvreklame her: Futurama sæson 4 kan købes i Stereo Studio for 269,- kr nu.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
HankyHankySkrevet 17/03-04 18:20 
Eller lidt skævt selvreklame ;P
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MarcusMarcusSkrevet 17/03-04 20:28, rettet 17/03-04 20:30 
Jeg er nu også ejer af Sæson 1,2 og 3...og jeg fraråder at folk køber dem i stereostudiet da de kommer i en kedelig box sammenlignet med dem man får fra dvdcrave.
Rigtig god serie...bedre end Simpsons efter min mening,
men for jeres alle sammens skyld og min egen så bruger jeg ikke et utal af importerede overbrugte ord for at prise den.

Ejer ikke Sæson 4 endnu, men det kommer....det kommer.

Jeg håber serien bliver sat i gang igen og den stemme indsamling hjælper til overtalelsen.

Viva Billy og Tress! (=
FourDFourDSkrevet 17/03-04 20:51, rettet 17/03-04 22:12 
Efter min mening er Futurama's stærke side handlingen, som altid er skide morsom, og på et langt højere plan end Simpsons.

Noget andet som man også kan "føle" ved Futurama er at Matt groening har prøvet af fokuserer mere på at lave en mindre omgang "Rigtig" sjove jokes, end en masse halv-sjove jokes som (de fleste) simpsons afsnit.

Futurama er i det hele taget bare en super serie :)
Yeah, well, you know, that's just like, your opinion, manSpiller nu: World Of Goo, Grand Theft Auto: The B..., Final Fantasy Tactics A...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig