X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Xbox 2 teaser


Svar
SephirothSephirothSkrevet 10/03-04 12:44 
“Are you ready to do things you’ve never done before? What’s coming up will take you places you never believed possible. Come hear about the software for the next generation of gaming and you’ll never look back”

Microsoft vil på Game Developer Konferencen den 23. marts afsløre de første små detaljer om Xbox 2 og endda vise en tech demo eller en teaser fra et kommende spil - spændende ;)

Xbox 2 teaser pic
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 10/03-04 17:17 
Jeg elsker nyt hardware - launch af nyt hardware er den eneste grund til jeg gamer.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
jaesjaesSkrevet 10/03-04 17:29 
Det er bare svært at acceptere, at der sandsynligvis er ca. 2 år til EU launch :(

Hvis det går som ved sidste gen, så får jeg en usandsynlig trang til at købe flere PC-spil, om et halvt års tid - for lige at få et grafisk fix :)
MrCaseMrCaseSkrevet 10/03-04 17:30 
Det bliver så knokle-spændende... især fordi det lugter lidt af at den næste generation kommer til at byde på et skift fra de "traditionelle" konsoller.
Jeg tror ikke vi kommer uden om en lille snas af den der home-center-media-ting trend ting..
Have you considered sucking less?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/03-04 20:11 
Tror bare ikke at der vil være den vilde forskel hvad angår grafik (ihværtfald ikke i launch perioden).
Springet fra Saturn til Dreamcast, det DET var spændende.
Spiller nu: Phantasy Star IV
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 10/03-04 20:55 
Gad vide om den bliver lige så grim som 1'eren :)
KeenKeenSkrevet 10/03-04 21:36, rettet 10/03-04 21:37 
Jeg synes nu ikke ligefrem at den er grim...
Den er da pænere en Ps2'en
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 10/03-04 22:24 
Jeg synes virkelig ikke jeg kan finde en konsol der er dekorativ måske lige på undtagelse af Ps2 silver, men det er så min mening. Det er vel heller ikke det man går efter når man vælger konsol?

Jeg glæder mig lidt til at høre lidt mere om det der dual processor geil i den næste msbox, samt dens eventuelle navn.
I win, you loose
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 11/03-04 00:24 
Saturnen er langt den pæneste konsol, som jeg har set irl. Den kunne dog godt være lidt lavere. Med hensyn til xboxens design så mener jeg bestemt heller ikke den er grim. Men den "orb" de har plantet i toppen kunne godt være en anden farve, f.eks. sølv, så den matchede bogstaverne på cd skuffen.
Spiller nu: Phantasy Star IV
DommergaardDommergaardSkrevet 11/03-04 14:14 
Ved ikke hvor meget jeg glæder mig til Xbox 2. Den har jo ingen harddisk, hvilket jeg synes fjerner en del muligheder, samt min eventuelle lyst til at anskaffe mig den.

Men en ny konsol er altid spændende og når tiden kommer er jeg sikker på at jeg bliver nød til at købe en, hvis ikke den fra Microsoft, så den fra Nintendo eller Sony.

Er rigtig spændt på næste generation, men lad os nu se hvad den har at byde på...
MrCaseMrCaseSkrevet 11/03-04 14:43 
M$ har noget i baghånden mht. lagring... Det er helt sikkert.
Det ligger i luften.
Have you considered sucking less?
ValkyrieValkyrieSkrevet 12/03-04 12:26 
Jeg har hørt at den kommer til at køre på en G5 Mac prossesor, med et ATI Radeon kort!:)

Men jeg ved ikke... Jeg tror MS bliver nød til at lade vær med at lade deres eksklusive spil slippe ud på PCen!

Der er alt for mange mennesker der er klar over at KOTOR, splinter cell og Halo(xbox profilspillene) er ude på PC! Jeg tror det vil skade dem i næste omgang!
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 12/03-04 12:36 
Valkyrie>
Der er alt for mange mennesker der er klar over at KOTOR, splinter cell og Halo(xbox profilspillene) er ude på PC! Jeg tror det vil skade dem i næste omgang!

Enig. Har hørt flere bruge netop dette argument imod køb af Xbox'en.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 12/03-04 12:51 
Sonic.dk>
Den har jo ingen harddisk.

Det er da ikke bekræftet endnu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SephirothSephirothSkrevet 25/03-04 17:22 
Den netop annoncerede XNA teknologi, giver et lille hint om, hvad Xbox 2 vil kunne præstere. Ikke værst...

XNA videos
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 25/03-04 17:33 
Hov, jeg så ikke at i havde kastet jer over mig, fordi jeg kaldte den grim ;)

Jeg synes bare at den neon-grønne farve er noget der hører hjemme på "første-forsøgs-hjemmesider" fra midten af 90'erne lavet af hackere fra polen. Desuden kan jeg ikke se noget som helst æstetisk ved hverken størrelsen eller formen på selve kassen. Direkte grim var måske også en overdrivelse, men pæn synes jeg heller ikke den er...

Og nej, naturligvis er det ikke det man går efter, når man snakker konsol :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig