X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

P:R 4.1: Ønskeliste


Reply
SumezSumezSkrevet 09/03-04 06:02, rettet 09/03-04 06:02 
Er der nogen ting, i rigtig gerne vil se til næste konsoltræf, så skriv dem i denne tråd. Så kan vi også undgå en "hvem medbringer hvad" tråd for software. Erfaring siger at det bliver for forvirrende. :)

Jeg lægger ud med mine egne ønsker:

Final Fantasy Crystal Chronicles (den bliver vist ikke til at komme udenom, men bare en reminder ;))Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
65 topic(s).
1 2 > »

Reply
SumezSumezSkrevet 09/03-04 06:02, rettet 09/03-04 06:02 
Er der nogen ting, i rigtig gerne vil se til næste konsoltræf, så skriv dem i denne tråd. Så kan vi også undgå en "hvem medbringer hvad" tråd for software. Erfaring siger at det bliver for forvirrende. :)

Jeg lægger ud med mine egne ønsker:

Final Fantasy Crystal Chronicles (den bliver vist ikke til at komme udenom, men bare en reminder ;))
Famicom eller adapter til at spille Famicom spil på en NES
R-Type Final
SNK vs. Capcom Chaos (den er vel også et must?)
Shinrei Jusatsushi Taromaru (Saturn)
Tales of Phantasia (SNES)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 09/03-04 09:58 
Der kommer da et enkelt FF:CC med herfra, men af ting jeg gerne ville se kan jeg kun komme på to ting lige nu:

Final Fantasy X-2
Star Craft: Ghost (GC)
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 09/03-04 10:37 
FFX-2 (US) og SvC (PS2) - Check.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 09/03-04 11:59, rettet 09/03-04 16:46 
Det nye PoP til GCN
Sonic Heroes GCN
Kunne godt tænke mig at se om det er nogle spil for mig :D

Ellers også FFX-2
Og selvfølgelig Mr.Gimmick (NES)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RitesRitesSkrevet 09/03-04 12:04 
PoP til Xbox er en del federe, fyi.
» a winner is you «
HankyHankySkrevet 09/03-04 13:58 
Ye, men når jeg nu skal se om spillet er noget for mig og
jeg har en GCN såååå ;)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
MIKA-LMIKA-LSkrevet 09/03-04 14:55, rettet 09/03-04 15:00 
» Is this a game, or is it real ? «Spiller nu: Super Mario Galaxy, Command & Conquer 3: Ti..., Guitar Hero III: Legend...
The DaneThe DaneSkrevet 09/03-04 15:20 
"Viewtiful Joe" kommer også med herfra så.

For lige at få det med, så er Ninja Gaiden også en interesse herfra (US ver.) mest grundet de manglende afhugninger i en PAL ver.

Men hvis nogen har et par sjove/interessante Amiga500 titler kunne de ikke tage dem med (synes ikke helt mit eget repetoire er så voldsomt stort). Jeg tager selv noget lignende disse med:
Rainbow Island, Shadow of the Beast 1-3, IK+, Merc., Turrican (måske også Final Fight, Dynamite Duo, Sensible Soccer).
Men hvis nogen havde noget at byde på ville det være godt, ellers lidt spild at skulle tage det med.

Derudover nogen som har interesse i "Robin Hood: Defender of the Crown" (Xbox)?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
NaieraNaieraSkrevet 09/03-04 15:25 
Jeg har den nyeste Viewtiful Joe ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 09/03-04 15:37 
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 09/03-04 16:53 
LoI dukker naturligvis op fra min side. Men du skal ikke glæde dig for meget. :\
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 09/03-04 17:26, rettet 09/03-04 19:37 
元気ですか。
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 09/03-04 18:06 
Synes også det ville være fantastisk lækkert, hvis der var en der lige smuttede ud og købte Forbidden Siren inden træffet :)
SumezSumezSkrevet 09/03-04 19:22 
Jeg kan godt sørge for Super Metroid, Mega Man X, Axelay og Zone of the Enders 2.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SøgAArdSøgAArdSkrevet 09/03-04 20:12 
Rainbow Island - Har stadig gode drømme om det spil! Har dog ikke prøvet det i ALT for lang tid :/

Zelda: MM - Nogen som er frisk på at gennemføre det med mig? :p Blev aldrig færdig med det.

Tecmo Cup (NES) - Nogen som overhovedet har dette spil? Bedste fodbold spil EVER!
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 09/03-04 20:29 

Hermed føjet til huskesedlen.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 11/03-04 01:36, rettet 11/03-04 01:37 
Shining Force 3? Scenario 1 eller hele molevitten? Har det komplet hvis det ønskes.

Virtua Fighter 4 Evo spillere ønskes :)

Nogen der har Donkey Konga? Håber jeg kan få luret Jmog til at låne sit ud til mig til træffet, men det kan jo spilles med fire :)
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/03-04 01:47 
Jeg har Forbidden Siren med.

R-Type Final
Border Down
Psyvariar 2
Ninja Gaiden
Metroid Zero Mission
Otogi
Maximo Vs. Army Of Zin
Drakengard ("action-RPG Panzer Dragoon"-ting fra Square Enix som dd er ude i Japan)
Crimson Sea 2 (like thats gonna happen...)
Bujingai
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
ChronoChronoSkrevet 11/03-04 06:52 
Jeg har Metroid Zero Mission med - er jo nødt til lige at fremvise mine vanvittige bomb-jumping-shine-sparking-re-charging skills :D
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PlaykidPlaykidSkrevet 11/03-04 07:32 
Mario Kart: DD
Dino Crises 3 (Uanset hvor dårligt det er, kunne jeg godt tænke mig at prøve de:))
James Bond:EON

og RJK husker forhåbenligt den controller jeg glemte sidst;)
Spiller nu: Halo 3
ChronoChronoSkrevet 11/03-04 07:40 
Jeg har MKDD med - andre som har LAN i deres GCN?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 08:46, rettet 11/03-04 09:59 
Hvis det er, så kan i godt låne både R-Type Final og Drag-On Dragoon af mig, men det kræver der er nogen som kommer forbi Næstved og henter dem.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 11/03-04 09:51 
3of19>
Shining Force 3? Scenario 1 eller hele molevitten? Har det komplet hvis det ønskes.

Det der er bedst repræsentativt for serien. Hvor mange scenarier er det der er?
元気ですか。
Le RoofLe RoofSkrevet 11/03-04 09:55, rettet 11/03-04 09:59 
Medbringer følgende:

R-Type Final (PS2)
The Firemen (SFC)
Tales of Phantasia (SFC)

EDIT: Gad såmænd godt at prøve Drag-On Dragoon, men ligefrem at ta' til Næstved for det...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
kimmerkimmerSkrevet 11/03-04 09:59 
Tales of Symphonia (SFC) - mener du ikke Phantasia?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
Le RoofLe RoofSkrevet 11/03-04 10:00, rettet 11/03-04 10:00 
*host*...rettet ;)
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
HankyHankySkrevet 11/03-04 10:09 
Jeg kunne også godt tænke mig at prøve Mortal Kombat: DA
til enten X-Box ell. GCN
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
The DaneThe DaneSkrevet 11/03-04 11:25, rettet 11/03-04 11:47 
Chrono>
Jeg har MKDD med - andre som har LAN i deres GCN?

Der er i min.
For lige at få en påminder på, så skal det der "Super Star Wars" vel med.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 11/03-04 12:06 
Jeg glæder mig til at spille Firemen igen. :) Det er lang tid siden, jeg har set det spil.

Nogen der ligger inde med Mighty Max til SNES?

Jeg sørger for Super Empire Strikes Back, og det første Super Star Wars køber jeg kontant til træffet af en eller anden ukendt sælger under Play:Right navnet. :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 11/03-04 12:19 
SkyblazeR>
Border Down

Den har jeg selvfølgelig med.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 11/03-04 12:22 
The Dane>
Der er i min.

SÅ må vi lige spille noget LAN-mode i fuld hastighed (WarpPipe kører jo næsten altid slowmotion).
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 11/03-04 12:22 
Hvis nu alle dem der har Samba de Amigo v2000 og Typing of the Dead prøver at tage det med denne gang er vi måske sikre på at NOGEN har husket det? ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
NaieraNaieraSkrevet 11/03-04 12:35 
Jeg gider ikke åbne min Typing op :p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 11/03-04 12:44 
Det spil bliver altså ALDRIG et samleobjekt. :P
Det koster $10 på eBay, og PC-versionen kan/kunne efter sigende fås for pebernødder i EB.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 11/03-04 13:24 
Kan ikke huske hvor meget jeg gav for mit til PC, men det var billigt og virkede sjovt/anerledes.

Men er det ligemeget hvilket kabel der skal forbinde de to GC i Mario Kart for så kan jeg lige snuppe mit med - og hvordan går det med den projector?
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 11/03-04 13:54 
Ingen der har Mortal Kombat - Deadly Alliance ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
NaieraNaieraSkrevet 11/03-04 14:47 
Den bunke juks har du ikke brug for, med alle de Neo-fightere der vil være til stede ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HankyHankySkrevet 11/03-04 15:18 
Det var kun for grafikkens skyld :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
SumezSumezSkrevet 12/03-04 13:52 
PLEASE!
En eller anden bliver nødt til at medbringe en famicom eller spilconverter til NES. Jeg bliver simpelthen nødt til at spille nogle af mine nye famicom spil til P:R 4.1 :P


Link...
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/03-04 14:13 
Er der overhovedet nogen der ejer sådanne...? :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/03-04 14:24 
Den eneste på P:R, jeg kender til, må være Dehli, men det er da for sløvt hvis der ikke er andre!?!

Og i kalder jer selv for samlere og entusiaster! :P
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/03-04 15:00, rettet 12/03-04 15:00 
Er der bare en converter, som ændrer benforbindelserne?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 12/03-04 15:38 
Jeg ved ikke hvad converteren præcis gør, men det er vel noget i den stil.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 12/03-04 15:55 
Jeg tænkte bare om det var noget, der lige var til at lave, men jeg kan se at prislejet på dem er omkring $15 - så kan det nok ikke betale sig at rode med selv :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 12/03-04 23:08, rettet 12/03-04 23:10 
kimmer>
Hvis det er, så kan i godt låne både R-Type Final og Drag-On Dragoon af mig, men det kræver der er nogen som kommer forbi Næstved og henter dem.

Kan du ikke bare lige komme forbi P:R 4.1 med Drag-On Dragoon? Det er næsten lige ved siden af Næstved, vi er trods alt i DK ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
SumezSumezSkrevet 13/03-04 09:43 
Kimmer med alt hans japanske gejl må da have en famicom eller converter? -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
HankyHankySkrevet 13/03-04 12:47 
Eller StarSoldier ?
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
kimmerkimmerSkrevet 13/03-04 14:32, rettet 13/03-04 14:33 
Har haft en Famicom, men for omkring et år siden begyndte jeg at rydde ud i alt mit retro geil (gamle lort :-) og Famicom'en var rent faktisk noget af det første der røg - tro det eller ej :-)

Sumes, har du tjekket Ebay? (ved godt det ikke hjælper dig nu, men så vidt jeg husker, er de ikke vildt dyre?)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 13/03-04 14:36 
Nej, de er ikke så dyre. Men jeg vil gerne låne noget hardware indtil jeg selv får fat i noget.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 14/03-04 16:48, rettet 14/03-04 16:57 
Disgaea, Kristian...
Boktai
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
65 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me