X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Characters du gerne så i SvC: Chaos


Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 31/03-03 19:44 
som Naiera så jeg gerne K fra kof
lee fra last blade
gato, freman, billy kane og rick fra fatal fury
karin fra sfa3
Oro, remy fra sf3
hayato, daigo og Boman fra projekt justice
Mortal Kombat the mother of all fighting games
66 emne(r).
1 2 > »

Svar
DarklynoonDarklynoonSkrevet 31/03-03 19:44 
som Naiera så jeg gerne K fra kof
lee fra last blade
gato, freman, billy kane og rick fra fatal fury
karin fra sfa3
Oro, remy fra sf3
hayato, daigo og Boman fra projekt justice
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 19:47 
Hey, han hedder K'! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 20:04 
Så da også gerne...

Super Street Fighter 2:
T. Hawk
Dee Jay

Art of Fighting:
Robert Garcia

Garou Mark of The Wolves:
Den "nye" Terry Bogard
Freeman
Kim Dong Hwan
Gato
Marco Rodriguez
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 20:14, rettet 31/03-03 21:51 
Jeg fik ikke spillet Garou så meget til KT5, og jeg ejer det ikke ;) Er Terry Bogard meget anderledes?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:10 
Han påklædning er mere cool (Han har droppet det røde look, kasketten er røget sig en tur og hestehalen er skiftet ud med noget mindre langt hår), men alt andet er det samme.

Når de kan tillade sig at både at have Ryu og Evil Ryu, så kan de vel også have to varianter af Terry :-)

En anden ting de også burde tilføje, er SNK figurenes forskellige påklædning eller rettere sagt dem fra KOF. For at uddybe dette, så burde jeg måske lige nævne (for dem der ikke er så bekendt med KOF), at i de nyere KOF spil (96 op efter) har de forskellige figuere to forskellige pålædninger - ret cool faktisk.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:13 
Kimmer >
Når de kan tillade sig at både at have Ryu og Evil Ryu, så kan de vel også have to varianter af Terry :-)

Ja!

Venter for tiden på Dream Match til DC, og to fighter pads ;) Det bliver fedt! :) (skal forresten også have en Magic Box, så jeg kan bruge et Fighter Pad på Xbox, til CvS2...)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:21 
Har du købt de to fighter pads over Ebay? Er det SNK eller Capcom versionen (eller blot ACSII's almindelige udgave?).
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:27, rettet 31/03-03 21:30 
Nej, ikke over eBay... Men det er både en SNK og en Capcom version, begge med kasse og move cards. Faktisk tre, men Teki har scoret en ;)

(hvor der så var to SNK'er versioner, og en enkelt Capcom, og jeg beholder selvfølgelig en af hver ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 31/03-03 21:33 
hvis du så kigger længere nede på siden kan du se terry´s nye look

www.gamegen.com/fightgen/characters/terry-page1.html

Link...
Mortal Kombat the mother of all fighting games
dRxLdRxLSkrevet 31/03-03 21:35 
Naiera >
(skal forresten også have en Magic Box, så jeg kan bruge et Fighter Pad på Xbox, til CvS2...)

Og du er klar over at man _ikke_ kan bruge Dreamcastens C og Z knap med en Magic Box?

Den skulle dog virke fint med saturn pad'ets 6 "ansigtsknapper".

Does the adapter utilize all six face buttons of the Dreamcast Arcade Stick?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:35 
Naiera >
Nej, ikke over eBay... Men det er både en SNK og en Capcom version, begge med kasse og move cards. Faktisk tre, men Teki har scoret en ;)

(hvor der så var to SNK'er versioner, og en enkelt Capcom, og jeg beholder selvfølgelig en af hver ;)

Nice! Hvor meget måtte du slippe for dem?
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:35, rettet 31/03-03 21:38 
dRxL >
Og du er klar over at man _ikke_ kan bruge Dreamcastens C og Z knap med en Magic Box?

Crap, så må jeg jo bare lade være med at få en Magic Box :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:38 
Kimmer >
Nice! Hvor meget måtte du slippe for dem?

$95 inklusiv EMS forsendelse for de to, og $39 inklusiv registered airmail for den sidste. Nej, det var ikke helt billigt, men så nemme at finde er de jo heller ikke :-/
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:41 
Det er jo prisen hvis man vile have æske og det hele med - ikke et dårlig køb!

Hvis man kan nøjes med det næst-bedste, så er Saturnens japanske/europæiske joypad faktisk MEGET velegnet til 2D Beat Em Up's.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:44 
Hvis nu bare knapperne havde samme størrelse...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 31/03-03 21:47 
can this BE anymore geeky ? :D

*Sorry, det skulle bare ud... :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:48, rettet 31/03-03 21:52 
Darklynoon >
hvis du så kigger længere nede på siden kan du se terry´s nye look

www.gamegen.com/fightgen/characters/terry-page1.html

Linket virkede ikke, men jeg fandt det alligevel ;) Nu kan jeg godt huske hvordan han ser ud i Garou :)

*ahem*

Hvor længe har jeg kaldt ham Terry BOGAN? Pinligt ;) (er rettet til det korrekte længere oppe! ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:51 
Naiera >
Hvis nu bare knapperne havde samme størrelse...

Det er hvis også det eneste der gør at Saturn joypadet ikke er lige så godt. ahh ja, det er også lidt mindre. ASCII padet ligger bedre i hånden...
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:53 
Klart! Det gik op for mig hvor godt det er til 2D fighters til KT5, jeg måtte have et, bare ét ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:53 
Dark-Light >
can this BE anymore geeky ? :D

*Sorry, det skulle bare ud... :)

Nørdet er det ikke (eller hvad, 2D beat em up's er jo for de hardcore!). Enkelte har bare en større interesse i een genre i stedet for flere :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 21:55 
Naiera >
Klart! Det gik op for mig hvor godt det er til 2D fighters til KT5, jeg måtte have et, bare ét ;)

Det er også forståligt, det er et dejligt pad. Jeg ville til hver en tid vælge et figter pad frem for et arcade stick! (Fighter padet - eller generelt alle pads - har den fordel, at man man kan lave special-move combo'er hurtigere end med arcade sticket.)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 21:58, rettet 31/03-03 22:04 
Hvis den står på VF4E (eller lignende), vil jeg have et Namco Arcade Stick, men hvis den står på 2D fighters, vil jeg have et ASCII fighter pad!

K' er ikke med i Dream Match :-/ (fandt jeg lige ud af) Men så kan man da glæde sig endnu mere til KOF2002 :)

Your attention please!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 31/03-03 22:02 
Jeg så gerne en masse ikke-fighter-Capcom-figurer som Megaman, Strider Hiryu, Arthur, og hvad med Viewtiful Joe?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 22:02 
3D beat em up's og Shoot em up's skal spilles med et arcade stick... sådan er det bare :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
NaieraNaieraSkrevet 31/03-03 22:03, rettet 31/03-03 22:03 
Sumez >
Jeg så gerne en masse ikke-fighter-Capcom-figurer som Megaman, Strider Hiryu, Arthur, og hvad med Viewtiful Joe?

Neeej! For guds skyld, please not! Så bliver det jo Marvel Vs. Crapcom :-/

Kimmer, det var så tredje ting vi var enige om. Jeg kan selvfølgelig ikke huske de to første ting, men nummer 3 er, at vi er enige om at 2D fighters er seje ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 22:07, rettet 31/03-03 22:50 
Naiera >
Kimmer, det var så tredje ting vi var enige om. Jeg kan selvfølgelig ikke huske de to første ting, men nummer 3 er, at vi er enige om at 2D fighters er seje ;)

SHIT! Nu skal det vel ikke gå hen og blive en vane :-)

Kan heller ikke huske de to andre ting... men det er fremskridt..hehe
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
kimmerkimmerSkrevet 31/03-03 22:08 
Sumez >
Jeg så gerne en masse ikke-fighter-Capcom-figurer som Megaman, Strider Hiryu, Arthur, og hvad med Viewtiful Joe?

Puha nej, dem ville jeg gerne være fri for!
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SumezSumezSkrevet 31/03-03 22:08 
Naiera >
Neeej! For guds skyld, please not! Så bliver det jo Marvel Vs. Crapcom :-/

Yir!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 01/04-03 22:05 
Naiera >
Darklynoon >
hvis du så kigger længere nede på siden kan du se terry´s nye look

www.gamegen.com/fightgen/characters/terry-page1.html

Linket virkede ikke, men jeg fandt det alligevel ;) Nu kan jeg godt huske hvordan han ser ud i Garou :)

*ahem*

Hvor længe har jeg kaldt ham Terry BOGAN? Pinligt ;) (er rettet til det korrekte længere oppe! ;)

godt du fandt det trods mit link var forkert
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 01/04-03 22:12 
Ja, det er fanme en god side. Interessante, dog lidt korte, profiler :)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
AmbyAmbySkrevet 01/04-03 22:14 
Hmm måske skulle man tage 2D fighters op igen..
Havde jo en storhedstid med Body Blows..

"Nothing is difficult for me!"
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
DarklynoonDarklynoonSkrevet 01/04-03 22:15 
Sumez >
Jeg så gerne en masse ikke-fighter-Capcom-figurer som Megaman, Strider Hiryu, Arthur, og hvad med Viewtiful Joe?

nemlig og hvis de så gad at tage tage fly´et med fra 1942 serien, så kunne det blive virkelig godt.

jeg er nu også helst foruden disse characters, (dog kun i dette spil), og for min skyld måtte de også gerne glemme Dhalsim.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
AmbyAmbySkrevet 01/04-03 22:19 
Nemlig, Dhalsim er da den totale fedtspiller karakter som den utrænede spiller vælger. Lidt ligesom Blanka...*host* *host*
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
kimmerkimmerSkrevet 01/04-03 22:26 
Hehe... så er det godt, at hvis man ikke kan benytte Dalsim, så er han ikke en skid værd...

Blanka er lidt som Eddie fra Tekken serien... ALLE kan spille og vinde med ham.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/04-03 10:24, rettet 02/04-03 10:58 
jeg har aldrig brudt mig om disse freak design som blanka, dhalsim, necro, twelve samt Q, det er også en af grundende til at jeg foretrækker snk´s characters design, da de ikke har underlige mutant character med.

dvs det har de faktisk fået nu, til min store irretation, i kof 2001 har de givet Lin et move hvor hans hånd går ned i jorden og dukker op flere meter længere henne(twelve har et move lige sådan). og K9999 ene arm bliver til et bor, samt et gevær +t en satans lang mutant arm i hans max super.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 02/04-03 10:57 
K9999 er jo Tetsuo fra Akira, og i den film kunne han nogle sjove ting ;)

Ellers er jeg enig med dig, darklynoon, SNK's karakterer er federe fordi de er lidt mere "realistiske".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DarklynoonDarklynoonSkrevet 02/04-03 11:06 
jo har jeg hørt fra andre boards, når k9999 har været debat emne, at han er taget efter denne Tetsuo character, så jeg tror jeg vil tage mig sammen til at lige på søge på nettet efter tetsuo så jeg kan se nogle billeder af denne figur.

er det så en manga/anime han er fra(jeg ved intet om japanske tegnefilm)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 02/04-03 11:22 
Ja, fra filmen Akira, den er bestemt værd at købe på DVD, selv hvis den er dyr, du bliver overrasket så vild handlingen bliver til sidst!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 02/04-03 11:40 
Kimmer >
Blanka er lidt som Eddie fra Tekken serien... ALLE kan spille og vinde med ham.

Nej det kan du ikke. Og jeg synes vi skal lade det komme an på en prøve.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
kimmerkimmerSkrevet 02/04-03 16:43 
Valgte jeg han overhovedet?!? Var det ikke kun dig, fordi du var i problemer? :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
flottenheimerflottenheimerSkrevet 02/04-03 19:43, rettet 02/04-03 20:12 
jeg så gerne amigo fra samba de amigo og alle doaxbv pigerne i svcchaos (ja, jeg ved godt, at der nok ikke er stor sandsynlighed for sega og tecmo karakterer i et capcom/snk spil, men alligevel...)

hvis i har brug for officielle sticks & pads, så kig lige her:

all the way from hong kong
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
OmenOmenSkrevet 02/04-03 22:18 
Kimmer >
Blanka er lidt som Eddie fra Tekken serien... ALLE kan spille og vinde med ham.

Her må jeg erklære mig højest uenig, så stærk er Blanka slet ikke, specielt ikke hvis man spiller mod en modstander med god timing.
Vote Ficus!
DarklynoonDarklynoonSkrevet 25/04-03 08:02, rettet 25/04-03 09:45 
liste over character som so far skullle være med i SvC,

dhalsim samt choi er desvære med på listen, hvilket jo er skuffende(imo)

er er nogen der ved hvor Tabasa(capcom) er fra?, jeg har fundet ud af Shiki skulle vist være hende her fra Samurai shodown

Shiki
http://www.gamegen.com/fightgen/characters/shiki.html

edit: tabasa hedder vist tessa også
http://www.gamegen.com/fightgen/characters/tessa.html

lister over characters
Mortal Kombat the mother of all fighting games
NaieraNaieraSkrevet 25/04-03 09:31 
Yes! Terry er der :) Men hvorfor ikke i hans Garou "tøj"?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
3of193of19Skrevet 25/04-03 13:42, rettet 25/04-03 13:51 
Jeg må sige at jeg er lidt skuffet over udvalget af characters. For det første er der ikke særligt mange, og så er tre af de otte Capcom characters "shotos". Ryu og Ken kan jeg forstå er med, de er jo Capcoms hovedikoner, men hvorfor smider de også Gouki (Akuma) ind? Spild af plads. En lidt mere original character som Alex (den officielle hovedperson i SF3) ville have været mere oplagt.
SNK siden er ok, men Choi?! Jeg kan ikke tåle den gnom, og jeg ved jeg ikke er den eneste.
NaieraNaieraSkrevet 25/04-03 13:51 
Det er du absolut ikke. Choi er den værste omgang pubæ, og hans store "Hææiii" ven er ligeså latterlig.

De er både b!tches at kæmpe imod, og helt vildt latterligt designede.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 25/04-03 13:54 
Aah. De tager SF3 figurer med. Fedt nok. De trænger alligevel til at blive accepteret, synes jeg ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 25/04-03 14:03, rettet 25/04-03 14:04 
tror i at characterne er placeret sådan, at hver snk character er blevet placeret over for sit capcom modspil/rival

Kyo/ryu
Iori/ken
Mai/chun
osv..

også selv om jeg på ingen måde kan få Ryo og tabasa og shiki og Akuma til at passe sammen(choi og dhalsim passer fint sammen som latterlige characters)
Mortal Kombat the mother of all fighting games
SumezSumezSkrevet 25/04-03 14:21 
Burde det så ikke være Ryo/Ken?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DarklynoonDarklynoonSkrevet 25/04-03 23:09 
det burde det nok, med måske har de valgt Iori/ken pga de har farven rød til fælles(iori rødt hår og busker+ det symbol på ryggen han har, ken rød gi)(nok lige på falderebet) eller at begge står lidt i skyggen af Kyo og Ryu.
Mortal Kombat the mother of all fighting games
66 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig