X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Et godt køb!


Svar
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-03 16:48, rettet 30/03-03 17:57 
Muhaha! Jeg står vist til prisen for årets bedste køb, som jeg gjorde her i eftermiddag:

1x Nintendo 64 incl. Expansion
3x Gode, originale N64 controllere
2x Rumble
2x Kombineret Rumble/mem
1x Orig. mem
17 spil, bla. Banjo-Tooie, Banjo-Kazooie, Donkey Kong, Mario Party 3...

I alt gav jeg 350 kr! Alene Banjo-Tooie er det beløb værd, og Mario Party 3 er en sjældenhed i DK, så jeg er ganske godt tilfreds!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
GatmanGatmanSkrevet 30/03-03 17:26 
Æv.
Jeg kunne sgu også godt bruge Banjo-Tooie og Mario Party 3. ;)
jaesjaesSkrevet 30/03-03 18:03 
DeluxScan >
I alt gav jeg 350 kr! Alene Banjo-Tooie er det beløb værd, og Mario Party 3 er en sjældenhed i DK, så jeg er ganske godt tilfreds!

Til...*Prøver at skjule min misundelse*...lykke :)
Det må næsten have været i den Blå Avis?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-03 18:10 
Det var en bekendt af min mor, hvis søn var flyttet og havde efterladt den.

Det er egentlig vildt, så svært det er at få fat på Banjo-Tooie og Mario Party 3 i DK.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
valiantvaliantSkrevet 30/03-03 18:15 
Ingen tvivl, det må være årets handel.
Nyd det det sker kun een gang.
Jeg afløser dig gerne i den handel.
seebergseebergSkrevet 30/03-03 18:20, rettet 30/03-03 18:20 
Til lykke dit heldige svin :D ville så gerne have fat i Banjo-Tooie selv...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
EulogyEulogySkrevet 30/03-03 18:22 
WHAT det er vildt det der.... og jeg troede jeg var heldig da jeg købte en SNES med eks. metroid, mario kart, zelda og secret of mana til 400,- men damm et KÆMPE bifalg her fra..
'Hi super nintendo Chalmers'
MadsMadsSkrevet 30/03-03 18:26 
Jeg købte for nyligt et originalt Samba de Amigo sæt med maracas + game, boxed i perfekt stand for 300,- inkl forsendelse :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
dRxLdRxLSkrevet 30/03-03 18:29 
Er det til salg, det maracas sæt?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
MadsMadsSkrevet 30/03-03 18:30 
Jeg overvejede at sælge det videre, men efter nærmere eftertanke valgte jeg at beholde det. Det er for sjovt til at jeg kan skille mig af med det nu.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
ComradeComradeSkrevet 30/03-03 18:31 
Sys nu ikke det har været noget problem for mig, at finde Banjo-Tooie og Mario Party 3 i DK...
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-03 18:33 
For 1 år siden var det ikke så svært, men det er så godt som umuligt nu.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
seebergseebergSkrevet 30/03-03 19:17 
jeg så Banjo-Tooie hos Electronic World for et år siden, der kostede det 699 kr. sindssyg pris
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 30/03-03 19:23 
Så kan i vel også hjælpe mig lavede jeg en god handel fik det har for 260kr

1 NES med Kasse og Manual

2 Controller

1 Gamegeni Uåbnet i Kasse og med manual

1 Super Mario Bros. 3 Med kasse og manual.
Sælg mig en Xbox =)
NaieraNaieraSkrevet 30/03-03 19:35 
Det kommer an på om kassen er smadret eller i god stand...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 30/03-03 19:40 
Seeberg >
jeg så Banjo-Tooie hos Electronic World for et år siden, der kostede det 699 kr. sindssyg pris

Man skal op i noget af det samme, hvis det skal købes brugt nu.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
valiantvaliantSkrevet 30/03-03 19:40 
Havde 2 stk Banjo-Tooie som nye, havde haft dem til salg ca.
2 mdr. Solgte dem begge samme dag 375 kr. stk, havde 7 henvendelser om køb den uge.
Anders_JensenAnders_JensenSkrevet 30/03-03 19:52 
Naiera >
Det kommer an på om kassen er smadret eller i god stand...

Der er overhoved ikke noget at se på kassen så jeg vil faktiske sige "I perfekt" stand
Sælg mig en Xbox =)
NaieraNaieraSkrevet 30/03-03 20:04 
Så er det vel OK...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
flottenheimerflottenheimerSkrevet 30/03-03 21:21 
Teki >
Jeg købte for nyligt et originalt Samba de Amigo sæt med maracas + game, boxed i perfekt stand for 300,- inkl forsendelse :)

Hvor? Hvordan? Fortæl! Fortæl! Det må været årets bedte handel. Jeg har selv lige betalt kassen for det på ebay.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
MadsMadsSkrevet 30/03-03 23:11 
Jo altså, han vidste åbenbart ikke hvad det var værd.

Jeg havde snakket med ham før om et køb, men tænkte ikke lige mere over det da jeg ikke havde nogle penge og vi heller ikke havde snakket om prisen.

Da jeg så senere snakkede med ham, var det dog en helt anden handel, nemlig en JPN/US GameCube.

Lige før vi havde gjort handlen færdig med GC'en, spurgte han om jeg ikke ville være interesseret i at få det SdA sæt med oveni, som vi havde snakket om tidligere, for 300,-.

Det blev så i alt;
JPN/US GameCube m. 4 spil
The Getaway (PS2)
Originalt Samba de Amigo sæt
---
2100,- inkl. forsendelse
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SumezSumezSkrevet 31/03-03 00:04 
.........
Hvor finder i alle de sindssyge tilbud?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 31/03-03 00:50 
valiant >
Havde 2 stk Banjo-Tooie som nye, havde haft dem til salg ca.
2 mdr. Solgte dem begge samme dag 375 kr. stk, havde 7 henvendelser om køb den uge.

Det er måske dig, jeg lige har købt Mario Party 2 og DK64 af? :)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
flottenheimerflottenheimerSkrevet 31/03-03 10:28 
Teki:

Er han dansker? Amerikaner? Hvor og hvordan har du mødt ham?

Det er den bedste handel, jeg nogensinde har hørt om. Stort tillykke og stor misundelse herfra.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
SumezSumezSkrevet 31/03-03 10:49 
Jeg vil sige DeluxScans slår den. Han kunne sælge alle de N64 spil hver for sig og faktisk opnå en pæn indtægt :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
BlossomBlossomSkrevet 04/04-03 17:08 
Hvad er der egentlig så specielt ved Banjo Tooie (ikke myrd mig) ?
Jeg FIK det sammen med Mario 64 og en def. maskine, men har aldrig spillet det.
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
MadsMadsSkrevet 04/04-03 17:12 
flottenheimer >
Teki:

Er han dansker? Amerikaner? Hvor og hvordan har du mødt ham?

Det er den bedste handel, jeg nogensinde har hørt om. Stort tillykke og stor misundelse herfra.

Jo tak :)

Han er dansker, og jeg mødte ham dengang GameOn's forum var godt, han var derefter på min ICQ liste, og kom senere på MSN hvor jeg snakkede med ham lidt fordi jeg vidste han havde den NTSC Cube til salg :)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
DeluxScanDeluxScanSkrevet 05/04-03 00:17 
Blossom >
Hvad er der egentlig så specielt ved Banjo Tooie (ikke myrd mig) ?
Jeg FIK det sammen med Mario 64 og en def. maskine, men har aldrig spillet det.

Det er såmænd bare en god platformer. Interesseret i at sælge?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
KTCKTCSkrevet 05/04-03 00:23 
Så er det nu jeg skal fortælle, at jeg fik min NES til 25kr, med alle stik, 2 controllere og gamegenie :D
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
valiantvaliantSkrevet 05/04-03 00:25, rettet 05/04-03 00:26 
Deluxscan:
Ja det var mig du købte Mario party 2 og Donkey kong af
dchangdchangSkrevet 05/04-03 00:46 
Jeg var så tæt på at gøre en dårlig handel idag. Havde vundet en auktion på qxl, på en Dreamcast med over 70 spil. Da jeg så ringer fyren op og får hans kontonr og det hele, fortæller han så at det kun er 6 ud af de 70 spil der er originale.

Spillemæssigt kunne man selvfølgelig have fået meget ud af det, men det var ikke lige der trak mest.

Ellers købte jeg for et par måneder siden 2 Megadrive med 8 joypads og 15 spil til 300 kr. Det var en nejs handel. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
valiantvaliantSkrevet 05/04-03 10:38 
Det fremgik da næsten af annoncens tekst at det var ret begrænset hvad der var orginalt, budene stoppede jo også lavt.
Ifølge reglerne må man jo gå ud fra at spillene er orginale,
men det er ikke altid tilfældet desværre.
Men selvfølgelig skal der prøves nogle gange bliver man overrasket positivt/negativt.
For ca. 14 dage siden var der i DBA en Super Nintendo med 300 spil til 600 kr. ringede ikke på sættet da jeg var sikker på at det var en af de maskiner med mange indbyggede spil. Bliver så ringet op om eftermiddagen om det er mig som har købt sættet, der skulle ifølge sælger være tale om orginale spil, der var dog gået auktion i sættet som tilsyneladende blev solgt til 2.300 kr.
MadsMadsSkrevet 05/04-03 10:49 
Det var delme ik' meget for en SNES med 300 spil :!
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
valiantvaliantSkrevet 05/04-03 13:11, rettet 05/04-03 13:12 
Havde jeg opdaget det noget før havde jeg også slået til øjeblikkeligt.
Jeg har så kun hørt fra en, meget troværdig side, at der var tale om orginale spil, der burde være andre her på forum som har på bemærket det sæt, venter spændt på suplerende oplysninger.
BlossomBlossomSkrevet 05/04-03 16:35 
Det VAR originale spil. Jeg var selv med om budet!
Historien er således.
Jeg står op og læser DBA og ser annoncen! Ringer 07.15 og er åbenbart den 1. der har ringet.
Taler med ejerens kæreste. Aftaler at han ringer tilbage når han kommer hjem kl. 15.
Kl. 15.30 har han ikke ringet endnu og så ringer jeg til ham. Jamen den er da solgt siger manden. Nåh, siger jeg, jamen jeg blev lovet en opringning.
Så fortæller han at han er blevet budt 1700 og at de er på vej for at hente den, men at hvis jeg byder over så får jeg den. Jeg byder så 1800 og siger at han skal ringe hvis han får et bedre bud. Han ringer 3 kvarter efter og siger at de bød 2000 og så solgte han den bare. Uden at ringe.
Tak skal man så ha!!!
Tror det var Starman der løb af med den.

OBS: Der var godt nok kun 150 spil. Han havde skrevet forkert
c¨,) WIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII !!! c¨,)Spiller nu: Harvest Moon: A Wonderf..., Metroid Prime: Pinball, New Super Mario Bros.
StarmanStarmanSkrevet 05/04-03 16:45 
valiant >
For ca. 14 dage siden var der i DBA en Super Nintendo med 300 spil til 600 kr. ringede ikke på sættet da jeg var sikker på at det var en af de maskiner med mange indbyggede spil. Bliver så ringet op om eftermiddagen om det er mig som har købt sættet, der skulle ifølge sælger være tale om orginale spil, der var dog gået auktion i sættet som tilsyneladende blev solgt til 2.300 kr.


Her må jeg så lige bryde ind. :-))
Det var mig der hapset den. :-)) Der stod godt nok Super Nintendo, men der var faktisk tale om en Nes, hvilket jeg var ret glad for da det er det jeg samler på. Der var tale om originale spil, dog "KUN" 118 spil. Derud over en Nes m. 4 pads. Ca 20 - 30 af spillene var med kasse og manual, resten var bare kassetter. Hvad det var for nogle spil kan i se på min hjemmeside. Det kostede mig 1970kr at få dem med hjem, det var vist ikke så galt. :-))

Nes Bozz
valiantvaliantSkrevet 05/04-03 17:42, rettet 05/04-03 17:52 
Tænkte nok der var nogen der vidste noget.
Der er jo så også forskel på hvad man læser/får fortalt og hvad virkeligheden er, men ok min kontakt fortalte kun at det var orginale spil og den pris der skulle være solgt til.
Hvis det var en Nes tror jeg også jeg kender sættet, vidste godt der var et stort sæt i området, var sidst ude efter det til jul på et marked hvor sælger normalt stod, men ikke denne gang.
Jeg var tilbudt Ca. 40 spil fra sættet for 1½-2 år siden, da skulle sælger vist have solgt til mig, det var der vist lidt mere i, men ok. priserne ændrer sig hele tiden.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig