X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

P:R fylder år


Svar
Play:RightPlay:RightSkrevet 03/03-04 00:00, rettet 03/03-04 00:02 
Så blev det igen tredje i tredje og Play:Right er blevet et år gammel. Meget er sket inden for det sidste år og meget vil ske inden for det næste år. Tak til alle der har fulgt med gennem tiden og især dem, der stadig følger med.

I dagens anledning er der sket lidt nye ting. Vi introducerer søster-siderne Spil:Arkiv og Spil:Handel. Som navnene afslører er det Arkiv og Handel som selv... Se hele indlægget
55 emne(r).
« < 1 2

Svar
RitesRitesSkrevet 04/03-04 15:41 
Hvad så med den om mig ;)
Den er nok taget lidt out of context :D
» a winner is you «
3of193of19Skrevet 04/03-04 16:42, rettet 04/03-04 19:27 
Tillykke med dagen!
Nok den sjoveste test indtil videre, selvom det krævede meget disciplin at blive færdig i tide, nogle af spørgsmålene var næsten for morsomme. (kunne slet ikke huske jeg havde sagt "det" :)
WehnerWehnerSkrevet 04/03-04 16:52 
Jeg fik da hæderlige 63%, selvom jeg ikke har været med så længe. 'Hvem sagde hvad' trak ned, og mit tempo trak op.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Le RoofLe RoofSkrevet 04/03-04 17:34 
Damn, jeg styrtdykkede lige til sidst, der :(

Anyway, kanon test. Grinede højlydt ret mange gange.
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
JoachimMAJoachimMASkrevet 07/03-04 17:13 
Tillykke!!! Og jeg er da glad for at jeg er repræsenteret i testen, selvom det måske ikke ligefrem er på den mest positive måde;)
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
55 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig