X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Weekender


Svar
JinkJinkSkrevet 29/03-03 23:02 
Hvad laver I i weekenderne?

Selv spiller jeg xbox, slapper af, er sammen med vennerne(mere xbox) og laver lidt lektier.

Det er en fast rutine for der er ikke mange fester og sådan noget her hvor jeg bor, men hvis jeg virkelig keder mig tager jeg enten ind i Parken eller på Boomtown, med nogle venner.

Men er der nogle der laver noget andet, og måske mere spændne?
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-03 23:04 
Arbejder?
tastasSkrevet 29/03-03 23:25 
Nyder en vin, whisky, kæreste & GC (Ikke nødvendigvis i den række følge Ô_ô)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
RaGeRaGeSkrevet 29/03-03 23:30, rettet 29/03-03 23:31 
Video aften om fredagen, og om lørdagen er det så diskotekstid sammen med gutterne.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 29/03-03 23:46, rettet 29/03-03 23:46 
Ikke i aften eller skal du først senere:)?

Her på Sankt Hans lukker de os ikke ud så meget, men når jeg kan byde Crazy Lizy der myrdede sin familie med en saks, på en middag, hvor menuen står på smertestillende/beroligende piller og vand så siger jeg ikke nej tak!
Well crucify the insincere tonight...
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-03 23:52 
Det er kun hvad jeg forventede, Toil
SumezSumezSkrevet 29/03-03 23:57 
Dårlig timing at tale om weekender. Denne weekend er grim og klam i låget. Det e rlige før jeg faktisk glæde mig til den er overstået. Jeg har været på arbejde hele lørdagen og har absolut ingen steder at tage hen i aften >:!
Kan kun glæde mig til det lille 4-dobbel-date arrangement næste weekend :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
GatmanGatmanSkrevet 30/03-03 00:13 
Jeg kan ikke generalisere mine weekenders handlingsforløb, men i denne weekend har jeg drukket mig pattestiv fredag og været "tvunget" til at deltage i min fars fødselsdag om lørdagen. Ikke fordi det sidstnævnte er kedeligt, men jeg kan nu godt finde på sjovere ting. ;)
Søndagen står nok på konsolspil og lektier.

(Sumez: Skal du ikke med til BOAG-fest på fredag?)
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 30/03-03 00:20, rettet 30/03-03 00:20 
Er taget op til min storebror her i Ålborg sammen med min anden storebror, hvor vi går rundt i byen og sådan noget. Her i aftes var vi i biografen, og i morgen skal vi slappe af og sove længe, og så hjem.

En rar måde at tilbringe weekender... - altid noget at lave, og man bestemmer selv tempo og hvad man vil.
RaGeRaGeSkrevet 30/03-03 00:20 
Public EnemY >
Ikke i aften eller skal du først senere:)?



Desværre, så har jeg først fået fri her kl. 22:30 fra arbejde, så jeg bliver nok hjemme denne ene weekend.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
MobyMobySkrevet 30/03-03 00:55 
Laver det jeg ikke gør om hverdagene. Life sucks - og jeg er ikke på toppen, så om weekender kunne jeg vel sige: "When Its Cold I Like To Die" (kolde og triste weekender)
ValkyrieValkyrieSkrevet 30/03-03 01:25 
King Chaos >
Det er kun hvad jeg forventede, Toil

Ja, det er det vel:(

*Kniber en tåre*
Well crucify the insincere tonight...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 30/03-03 01:30 
Fredag: Meget kikset date med en ellers sød pige.

Lørdag: Låner en gammel chippet PSX, og spiller mit nyindkøbte Chrono cross til mine øjne og ikke mindst ører bløder ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
NaieraNaieraSkrevet 30/03-03 03:09, rettet 30/03-03 03:09 
Alt for meget kanon god RPG musik er det VÆRSTE man kan udsætte sine ører for ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TLTLSkrevet 30/03-03 12:33 
For det meste sidder jeg foran en skærm. Til LAN-fest, eller hjemme.

I denne weekend skal jeg passe mine to små søstre, men de passer nærmest sig selv. Bort set fra når de er sultne.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
RitesRitesSkrevet 30/03-03 13:44 
Papa >
Det er en fast rutine for der er ikke mange fester og sådan noget her hvor jeg bor, men hvis jeg virkelig keder mig tager jeg enten ind i Parken eller på Boomtown, med nogle venner.

Hvordan kan du bo tæt på Parken og Boomtown uden at være tæt på "mange fester og sådan"?
» a winner is you «
JinkJinkSkrevet 30/03-03 14:07 
Jeg bor i Hillerød, så jeg bor bestemt ikke tæt på.
Mati-GolMati-GolSkrevet 30/03-03 15:19 
Mine weekender har lidt forskellige handlingsforløb :-)

Fredag: ( Aften ) PS2 Aften, til omkring kl 4-5 om natten, med 2-3 venner. Nogle gange er der øl inkluderet :-O ! Eller: Fest, Gymnasietfest, privatfest, etc. Jeg bliver pattestiv osv. :D

Lørdag: Formiddag/Eftermiddag: Stener foran computeren og chatter, skrive på fora osv. Desuden stener jeg også lidt i min sækkestol med min PS2. Den skal jo ikke forsømmes, bare fordi det er weekend :-) . Aften: Fest, når der er mulighed for det ;-) . Eller: Jeg stener endnu mere med min PS2...

Søndag: Afslapning efter en hård weekend. Spille "MAX" meget PS2 og så ved 16-tiden, ser jeg min www.hattrick.org kamp!
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
SumezSumezSkrevet 30/03-03 15:33 
Gatman >
(Sumez: Skal du ikke med til BOAG-fest på fredag?)

Hvorfor for jeg aldrig noget at vide!?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig