X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Købe Xbox på nettet ?


Svar
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 20:38 
Da de igen ikke har Xboxé i slagelse skal jeg have købte nogle på nettet...

Nogen der ved hvor den koster nogenlunde det samme som i El-Giganten osv. der sælger dem til 1399,- med MM3 og Halo bundle ?

Og ikke mindst bliver leveret HURTIGT...
D.B.M.D.B.M.Skrevet 02/03-04 21:00 
Har de slet ikke nogen i EB Games eller Merlin?

De yder jo begge prisgaranti.

Der er iøvrigt kommet en ny bundle m. PGR2 og Top Spin.
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 21:20 
EB Games har udsolgt og vil ikke give mig prisgaranti da de ikke er til mig selv.

De har dog den nye bundle hjemme, men vil ikke sælge mig dem, og vil heller ikke opgive mig prisen på den :(

Merlin må jeg lige prøve i morgen, har sendt dem en mail, men ikke hørt noget endnu, har også ringet flere gange i dag, ingen tager telefonen..

SÅ det er faktisk så dårligt service begge steder jeg faktisk hellere ville handle på nettet så...
kooikkooikSkrevet 02/03-04 21:22 
Hvor kan den nye bundel købes og hvad koster den?
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 21:25 
Kan købes i bla. EB til 1499,-

Lige tjekket deres side nemlig.
HardballerHardballerSkrevet 02/03-04 21:31 
Hvad indeholder den nye bundle?
FozferFozferSkrevet 02/03-04 21:48 
PGR 2 og Top Spin
D.B.M.D.B.M.Skrevet 02/03-04 21:48, rettet 02/03-04 21:48 
Hardballer: PGR2 og Top Spin (1 sek. efter FoZo!)

Koluda: Kan de virkelig nægte at sælge en Xbox til dig? Det lyder efter min mening helt vildt!
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 21:48 
D.B.M.>
Har de slet ikke nogen i EB Games eller Merlin?

De yder jo begge prisgaranti.

Der er iøvrigt kommet en ny bundle m. PGR2 og Top Spin.

Hmm, prøv lige at læse lidt højere oppe hardballer ;)
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 21:52 
Det er sku for SYGT når man tænker på hvor mange Xboxé jeg har købt der...

Så vil han ikke give mig samme prisgaranti som alle andre, og ville heller ikke oplyse mig prisen på den nye bundle, også er det samme pris som på den gamle....
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/03-04 22:00, rettet 02/03-04 22:00 
Er der så ikke en anden der kan købe dem for dig?
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 02/03-04 22:05 
Koluda>
Det er sku for SYGT når man tænker på hvor mange Xboxé jeg har købt der...

Så vil han ikke give mig samme prisgaranti som alle andre, og ville heller ikke oplyse mig prisen på den nye bundle, også er det samme pris som på den gamle....

Er det overhovedet lovligt?
Spiller nu: Halo 3
kooikkooikSkrevet 02/03-04 22:09 
Man kan ikke nægte at sælge en vare til en kunde eller lade være med at oplyse information om en vare de sælger i butikken, hvis man spørger om. Det var hvad jeg fik af vide da jeg arbejdede i butik.
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 22:30 
Konsolkongen>
Er der så ikke en anden der kan købe dem for dig?

Har jeg også haft et par gange snart, især når det er deres tilbud om 6 spil + 499,- for en konsol.

Det gælder åbentbart heller ikke mig mere...
danniman2002danniman2002Skrevet 02/03-04 22:53 
Kan du ikke klage til forbrugerrådet? Det kommer da i øvrigt heller ikke EB-games og de andre butikker ved, hvad du gør med de bundles du køber. Det kunne jo være at du samler på dem. Når der er prisgaranti skal de sgu give det. Ellers må de f*n'me lade være at reklamere med det, hvis de ikke kan overholde det. De kan da ikke sige at nogle skal have en pris og at andre skal have en anden pris. Jeg synes ofte, at man oplever de prøver at sno sig uden om deres "prisgaranti".

Bare min mening :)
Xbl-gamertag: "badman DK"
King ChaosKing ChaosSkrevet 02/03-04 23:11 
"Efter markedsføringslovens § 7 må en detailvirksomhed ikke nægte at sælge til bestemte aftagere"

Dog gælder dette ikke udsalgs-varer, altså varer der tidligere har haft en højere pris i den samme butik

Citat herfra
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 23:12 
He he ja.
Uanset hvad jeg bruger dem til har de fortjenest og ikke mindst noget omsætning ved at sælge til mig.

Det er jo ikke småbeløb jeg køber for når jeg køber ind jo ;)
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 23:14 
King Chaos>
"Efter markedsføringslovens § 7 må en detailvirksomhed ikke nægte at sælge til bestemte aftagere"

Dog gælder dette ikke udsalgs-varer, altså varer der tidligere har haft en højere pris i den samme butik

He he, det gemmer jeg sku lige og sender til dem næste gang de nægter at sælge til mig ;)

Takker .....:)
SumezSumezSkrevet 02/03-04 23:14 
Ja, personligt kunne jeg godt tænke mig en Xbox, men det har ikke været til at opdrive nogen, når Koluda køber dem alle. ¬.¬
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KoludaKoludaSkrevet 02/03-04 23:17, rettet 02/03-04 23:18 
Bliver jeg jo nødt til ,nu de ikke vil levere til mig ;)
he he, den næste er din Sumez :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig