X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fællestransport til P:R 4.1 fra KBH


Svar
SumezSumezSkrevet 01/03-04 22:52, rettet 02/03-04 23:02 
Okay, jeg gider ikke finde på noget denne gang. Det har jeg hverken tid eller overskud til. Jeg vil gerne gå med til at reservere sæder i et tog, så vi kan sidde sammen, men så må folk selv medbringe Wildcard eller møde op på hovedbanegården med kontanter til at betale for grupperabat (hvilket kræver man er mindst otte).

Det ville da være herligt, hvis nogen kunne stå for en organise... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
110 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
RitesRitesSkrevet 10/03-04 23:52 
Hey hey, dRxL. Leg ordentligt med andre, ik!

Hanky; Tag ham roligt med. Når du også er med, er der da ihvertfald ingen chance for at han føler sig udenfor og skal nok få det sjovt.
» a winner is you «
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 11/03-04 00:58, rettet 11/03-04 01:09 
Bus må det være så. Godt at høre *næsten alle sjællændere* er motiverede til at tage afsted igen... Vi må jo hellere lige vise de jydenisser, hvad "rigtige spil" er for noget ;)

Lad dem der ville spile PES spille PES, og dem der vil spille Gigawing 2 spille Gigawing 2. dRxL - tag nu med og vær ikke så mavesur :). Du behøver ikke gå vildt op i, hvad "nisserne" foretager sig. Alle behøver jo ikke sidde i en stor rundkreds og lege "skibet er ladet med...".

Der der betyder noget er møde folk, man har en anden opfattelse af bag skærmen og så ellers være sammen om en fælles interesse i en enkelt weekend - at spille, ligegyldigt hvad det så måtte være af spil.

Vi kan altid arrangere noget tema-aften på Sjælland. Den er jeg i hvert fald med på.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
RitesRitesSkrevet 11/03-04 08:18 
Samme her. Kan godt klare en aften med 110% DC.
» a winner is you «
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 11/03-04 09:00 
Kan i, som tager noget bus noget, så ikke skrive snarest muligt her hvornår i regner med at være i Århus? Så kan vi andre bare mødes med jer der, hvor vi kan tage den sidste strækning i bus sammen.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/03-04 09:36 
Er der nogen der kan fortælle, hvor meget vi Københavner snuder kommer til at skulle slippe alt i alt, hvis vi tager bussen?
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/03-04 09:37 
Rites>
Samme her. Kan godt klare en aften med 110% DC.

Se dét ville være fedt :D
3of193of19Skrevet 13/03-04 10:46 
Det kommer til at koste 320 kroner for turen til Å^rhus og tilbage per person. Derudover lidt håndører til transport i Århus.

MEN: Hvis det her skal blive til noget skal vi have truffet nogle beslutninger snarest muligt:
Hvem køber klippekortet?
Hvem kommer med?
Hvilken afgang tager vi?
SumezSumezSkrevet 13/03-04 10:54 
Det er jo ikke til at lave en komplet liste, med alle de "måsker"'er og "jeg gider ikke komme, det er for dyrt" og "jeg kommer måske alligevel". ;)

Men så vidt jeg kan se er vi på:

Sumez
SkyblazeR
PS2 Playkid
Le Roof
3of19
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/03-04 11:05 
Ja, ved godt mit "måske" ikke er så holdbart :/
Jeg har bare svært ved at kunne sige det på nuværende tidspunkt, men jeg skal nok skynde mig og få set på det
KTCKTCSkrevet 13/03-04 12:03, rettet 13/03-04 12:05 
Jeg kan så lige indskyde, at klippekortet købes ved bussen, så hvis I sørger for at have kontanter nok med, er det ikke noget problem.
I skal dog huske at bestille pladser, da I ellers kan risikere ikke at komme med...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 13/03-04 12:08 
I så fald har jeg ikke noget imod at stå for pladsreservationen. Så skal vi bare lige vide om Kidcaffeine skal med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 13/03-04 12:16 
Hvornår tager i/vi egentlig afsted?
SumezSumezSkrevet 13/03-04 12:18 
Det skal vi jo lige ha' fundet ud af :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
PlaykidPlaykidSkrevet 13/03-04 12:47 
Hvad med mødestedet?
Spiller nu: Halo 3
SumezSumezSkrevet 14/03-04 23:37 
De tre mest realistiske tidspunkter må være 15:30, 17:00 og 18:50.
Og da jeg går ud fra at folk skal noget om fredagen, bliver det sikkert en af de sidste to. Den der går 18:50 er en time hurtigere, med ankomst kl. 21:45.

Uanset tidspunkt, mødes vi vel på Valby station, som bussen går fra.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 14/03-04 23:41 
Er det muligt at regne ud hvornår i så er i odense?
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 14/03-04 23:54 
Vi kommer ikke forbi Odense, bussen tager færgevejen.
Det ville selvfølgelig være hyggeligt hvis vi alle kunne rejse sammen, men der er tale om en besparelse på op til 270kr for nogle folk, her..
Så fynboerne må selv finde ud af hvornår de tager toget fra Odense/Nyborg.
Mht. "Københavnerne" vil jeg gerne høre hvilket tidspunkt vi skal tage. Jeg går ud fra at vi kan stole på at Karl og Hauke kommer med nu.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
CronossCronossSkrevet 15/03-04 00:00 
For lige at smide nogle ganske simple kørselsvejledninger op til alle jer der ankommer til banegården på et eller andet tidspunkt:

Det nemmeste er klart at tage bus nr. 7. Et klip koster ca. 17 kr, og hvis i kommer med tog er transporten med i prisen. Jeg ved ikke helt hvordan det er med bus, men jeg gætter på at det er det samme.

Bus nr. 7 tager i bare direkte til endestationen, som ligger på Stenagervej. Den krydser i, og går ind på vejen som hedder Jellebakken.
Jellebakkeskolen burde i kunne se, da det ligger ret centralt på vejen ;)

Gå ind af hovedindgangen. Der er to store gange i bygningen, een på hver side. Gå til venstre ned af den ene gang. Her finder i dørene ind til det som hedder "A-huset". Det er her vi skal være, og der vil være låst op. Resten af skolen er IKKE låst op med mindre i henvender jer til mig personligt. Så kan der blive låst op for køkken, bad og den slags.
Le RoofLe RoofSkrevet 15/03-04 00:19 
Sumez>
Jeg går ud fra at vi kan stole på at Karl og Hauke kommer med nu.

Eh, for at være helt ærlig, så er det endnu ikke 100% sikkert endnu, da jeg var så "smart" at købe billetter til en whiskeymesse d. 20/3 (KB-hallen så vidt jeg husker). Anyway, jeg har prøvet at slippe af med den i et par uger, så hvis der tilfældigvis er nogen som er interreseret i et en billig billet eller to til whiskeymessen, så send lige en besked.

Der er ingen tvivl om hvor jeg helst vil tilbringe min weekend...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 15/03-04 01:09 
Sumez >

Bare i orden.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/03-04 03:14, rettet 15/03-04 03:15 
Le Roof>
Eh, for at være helt ærlig, så er det endnu ikke 100% sikkert endnu

Kan vi snart blive enige her? ;/ Eller nærmere være ærlige, ellers rykker det jo totalt på planerne i sidste øjeblik. Hvis jeg må tillade at minde herren om tidligere udmelding nedenfor.

Le Roof>
...hvilket vil sige at vi er 5 (hvis PS2 playkid skal med). Nemmere kan det vel næsten ikke blive. Hva' siger i til en lille ændring i transportplanerne? - for så er jeg på igen :)

Og ligeledes var jeg. De nye bus-planer var altgørende for min deltagelse. Derfor kan jeg kun gå med til 320 kr. t/r og ikke en rød reje mere.

Såfremt dette beløb kommer til at stå fast, stemmer jeg for at tage kl. 1850 fra Valby Station, hvis den afgang som nævnt var en time kortere end kl. 1700. Jo hurtigere bustur, jo mindre tvær er jeg, når vi er nået frem ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
Le RoofLe RoofSkrevet 15/03-04 09:30 
SkyblazeR>
Kan vi snart blive enige her? ;/ Eller nærmere være ærlige, ellers rykker det jo totalt på planerne i sidste øjeblik.

Nu havde jeg ligsom også fået en anden "ven" til at overtage min whiskeybillet for ca. 2 uger siden. Så jeg handlede faktisk i god tro. Desværre kom manden for et par dage siden i tanker om at han pludselig skulle til CeBit. Så jeg står lidt med håret i postkassen igen :(

SkyblazeR>
Og ligeledes var jeg. De nye bus-planer var altgørende for min deltagelse. Derfor kan jeg kun gå med til 320 kr. t/r og ikke en rød reje mere.

Jo jo, men nu er det jo også blevet nævnt flere gange i denne tråd, at overskydende billetter jo altid kan sælges til andre rejsende, hvis "problemet" skulle opstå.

Det er skam ikke fordi jeg prøver at løbe fra noget ansvar her, men prøver derimod at få det hele til at passe, så alle bliver glade og tilfredse. Men det er jo sjældent særlig nemt.

I værste fald kan jeg jo altid bare glemme whiskeymessen (og de 233,50kr jeg gav for billeten), hvilket jeg ikke ville ha' så store problemer med, hvis det ikke var fordi jeg havde købt billeten sammen med en af mine venner :/

Jeg vender tilbage med mere info inden 48 timer...
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 15/03-04 10:20, rettet 15/03-04 10:21 
Anders, de 320kr er sikret. Selv hvis vi kun tager 4 afsted, kan vi, som KTC siger, uden problemer afsætte de to sidste klip til andre passagerer, der ikke har noget imod at spare lidt penge.

Og så stemmer jeg for at Le Roof gør sig ekstra umage med at få afsat de Whiskey-billetter.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 15/03-04 16:28 
Sumez>
uden problemer afsætte de to sidste klip til andre passagerer, der ikke har noget imod at spare lidt penge.

Ja, det må vi så håbe - danskere har jo tendens til at være stædige mennesker, der tænker i "bagtanker", når de ser et godt tilbud... men jeg tror ikke dette gælder så meget for folk med storby-mentalitet... ;)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 15/03-04 19:02 
Nå, grundet en kammerats fødselsdagsfest (dvs, pludselige ændring af dato, som jeg egentlig havde regnet med ville ske), kan jeg ikke tage med alligevel. Ærger mig naturligvis, men der er ikke så meget at gøre :(

Så planlæg bare løs :)
PlaykidPlaykidSkrevet 16/03-04 19:32, rettet 16/03-04 19:33 
18:50 på Valby station i Kbh passer også mig fint.
Har du fundet ud af noget med biletten Karl?
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 16/03-04 19:47 
Hvornår er det tog så i Nyborg? :)

En der lige vil være flink og checke det på dsb.dk?
SumezSumezSkrevet 16/03-04 23:38, rettet 17/03-04 00:10 
Hvis der ikke er nogen der har nogen indvendinger, ringer jeg til busfirmaet i morgen og reserverer fem pladser til 18:50 på fredag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 16/03-04 23:40 
Nu er jeg lidt for doven til at læse emnet igennem, tager i en bus eller et tog?

Ville helst finde nogle at følges med, kan fare vild i mit eget hus, så endnu værre i en stor uhyggelig by som Århus ;)
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 16/03-04 23:56 
Jeg tager i hvertfald toget fra Odense. Venter dog lige og ser om bus-gutterne finder ud af et tidspunkt de ankommer på, så det kan times at vi mødes.
3of193of19Skrevet 16/03-04 23:58 
Sumez>
Hvis der ikke er nogen der har nogen indvendinger, ringer jeg til busfirmaet i morgen og reserverer fem pladser til 18:30 på fredag.

Først så sent? er der ingen tidligere afgange? Eller starter det alligevel ikke før i Århus?
quadquadSkrevet 16/03-04 23:59, rettet 16/03-04 23:59 
Kan vi lige time det så vi kommer med samme tog? :)

> Svovlmunk
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 17/03-04 00:05 
Wagner, jo vi hitter lige ud af det når de andre har fundet et tidspunkt :)
quadquadSkrevet 17/03-04 00:09 
Lyder som en fin fin idé :)
SumezSumezSkrevet 17/03-04 00:12 
3of19>
Først så sent? er der ingen tidligere afgange? Eller starter det alligevel ikke før i Århus?

Ja, vi er lidt sent fremme. Der går en to timer før, men den er en time længere om at nå frem (flere stop på vejen). Der går også en 15:30, som jeg ikke ville have noget imod at tage, men som sagt går jeg ikke ud fra at alle kan trappe op så tidligt på en hverdag.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
3of193of19Skrevet 17/03-04 01:02 
Jeg kunne godt klokken 15:30.
Hvad med de andre?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 17/03-04 01:42 
Svovlmunk>
Wagner, jo vi hitter lige ud af det når de andre har fundet et tidspunkt :)

Sig til når i finder ud af hvilket tog i tager med, så timer jeg det så vi kan tage det samme tog.
Spiller nu: Phantasy Star IV
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/03-04 01:48, rettet 17/03-04 01:48 
Kan godt være jeg spørger dumt nu, men bliver det afholdt forholdsvis tæt på Solrød eller Karlslunde?
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
PlaykidPlaykidSkrevet 17/03-04 06:03, rettet 17/03-04 09:36 
3of19>
Jeg kunne godt klokken 15:30.
Hvad med de andre?

Det bliver nok lidt problematisk for mig.

Edit: Det viser sig at det faktisk godt kan lade sig gøre alligevel, så hvis alle er friske, er jeg også:)
Spiller nu: Halo 3
NaieraNaieraSkrevet 17/03-04 11:46 
Danny Salling>
Kan godt være jeg spørger dumt nu, men bliver det afholdt forholdsvis tæt på Solrød eller Karlslunde?

I Århus....
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 17/03-04 11:55 
15:30 kommer til at knibe for mig, MEN hvis alle andre kan (dvs. Anders, så må vi se hvad Karl finder ud af), kan jeg godt finde ud af noget med at hive min oppakning med i skole. :P
Jeg har bestilt pladser til 18:50, men der er masser af ledige pladser, så det burde ikke være noget problem at ændre det til 15:30.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 17/03-04 12:08 
Skal nok lige melde tilbage senere idag, men hvis jeg skal med (hvilket jeg stadig krydser fingre for) så er 15.30 helt fint med mig (har ingen timer om fredagen :)).
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
SumezSumezSkrevet 17/03-04 12:28 
Jeg kan så informere om at vi, forudsat at bussen ankommer som planlagt, har seks minutter til at løbe fra busstationen til banegården. For i Jylland er de nemlig så satans smarte at placere de to nogle hundrede meter fra hinanden. Hvis vi tager afgangen 15:30 er vi der før 19, og jeg vil foreslå at vi i stedet tager den næste bus en halv time senere, og bruger tiden på at proviantere (hvis jydebutikker da har åbent til længere end 18) og/eller mødes med fynboerne.
Vi mangler kun tilbagemelding fra Anders om vi kan tillade os at tage afsted allerede 15:30.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 17/03-04 16:23 
Nå, bussen vi skal på STOPPER faktisk ved "rutebil"stationen, så det kommer til at passe meget godt med vores ankomst til Århus.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
quadquadSkrevet 17/03-04 23:47 
Til jer der skal med fra Fyn:

IC 149

Vil afgå fra:
Nyborg Station 15:14
Odense Station 15:31

Ankomst Århus: 17:08

Jeg ved godt det ikke passer særlig godt med sjæderne, men så er vi der i god tid. Hvad siger i til det? (Svovlmunk og co.)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 18/03-04 00:34 
For min skyld ingen alarm, jeg tar bare et tog så jeg er på odense station i god tid.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 18/03-04 10:00 
jamen det lyder da fint nok
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 18/03-04 11:02 
Ja, det lyder også fint i mine ører
SumezSumezSkrevet 18/03-04 12:03 
Vi mangler stadig lige at høre om Anders/SkyblazeR, kan være med på bussen kl 15:30. :!
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Le RoofLe RoofSkrevet 18/03-04 15:08 
OK det lader til at jeg desværre må melde pas for denne gang. Jeg kan jo ikke rigtigt lade manden, som jeg har købt billetter sammen med, gå til whiskeymesse alene (læs: eller jeg bliver slagtet)

Jeg kommer dog lige forbi Valby Station, inden i smutter med bussen, så jeg kan overrække de spil som jeg ellers selv havde lovet at medbringe (R-Type Final, Tales of Phantasia, The Firemen) + et Neo Geo Stick til 2D fighter konkurrencerne.

Håber vi ses til P:R 4.2…
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
110 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig