X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Fællestransport til P:R 4.1 fra KBH


Svar Sortering
SumezSumezSkrevet 01/03-04 22:52, rettet 02/03-04 23:02 
Okay, jeg gider ikke finde på noget denne gang. Det har jeg hverken tid eller overskud til. Jeg vil gerne gå med til at reservere sæder i et tog, så vi kan sidde sammen, men så må folk selv medbringe Wildcard eller møde op på hovedbanegården med kontanter til at betale for grupperabat (hvilket kræver man er mindst otte).

Det ville da være herligt, hvis nogen kunne stå for en organise... Se hele indlægget
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
110 emne(r).
« < 1 2 3

Svar Sortering
quadquadSkrevet 18/03-04 15:24 
28 25 67 57 - så kan i komme i kontakt med mig. Vi skulle gerne ende i samme togvogn..
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/03-04 17:20 
15.30 det bliver... Valby Station? Hvorfor ikke hovedbanegården? Er jeg gået af noget - kører der ikke busser herfra? :/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 18/03-04 17:33 
Er der nogen som evt medbringer lidt nye konsolblade (Edge måske?) til busturen? Ellers må jeg nasse lidt på din GBA SP, Morten/Sumez, da jeg gerne vil have færdiggjort noget "sjælevandring" i Aria of Sorrow :)
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
SumezSumezSkrevet 18/03-04 17:44 
Nej. Bussen kører kun fra Valby station. Men altså, der kører 100000000 S-toge til Valby i timen, det er til at overkomme at mødes der. Skal vi sige foran DSB kiosken 15:30?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/03-04 17:46 
Jeg har Edge's Retro-special med. Den er der masser af guf i, hvis du ikke har læst den. Jeg kan også tage de et par Power Player blade med, hvis jeg kan finde nogen i god nok stand. Jeg går også ud fra at du har noget, jeg må læse i? :P
Folk skal selvfølgelig tage alle deres håndholdte spil med. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/03-04 18:03 
Træffet slutter officielt kl. 15. Der går en bus 17:45. Den seneste før det er 14:45.
Hvilken vil være bedst til hjemturen?
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 18/03-04 20:08 
Vi bliver fem med bussen fra Sjælland alligevel.
Jeg har en ven, som også er konsolentusiast, der gerne vil med.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 19/03-04 10:03 
Sumez>
Skal vi sige foran DSB kiosken 15:30?

Jeg mener selvfølgelig foran DSB kiosken 15:10!! Bussen kører jo som sagt 15:30.
Nu håber jeg ikke, der er nogen, der kommer for sent. -_-
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 19/03-04 12:18 
Nå jeg piller min HUB fra nu. Så vi ses til træffet. Hvis det går helt galt og vi ikke kan finde hinanden i odense, så render jeg rundt med en sort sportstaske med Gamecube logo på.
Ellers har jeg jo wagners nr.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 19/03-04 13:52 
Jeg lander ca 15.11 i Valby... plus, minus. Det skulle ikke undrer mig hvis der går noget galt med evt forsinkelser... ;/
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Fallout 3: Game Of The ..., Berserk And The Band Of..., Atomic Heart
110 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig