X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK
Please note that Play:Right is a Danish site and while usable without,
it is only partially translated to English.
Blocks marked with yellow backgrounds are systematically translated
by Bing Translate.

Konsoltræf P:R 4.1


Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 20/02-04 17:57, rettet 20/02-04 17:58 
Play:Right afholder for ottende gang konsoltræf og for første gang foregår det i Århus. Mød diverse spilskribenter, P:R'ere og andre ligesindede. Se nye spil og sjældne samlerobjekter. Vi ses.


P:R 4.1
95 topic(s).
1 2 > »

Reply
Play:RightPlay:RightSkrevet 20/02-04 17:57, rettet 20/02-04 17:58 
Play:Right afholder for ottende gang konsoltræf og for første gang foregår det i Århus. Mød diverse spilskribenter, P:R'ere og andre ligesindede. Se nye spil og sjældne samlerobjekter. Vi ses.


P:R 4.1
fearless popcornfearless popc...Skrevet 20/02-04 18:04, rettet 20/02-04 18:05 
Skidt.. Jeg bor på Bornholm :/

..Go' tur til alle jer andre ;)
just plug it in.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 20/02-04 18:28 
Er det her så det rette sted at spørge, om der er nogen der skal med fra hovedstaden? Evt i bil ;)
CalleCalleSkrevet 20/02-04 18:32 
Jeg kan desværre ikke, for jeg har ikke penge til toget ;(.
SumezSumezSkrevet 20/02-04 18:34 
Der vil i god tid (hvilket efterhånden burde være temmelig snart?) blive oprettet en tråd vedr. fælleskørsel fra København. Jeg baksede med det sidste gang, så jeg håber at en anden vil tage ansvaret denne gang.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RitesRitesSkrevet 20/02-04 18:37 
Hvis vi snakker fælleskørsel, så er jeg klart med!
» a winner is you «
KeenKeenSkrevet 20/02-04 18:54 
hvis nogen kan køre fra Svendborg/Odense så må i lige råbe op
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/02-04 00:06 
Må se om jeg ikke lige kan komme første dag, da jeg ska' på skiferie d. 21. tidlig morgen... - når nu det er i Århus, ville det være ærgerligt ikke at komme.
solid snakesolid snakeSkrevet 24/02-04 22:10 
vil der være konkurrencer denne gang?
Fordi der har jo ingen været de 2 sidste gange jeg har været med i Them. Og så er det jo ikke så sjovt. Godt nok ser man de nye titler og sjældene spil. Men intet måler sig med konkurrencer. Det er altid sjovt at se hvem der er bedst til at spille
Hvordan kan man pege på ingenting.......?????????
RJKRJKSkrevet 24/02-04 22:12 
Som jeg lige har snakket med Le Roof om, så vil jeg meget gerne være ansvarlig for konkurrencer og synes de er en god ting (og DER var jo faktisk PES2-konkurrence sidste gang - tror også der var noget forrige gang).

Men uden deltagere, ingen konkurrencer.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 24/02-04 22:22, rettet 24/02-04 22:23 
Nææh, det er jo ligefrem på et tidspunkt hvor man burde kunne komme (eller have en meget god undskyldning for ikke at gøre det).

Det vil vel være godt nok, at få vurderet om man er bedre end man går og tror.

Skal man egentlig selv have noget med (af maskiner)?

(forresten er det lidt halv-uhyggeligt når et skema allerede kender ens navn :D).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
RJKRJKSkrevet 24/02-04 22:34 
The Dane>
Skal man egentlig selv have noget med (af maskiner)?

Der er ingen krav. Men hvis ingen tager noget med, bliver det nok lidt tamt... ;)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
dRxLdRxLSkrevet 24/02-04 22:41 
Jeg kunne måske godt finde tid til at komme, men baseret på erfaringer fra de sidste par gange så mangler lysten simpelthen. Det afgørende er at der har været tendens til for meget guitaroo man og PES. Titler der repræsenterer det trivielle hvor jeg er mere interesseret i at udforske de lidt mere specielle ting. Ikke at de to titler i sig selv er trivielle, men deres optræden til P:R'er er efterhånden blevet det.

Noget jeg kunne tænke mig for at sikre en hvis variation og bredde, var at man lavede et skema, hvor folk kunne skrive sig på til at præsentere et eller andet spil for de øvrige deltagere. Idéens eneste fejl er selvfølgelig at de fleste mennesker er lidt generte og at der alene af den grund ikke vil være særligt mange spil der bliver præsenteret.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 22:45, rettet 24/02-04 22:46 
KOF'98 (aes) Turnering.. Kunne være så skarpt :D

EDIT: Og ja, som dRxL siger, det er faktisk ikke ALLE som tilbeder PES : )
Home is where the hardware is..
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 22:48 
dRxL>
Noget jeg kunne tænke mig for at sikre en hvis variation og bredde, var at man lavede et skema, hvor folk kunne skrive sig på til at præsentere et eller andet spil for de øvrige deltagere. Idéens eneste fejl er selvfølgelig at de fleste mennesker er lidt generte og at der alene af den grund ikke vil være særligt mange spil der bliver præsenteret.

KANON IDÈ! Man kunne også dele det ind i nogle tema'er med fighters, fodboldspil osv. Da det sikkert ikke er ALLE, som gider høre PES blive præsenteret flere gange :p
Home is where the hardware is..
NaieraNaieraSkrevet 24/02-04 22:50 
Søgaard>
KOF'98 (aes) Turnering.. Kunne være så skarpt :D

Så bliver det jo kun os, når der ikke kan bruges fighterpads ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 24/02-04 22:53 
*host* Le Roof *host* :D

Selvfølgelig er der andre, som vil være med. Om de vinder skal jeg ikke kunne sige ; )
Home is where the hardware is..
Le RoofLe RoofSkrevet 24/02-04 22:53 
*host* Du får klø Meller ;) *host*
To be this good takes AGES, to be this good takes SEGASpiller nu: Crisis Core: Final Fant..., Baldur's Gate III, Super Mario Bros. Wonder
dRxLdRxLSkrevet 24/02-04 23:03 
Jeg vil da gerne melde mig til at præsentere de første 4 spil:

-Mickey Mouse: Castle of Illusion (sammenligning med den dårligere Mega Drive version)
-Psycho Fox (sammenlignet med DeCap attack og dens japanske forløber)
-dRxLaX (tankerne og idéerne bag designet)
-Mystic Defender (SMS)

Ting som jeg synes kunne være spændende at andre præsenterede:
Final Fantasy (vælg et nummer)
Lunar
SMB 3
Shining Force serien
Do Don Pachi
R-Type serien
Gradius serien
Castlevania
Star Soldier

osv. osv. pointen er at der er frit valg på alle hylder, fra mit synspunkt bør det være ønsket om at dele glæden ved et bestemt spil der driver én til at præsentere det.

Men er det noget man vil være interesseret i?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
The DaneThe DaneSkrevet 25/02-04 00:12 
RJK>
The Dane>
Skal man egentlig selv have noget med (af maskiner)?

Der er ingen krav. Men hvis ingen tager noget med, bliver det nok lidt tamt... ;)



mmmh, en stor nok skærm + en GC med GBA player. Hvis jeg kommer tager jeg min med.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/02-04 01:32 
dRxL>
-dRxLaX (tankerne og idéerne bag designet)

Det vil jeg personligt meget gerne høre mere om. Og prøve det for den sags skyld!
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 25/02-04 04:39 
dRxL>
pointen er at der er frit valg på alle hylder, fra mit synspunkt bør det være ønsket om at dele glæden ved et bestemt spil der driver én til at præsentere det.

Men er det noget man vil være interesseret i?

Jeg tror ikke, systemet med at man "melder sig" til at præsentere et spil, er særlig praktisk. Eller også er det bare mig der ikke kan se hvordan det skal foregå effektiv. Men jeg er i hvert fald enig med dig. Jeg kommer ikke til Konsoltræf for at spille trivielle spil, men for at nyde klassikere i selskab med kender, samt opdage nye interessante spil. Jeg er personligt også meget træt af, at der konstant skal spilles PES2, og Gitaroo Man er sjovt at spille derhjemme, og de var spændende til Konsoltræf 4 og 5, men jeg har bestemt ingen interesse i at se det til træffet længere. (Jeg vil dog gerne lige se Svovlmunk tæve Hauke i det)
Og personligt ved jeg at SkyblazeR altid har medbragt et fedt retro-spil, jeg aldrig har hørt om eller spillet, han kan præsentere for mig. ;)
Ligeledes plejer jeg selv at udvælge nogle spil, jeg synes alle burde se, og til træffet får jeg så på den ene eller anden måde kontakt med personer, jeg kan dele oplevelsen med. F.eks. fik jeg da OuroborosSlayer hooked på et par CastleVaniatitler sidste gang, og forrige gang skulle Le Roof lige se Ys i PC Engine udgaven.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SumezSumezSkrevet 25/02-04 04:40 
The Dane>
mmmh, en stor nok skærm + en GC med GBA player. Hvis jeg kommer tager jeg min med.

GC's med GBA Players bliver formentlig meget relevante denne omgang. :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 25/02-04 19:31 
Lige et par spørgsmål:

- Det er vel muligt at melde sig fra hvis ikke man kan alligevel (nok dumt, men den skulle med)?

- Hvordan står det til med størrelsen af skærme (så forventningerne kan sættes dertil)? De skal vel også selv medbringes (kan muligvis tage mit eget 28" med) - og det ville da være fedt til konkurrencer hvis mulighederne var for en kanon.

- Pokkers jeg glemte tredie spørgsmål.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SumezSumezSkrevet 25/02-04 19:35 
Ja, fjernsyn medbringes selvfølgelig også af deltagerne.
Så store som muligt. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 25/02-04 19:38 
Vi straffer jo ikke folk, som ikke dukker op alligevel, såeh... ;)

Tilmeldingen er bare for at have en idé om hvor mange vi er, så vi ikke overfylder lokalerne. Det har dog ikke været et problem før.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
The DaneThe DaneSkrevet 25/02-04 19:43 
Ja, så har man ihvertfald fået meldt sig til (og så skal bilen bare lokkes væk i de dage til transport af tingene).
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/03-04 02:32 
Forresten nogen som er friske på at spille lidt MTG deroppe? Selvom det ikke har så meget med konsol at gøre :D
Home is where the hardware is..
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 07/03-04 03:59 
Den er jeg da med på :) ..mit sorte re-animator deck taber ALDRIG >:) ..ok NÆSTEN aldrig
SøgAArdSøgAArdSkrevet 07/03-04 04:32 
Kanon :)

Så må vi se hvad jeg kan smække sammen til den lejlighed!
Home is where the hardware is..
ChronoChronoSkrevet 08/03-04 06:58 
Lige et par spørgsmål..

Er der nogen som er med på at spille ALTTP: Four Swords? Jeg har aldrig prøvet det, og derfor ikke fået låst op for den sidste dungeon.

Hvem medbringer GB-Player til GameCube?

Nogen som skal rejse fra Aalborg?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
SumezSumezSkrevet 08/03-04 08:12 
Jeg vil også meget gerne prøve det. Det kræver bare at vi kan fremskaffe fire carts med spillet.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ChronoChronoSkrevet 08/03-04 08:20 
Kan man ikke nøjes med at spille 2 ellers?
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 08/03-04 08:37 
Chrono>
Hvem medbringer GB-Player til GameCube?

Me.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 08/03-04 11:12 
Chrono>
Kan man ikke nøjes med at spille 2 ellers?

Svjv. jo.
Spiller nu: Phantasy Star IV
SumezSumezSkrevet 08/03-04 11:14 
..Men vi vil da helst prøve med 4.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
The DaneThe DaneSkrevet 08/03-04 11:40 
Chrono - jeg rejser halvt fra Aalborg (mine ting står deroppe, men er ved mine forældre lige nu). Jeg skal også lige have befordret et køretøj.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
SkyblazeRSkyblazeRSkrevet 09/03-04 00:44 
dRxL>
Jeg kunne måske godt finde tid til at komme, men baseret på erfaringer fra de sidste par gange så mangler lysten simpelthen. Det afgørende er at der har været tendens til for meget guitaroo man og PES. Titler der repræsenterer det trivielle hvor jeg er mere interesseret i at udforske de lidt mere specielle ting. Ikke at de to titler i sig selv er trivielle, men deres optræden til P:R'er er efterhånden blevet det.

Noget jeg kunne tænke mig for at sikre en hvis variation og bredde, var at man lavede et skema, hvor folk kunne skrive sig på til at præsentere et eller andet spil for de øvrige deltagere. Idéens eneste fejl er selvfølgelig at de fleste mennesker er lidt generte og at der alene af den grund ikke vil være særligt mange spil der bliver præsenteret.

Hvis du tager med, så lover jeg at præsentere Star Soldier (GCN) og gå i dybere detaljer med henblik på highscore-systemet.
»In my restless dreams, I see that town... Silent Hill«Spiller nu: Berserk And The Band Of..., Atomic Heart, Bramble: The Mountain K...
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 13/03-04 02:22 
Cirka een kilometer fra Jellebakkeskolen* bliver der lørdag fra 14:00-17:00 holdt "foredrag om manga (japanske tegneserier). Historie, kendetegn, udvikling, udbredelse" ved Flemming Steffensen, Christopher Thomsen og Philip Marquard.

For ikke-medlemmer af Dansk-Japansk Venskabsforening koster adgang 20 kr., mens den er gratis for medlemmer.

Jeg regner selv med at deltage. Er der andre der vil med?

*Vejlby Sognegård, Vejlby Centervej 25, 8240 Risskov.
元気ですか。
SumezSumezSkrevet 13/03-04 10:50 
Jeg tror bare jeg ville grimme mig over at jeg udmærket ved det hele i forvejen. :P
Den slags foredrag er tit henvendt til folk der ikke ved en skid om emnet i forvejen, og jeg kender vist godt til et par af de personer. ;)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
Star SoldierStar SoldierSkrevet 20/03-04 18:20, rettet 20/03-04 18:20 
Hallo, kan vi ikke få nogle opdateringer ligesom sidste gang?, eller er hele holdet ramt af et russisk gas angreb?.

Hvem vinder SMB konkurrencen?, får Naiera tæsk i hans NEO spil?, er FF:CC stadig kedeligt, selv i 4 player mode?, spiller dRxL stadig programmerings smart?, hvad?.
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
ChronoChronoSkrevet 20/03-04 18:22 
Tak for et godt træf, omend det grundet andre forpligtelser blev en smule kort fra min side.

Jeg håber Cronoss har vundet nogle kampe selvom jeg ikke er der til at score målene :p

Og så glemte jeg at takke Naiera for lån af Disgaea i nat :) Det bliver jeg vist nødt til at have når det udkommer her.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
ChronoChronoSkrevet 20/03-04 18:27 
Star Soldier>
Får Naiera tæsk i hans NEO spil?

Ja, men ikke af mig :)

Star Soldier>
Er FF:CC stadig kedeligt, selv i 4 player mode?

Nej, det var faktisk rigtigt sjovt. Og det virker iøvrigt med GB-Players i stedet for GBA'er :)
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
KillercowKillercowSkrevet 21/03-04 05:09 
Tak for et kanon træf.
Det var hyggeligt at hænge ud med jer andre og endda få sat ansigter på et par enkelte navne. ^_^
KTCKTCSkrevet 21/03-04 15:40 
Jeps, tak for et fedt træf, der dog virkede alt for kort. Men sådan er det jo :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
The DaneThe DaneSkrevet 21/03-04 16:12 
Jup - det var hyggeligt. Tak for denne gang.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
HankyHankySkrevet 21/03-04 16:13, rettet 21/03-04 17:04 
Til StarSolider :)
Star Soldier>
Hvem vinder SMB konkurrencen?

Den blev vidst aldrig afholdt. Folk havde for travlt
med alle de nye titler :)

Star Soldier>
...får Naiera tæsk i hans NEO spil?

Yeps, han måtte nøjes med en 4.plads.
Tror han var riiiimelig skuffet :P

Star Soldier>
er FF:CC stadig kedeligt, selv i 4 player mode?

FF:CC blev faktisk gamet til den helt store guldmedalje.
Det så fedt nok ud, men _meget_ ensformet musik :S

Star Soldier>
spiller dRxL stadig programmerings smart?

Han var slet ikke med denne gang.


Vil også lige til sidst sige tak for et kanont fedt træf.
Lækkert med kage (især den flotte, made by Cronoss :P)
Synes som så mange andre også det var fedt at få nogle hoveder på alle navnene.
Vi ses helt sikkert igen næste gang ;)

Fandt forresten også ud af hvorfor jeg skal eje Beatmania samt controller.
Det spil er alt for underholdene :)
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
WehnerWehnerSkrevet 21/03-04 16:43 
Chrono
Nej, det var faktisk rigtigt sjovt. Og det virker iøvrigt med GB-Players i stedet for GBA'er :)

Hvordan virker det helt præcist rent opsætningsmæssigt?


Ellers vil jeg også sige tak for et godt træf - selvom vi kun var der lørdag aften/nat. Kommer helt sikkert igen næste gang (i hvert fald næste gang det igen bliver Jylland).

Hyggeligt at møde jer...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ChronoChronoSkrevet 21/03-04 17:17 
Wehner>
Hvordan virker det helt præcist rent opsætningsmæssigt?

Sådan her:
http://www.but.auc.dk/~chrono/ffcc_multi_gba.gif

Men det blev kun testet med én GB-Player mens jeg var der - ved ikke om de andre fik spillet noget mere senere.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
NaieraNaieraSkrevet 21/03-04 17:26 
Hanky>
Yeps, han måtte nøjes med en 4.plads.
Tror han var riiiimelig skuffet :P

Næh, jeg overlever nok. Måske jeg havde haft en chance i de kampe jeg tabte, hvis jeg rent faktisk havde været vågen? ;p
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
95 topic(s).
1 2 > »

Login for at besvare
Username
Password
Remember me