X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Remake møllen


Svar
Star SoldierStar SoldierSkrevet 15/02-04 23:26 
Metroid Zero Mission var en rigtig god remake, hvilke spil så i gerne en remake af?

3 styk fra NES som jeg gerne så:
-Ice Climber (som lavet i Smash bros Melee)
-Super Mario Bros (også som i SBM, ret cool stil)
-Kid Ikarus
360 grader..., så er du tilbage hvor du startede.... suckers...
WehnerWehnerSkrevet 15/02-04 23:30 
Jeg så gerne en opdateret version af Gargoyle's Quest.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 15/02-04 23:30 
Jeg gad rigtig se folkene bag Metroid Prime lave et nyt Kid Icarus.

Bortset fra populariteten, er det også et meget mere oplagt spil, at føre ind i 3D verdenen.

Det undrer mig faktik at det ikke er sket endnu.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
HardballerHardballerSkrevet 15/02-04 23:30 
Metroid fusion i 1st person, eller 3rd person..

Også i samme stil som samus er i SSBM.
SideshowSideshowSkrevet 16/02-04 02:12 
Wizards & Warriors
>>There's only Juan Pablo Angel<<
Danny SallingDanny SallingSkrevet 16/02-04 02:29 
Ja jeg ville ikke have noget imod at se/spille et remake af arcade udgaven af double dragon :-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
The DaneThe DaneSkrevet 16/02-04 02:34 
For lige at komme med en mindre kliché vil jeg sige alle mine ældre favoritter (og for at nævne et par):

Shadow of the Beast
First Samurai
Lost Patrol

-ok, lidt tankegang var der da mht. de nævnte.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 16/02-04 02:53 
Nights og Burning Rangers!

(GBA udgaven af nights gælder ikke)
Spiller nu: Phantasy Star IV
MrCaseMrCaseSkrevet 16/02-04 06:38 
Hired Guns (Amiga)

Genialt co-op...
Have you considered sucking less?
HankyHankySkrevet 16/02-04 07:39 
- Shinobi (Som NinjaGaiden eller Onimusha)
- Pokémon Red/Blue (Samme historie i 3D - 3.person =) )
- Maniac Mansion
- Illusion of Time
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
DizzyDizzySkrevet 16/02-04 09:41 
øøhh Dizzy spillene fra Codemaster, Rod Pike adventures (gamle tekstadv fra c64: Bram Stoker's Dracula, Frankenstein, Wolfman, Skool Daze.
Og så kan jeg vil også lige nævne Party games (dem som ikke kender dette klassiske amigaspil, bad luck) (ok det sidste spil er skod ;)

Titlerne kan findes her.
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
KilroyKilroySkrevet 16/02-04 10:35 
Nye versioner af Scorched Earth (tankspillet), Digger og The Impossible Machine ville ikke være tosset!
Kilroy Was Here
TurricanTurricanSkrevet 16/02-04 18:49 
Indlægget inspirerede mig til at gå lidt på jagt. Jeg har ikke spillet det mere end 5 minutter så jeg vil ikke sige om det er godt eller skidt, men et glædeligt gensyn var det ihvertfald!

Klik mig! Jeg er sku Xenon II!
The Gods pause for a moment...
SephirothSephirothSkrevet 16/02-04 20:11, rettet 16/02-04 21:26 
Rocky & Pocky - selvom det vel er et af de spil, der kun er sjovt i 2D.. (?)

Ellers de oplagte - FFVI eller FFVII.

EDIT: Og et remake, eller en helt ny Next Gen udgave, af Earthbound ville være rart - igen, med SSBM grafikken ;) Savner et rollespil i stil med EB, hvor hverdagen ændres fuldstændingt af rumvæsenernes ankommen i den lille afsidedes by. Mere science fiction og mindre fantasi, men stadig nede på jorden, hvis I forstår ;) Ikke som i Xenogears/Xenosaga - snarere et hverdags-RPG med et snært af X-files.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
fearless popcornfearless popc...Skrevet 16/02-04 20:45 
Bubble Bobble ;P
just plug it in.
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/02-04 20:52 
Chu Chu Rocket - Evt i fuld 3D:)

FF7 - Folk siger det virkeligt er fedt.. Men jeg tror det er for gammelt og grimt, til jeg kan sige WOW(??) Jeg hørte noget om et remake til PS2, men fik at vide at det bare var en eller anden DVD film:/
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 16/02-04 21:08 
Valkyrie>
FF7 - Folk siger det virkeligt er fedt.. Men jeg tror det er for gammelt og grimt, til jeg kan sige WOW(??)

*host* Graphics whore *host*
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CalleCalleSkrevet 16/02-04 21:49 
Tales spin i dejlig Cel shadet grafik, med originale stemmer ville ikke gøre noget.!!
TKTKSkrevet 16/02-04 22:02 
Et nyt lylat wars... wee...!
ValkyrieValkyrieSkrevet 16/02-04 22:19 
Sephiroth>
Valkyrie>
FF7 - Folk siger det virkeligt er fedt.. Men jeg tror det er for gammelt og grimt, til jeg kan sige WOW(??)

*host* Graphics whore *host*



Egentlig ikke. Jeg tror bare ikke lyd og grafik går op i en højere enhed, og ville være den tudetur som nogen folk siger det er.

Men tak fordi du kommer med sådan en fantastisk konklusion på mig:)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
OmenOmenSkrevet 16/02-04 23:14 
SeventhSun>
Jeg gad rigtig se folkene bag Metroid Prime lave et nyt Kid Icarus.

Bortset fra populariteten, er det også et meget mere oplagt spil, at føre ind i 3D verdenen.

Det undrer mig faktik at det ikke er sket endnu.

Nintendo er også flere gange blevet konfronteret med idéen fra fans.
I hvertfald grinte Miyamoto stort og forsikrede mig at det ikke var første gang han var blevet spurgt om det, selv om han ikke viste hvorfra rygterne stammede, sidst jeg lavede et interview med ham.
Vote Ficus!
JAAJAASkrevet 16/02-04 23:20, rettet 16/02-04 23:23 
Stunt Car Racer (er på vej) & Paradroid topper min liste.
Danny SallingDanny SallingSkrevet 17/02-04 02:11 
Når du(Dane)nævner Lost patrol, mener så det til Amiga´en? for så siger jeg bare: me to ;-)
Spiller nu: Call Of Duty: Black Ops, Medal Of Honor (2010) [...
jaesjaesSkrevet 02/02-07 14:10, rettet 02/02-07 14:12 
Skulle til at oprette et nyt emne, men fandt så dette. Så i stedet bumper jeg og tillader mig at udvide emnet med en opfordring til, at folk der skriver i tråden fremover uddyber, hvordan deres favorit-remake(s) skulle opbygges.

http://www.mobygames.com/game/dos/death-rally]Death Rally (pc, 1996)[/LINK]" target="">Death Rally (pc, 1996):
Jeg er jo lidt fan af retro-spil med nutidig spilmekanik, i praksis vil det ofte sige brug af dobbeltanalog styring. Så mit ene bud er Death Rally. Fremragende top-down-racer med våben og et sjovt opgraderingssystem. Med dobbeltanalog styring, forbedret grafik og moderne online multiplayer ville jeg uden at blinke betale en pæn slat for sådan et remake.

Jeg ville også meget gerne se et tidligt RPG eller 2D-action-adventure udsat for 3D-grafik og moderne spilmekanik [EDIT: I en 3D-verden i de her tilfælde, ikke kun analog kontrol], men har spillet for få af disse til at kunne komme med et ordentligt forslag...

Det skal siges, at jeg sådan lidt bevidst har holdt Wii udenfor, selvom den på flere måder er oplagt til remakes, da det IMO ikke længere vil være remakes i klassisk forstand, hvis kontrollen ændres radikalt. Hvilket selvfølgelig delvis er tilfældet bare man går fra 2D til 3D, men jeg har bare personligt valgt at trække grænsen et sted...
KTCKTCSkrevet 02/02-07 14:14 
Jeg er enig i at Death Rally er et genialt spil, men hvad vil du brugte det andet analog stick til?
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
jaesjaesSkrevet 02/02-07 14:17 
Venstre stick: Dreje på rattet.
Højre stick: Speeder/bremse og bak.
KTCKTCSkrevet 02/02-07 14:20 
Okay, her ville jeg nu foretrække triggerne, men point taken :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SumezSumezSkrevet 06/02-07 12:38 
Jeg har de sidste mange dage moret mig ganske godt med Mega Man Powered Up.
Spillet er faktisk ændret en del, og med to nye baner, og muligheden for at spille igennem på hard (som om Mega Man ikke var svært nok i forvejen - det bliver dog nemmere af at man får muligheden for at oplade sine skud efter at gennemføre på normal) har spillet faktisk formået at underholde mig overraskende lang tid, i forhold til at det i bund og grund bare er det gamle spil udgivet igen.

Man kan også spille den gamle udgave igennem, og jeg spekulerer virkelig hvordan nogen spiltestere overhovedet har været i stand til at komme forbi den dæmoniske afgrund på Ice Mans bane uden at bruge adskillige timer i forsøget..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
SephirothSephirothSkrevet 06/02-07 13:44 
Sumez>
Man kan også spille den gamle udgave igennem, og jeg spekulerer virkelig hvordan nogen spiltestere overhovedet har været i stand til at komme forbi den dæmoniske afgrund på Ice Mans bane uden at bruge adskillige timer i forsøget..

Jeg husker tydeligt den del som et rent (is-)helvede fra originalversionen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
KalicolaKalicolaSkrevet 06/02-07 15:45 
Body Harvest 64 forstil jer lige en remake af det :-)
For The Love Of The Game
nerosnerosSkrevet 06/02-07 16:40 
Jeg vil gerne se et Golden Axe fra SEGA.
Bashful Neophyte
Alf81Alf81Skrevet 06/02-07 17:30 
neros>
Jeg vil gerne se et Golden Axe fra SEGA.

Findes der ikke allerede en vanvittig crappy version til PS2? Men det betyder selvfølgelig ikke, at man ikke kan fantasere om en ny version.

Jeg ville blive meget glad for et CrudeBuster remake. Og ingen 3D, tak! :)
Ting om dét og pis.
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 06/02-07 18:02 
Jo der findes Sega AGES 2500 Vol. 5 Golden Axe der også er med i SEGA Classics Collections til PS2. Har kun prøvet det kort men mindes ikke at det var særlig godt.

Sega AGES 2500 Vol. 5 Golden Axe
Spiller nu: Phantasy Star IV
Alf81Alf81Skrevet 06/02-07 18:16, rettet 06/02-07 18:18 
Arh... Mente det nok, tak. Det er ligeinden man kategorisk kan afvise et spil, hvis der bliver gjort brug af grundfarver i designet :)
Ting om dét og pis.
00Void00VoidSkrevet 06/02-07 18:53 
Pokemon som mmorpg til DS.. rrrrr..
Space is the place!!Spiller nu: Tekken 5
nerosnerosSkrevet 07/02-07 12:32 
Alf81>


Jeg ville blive meget glad for et CrudeBuster remake. Og ingen 3D, tak! :)

Haha! Det gad jeg virkelig også godt at se. Det var et af mine ynglingsspil back in the day! ;-)
Bashful Neophyte
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig