X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

"N5" er IKKE på vej!!!


Svar
The BruceThe BruceSkrevet 10/02-04 02:14, rettet 10/02-04 23:09 
Ja- sådan forlyder de seneste rygter fra Nihon Keizai Shimbun, som ellers på betragtes som rimeligt seriøse/pålidelige, men heri står det sort på hvidt at Nintendo vil udskyde udgivelsen af "GC2" indtsil (som minimu) efter udgivelsen af XBox 2 og PS3!!

Istedet vil de forkusere på nye spil og forskelligt nyt "tilbehør" til Cube'n!! Det bliver sikkert en ny "64... Se hele indlægget


Ka' de bestemme sig?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
128 emne(r).
1 2 3 > »

Svar
The BruceThe BruceSkrevet 10/02-04 02:14, rettet 10/02-04 23:09 
Ja- sådan forlyder de seneste rygter fra Nihon Keizai Shimbun, som ellers på betragtes som rimeligt seriøse/pålidelige, men heri står det sort på hvidt at Nintendo vil udskyde udgivelsen af "GC2" indtsil (som minimu) efter udgivelsen af XBox 2 og PS3!!

Istedet vil de forkusere på nye spil og forskelligt nyt "tilbehør" til Cube'n!! Det bliver sikkert en ny "64'er", hvad angår forskellen i udgivelsesdatoen, specsene osv.!!

Hvad mener I?!

Ka' de bestemme sig?!
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
SumezSumezSkrevet 10/02-04 02:18 
Umiddelbart vil jeg sige det er meget dumt. Hvis det går ligesom de sidste to generationer, vil "mainstream-folk" være så vilde i varmen over Sony's lo.. erh, platform, at de ikke bemærker Nintendos udspil.
Hvis den til gengæld udkommer i forvejen, og får markedsført sig selv ordentligt (der hvor Dreamcast gik galt..), vil den formentlig vække meget større opsigt.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
KamekKamekSkrevet 10/02-04 02:46, rettet 10/02-04 02:46 
Igncube har fået en officiel kommentar fra Nintendo hvori de siger at rygterne ikke passer...

- Heldigvis! ;)

Link...
Oh hai Mark!Spiller nu: Spider-Man 2 (2023), Super Mario RPG (2023), Super Mario Bros. Wonder
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/02-04 09:45, rettet 10/02-04 11:44 
Det er godt at se, at de stadig vil være med.

Der er vel også penge at tjene på 10 mill solgte GameCubes - eller hvor mange de nu har nået.

Til gengæld bliver jeg stadig irriteret over deres dumsmarte attitude.

"Our focus remains entertainment and game play versus chasing after technology that doesn't truly enhance the game play experience."

Det er jo nok Xbox Live og EyeToy de snakker om.
Som jo på ingen måde tilbyder noget nyt, eller udvider spiloplevelsen :-!


"We'll incorporate new technology -- whether its hardware, software or accessories -- if it improves the game play experience."

Men en GBA med TO skærme, det er satme genialt.
Det er jo lige det man går og venter på.
Når man lukker sine øjne, og bare skal fantaserer om verdens fedeste konsol, så er det nøjagtig en bærbar tingest med to skærme der dukker op på nethinden.

pffffft.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
ABCDABCDSkrevet 10/02-04 11:41 
Eller så mener de bare ting der ikke har noget med spil at gøre som DVD og hvad ellers MS & Sony har tænkt sig at putte i deres maskiner?
jaesjaesSkrevet 10/02-04 11:46, rettet 10/02-04 12:32 
SeventhSun:

Hehe, sure citron :)

Men jeg kan sådan set godt følge dig mht. deres udtalelser - specielt set over de seneste år.

Men sådan er de jo i Nintendos ledelse, og det er da på mange måde et paradoksalt firma; ofte foretager de underlige valg/kommer med underlige udtalelser, men samtidig er deres spiludviklingsafdelinger (woah!), som helhed vel i top tre, over de dygtigste i verden.

Se det som en del af "charmen", eller noget...
SeventhSunSeventhSunSkrevet 10/02-04 11:49, rettet 10/02-04 11:51 
[Edit:] til hjdfyud:

Allerede har puttet i mener du vel?

Det er og blir bare et tåbeligt argument.
Klart de skal fokuserer på spil.
Det er vel også lidt fjollet at påstå, at Sony PS2 ikke fokuserer på spil.

Det er ikke noget salgsargument, at maskinen kun kan bruges til spil, når vi snakker konsoller.
Hvis man forestiller sig at Anders Almindelig står nede i EB og skal købe en konsol.
Ekspedienten siger til Anders og hans mor:
Den her kan også afspille DVD'er, og den er verdens mest solgte maskine.
Den her kan også afspille DVD'er, og så kan man spille på internettet mod andre over hele verden.
Og den sidste kan ikke afspille DVD'er. Den kan faktisk kun afspille spil.

Hvad vælger de så?
Nok ikke en GameCube.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
SumezSumezSkrevet 10/02-04 13:52 
Jeg tror DVD-funktionen bliver mindre relevant i næste generation. PSX kunne spille audio cd'er, men hvor mange har faktisk brugt den til det?
DVD-afspilleren er ved at blive fast inventar i ethvert hjem, og selvom funktionen endnu er lang fra ligeså ligegyldig som cd-afspilleren, tror jeg der er VÆSENTLIG færre der baserer deres køb på den funktion når næste generation begynder at komme.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
fumfumSkrevet 10/02-04 14:06 
Jeg håber på anden funktionalitet ved den nye generation man så kan få smuglet ind. Konen var imod at vi fik dvd før ps2'eren. Vi har jo video som hun sagde.
Måske noget med harddisk-recording næste gang.....
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
ABCDABCDSkrevet 10/02-04 15:55 
Jeg mener både hvad de har puttet i (DVD f.eks) & hvad de har tænkt sig at putte i PS3 & X-Box 2.
fearless popcornfearless popc...Skrevet 10/02-04 16:27 
Var/er der ikke DVD i Panasonic Q ?
just plug it in.
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/02-04 18:16 
Jo, men Q kom aldrig ud, udenfor Japan, og Panasonic laver dem ikke mere:/

Personligt tror jeg ikke det skader at vente lidt.

Tænk på hardware!! De burde virkelig hoppe i bukserne på ATI, og laver et monster af en konsol med 3-4 GHz Og svine det af med G5 Mac teknologi!!

Også kommer det stadig an på, hvordan deres marketing bliver, og hvilken målgruppe de vil tage! Jeg har set flere reklamer for spil som Mario, mario kart, luigies mansion etc, end fra spil som Resident evil og andet voldligt gore, som Teens og mainstreamerne jo elsker!

De skal virkelig have en killer app klar til næste gang. Sådan en shocker, med dybt gameplay og historie.. Muligvis et realistisk zelda! Hvis de nu laver endnu et cel shaded et på GC, også whiner fan basen videre over det - Også til næste generation skifter over til realistick Spaceworld 2000 LinkO_O = Rejoice...

Ligesom med Halo! DVD, Harddisk og alt det er fint nok, men for 4000 kr,- var det altså Halo som trak sidste strå, i mange der købte dens, hjerter:)

Jeg har tiltro til de kan blive en seriøs konkurent i næste omgang. Nu er den vist ved at fise ind, at så mange gerne vil online og have pænt grafik, uanset om Nintendo vil have det eller ej:)
Well crucify the insincere tonight...
majjohamajjohaSkrevet 10/02-04 18:26 
Hvis Apple hoppede ind og støttede Nintendo, og gav dem lov til at lave en konsol med deres G5 processor, ARI grafik kort osv. vil jeg sku stadig køre den fede Nintendo stil! ;)
SumezSumezSkrevet 10/02-04 18:31 
Hvis det var pæn grafik, der gjorde udslaget, ville Sony vel ikke have megajordet Nintendo med både PSX og PS2, der begge(især PSX) havde væsentlig grimmere grafik end Nintendos modparter. Nu om dage handler det næsten udelukkende om markedsføring.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 10/02-04 18:31 
http://www.reuters.com/newsArticle.jhtml?type=technologyNews&storyID=4320118

N5 er skam på vej. Nintendo har fået vendt situationen med GameCube, og marked er stadig sulten. Det ville være dumt at satse på en alt for tidlig start, som tidligere var på tale.
RJKRJKSkrevet 10/02-04 19:12 
Sumez>
Nu om dage handler det næsten udelukkende om markedsføring.

Det passer jo ikke. Det handler i høj grad også om at have de rigtige udviklere på sin side, hvormed man får de spil, som sælger maskiner.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 19:31, rettet 10/02-04 19:34 
Nintendo er og bliver en flok kegler - jeg mener, hvad er meningen med at udgive en konsol som N64 uden mulighed for redigere sine memorycards i en menu på maskinen???! (Uden et cartridge, der understøtter featuren i).
De tager, efter min mening, det ene dumme valg efter det andet - det største var helt klart at lade Rare slippe væk, så nu er der INTET udover Mario Party hos Nintendo for mig (Og det spille rjeg på N64, da det er bedre udgaver).

Hvis de absolut vil køre sig selv i sænk, så værsgo' - og lad MS om alt det nye. F.eks. synes jeg en undervurderet feature ved Xbox er, at billedet ikke fyrer rundt på skærmen, når man f.eks. skifter fra composite til RGB. Det har ALTID været et problem, men kun MS har taget sig tid til at løse det.... Hvordan har de i grunden gjort det?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 10/02-04 19:35 
Hvad er det lige for et problem, du mener MS har løst?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SumezSumezSkrevet 10/02-04 19:47 
RJK>
Det passer jo ikke. Det handler i høj grad også om at have de rigtige udviklere på sin side, hvormed man får de spil, som sælger maskiner.

Deraf "næsten". Det er jo også via markedsføring/succes, de scorer udviklerne. Nintendo havde jo alle de gode udviklere indtil Sony jordede dem med PSX, og udviklere som Square, Capcom og Konami valgte at udvikle til den bedst sælgende maskine.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
ABCDABCDSkrevet 10/02-04 20:07 
DeluxScan>
Nintendo er og bliver en flok kegler - jeg mener, hvad er meningen med at udgive en konsol som N64 uden mulighed for redigere sine memorycards i en menu på maskinen???! (Uden et cartridge, der understøtter featuren i).

Hvis det er et stort problem for dig så finder du næppe nogen konsol der er iorden.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 20:44 
Naiera>
Hvad er det lige for et problem, du mener MS har løst?

Det er svært at forklare, men 'forskellen' på billedets placering på skærmen, hvis man bruger RGB. Tidligere har det altid været forskudt lidt til højre (PSX, PS2, GC, DC). Xbox spil har jo heller ikke mulighed for at indstille billedets placering på skærmen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 20:48 
hjdfyud>
Hvis det er et stort problem for dig så finder du næppe nogen konsol der er iorden.

Det er ikke noget stort problem for mig, jeg mener bare det er at springe over, hvor gærdet er aller, aller lavest.
Altså, hvor mange små Brian'er på 8 år ved, at nogle spil understøtter memory-management, hvis man vel at mærke holder Start nede under opstart... Det er da helt til grin - ligesom den manglende RGB understøttelse, suk!
Og det kommer fra en STOR fan af N64.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
StarFStarFSkrevet 10/02-04 20:52 
De tager, efter min mening, det ene dumme valg efter det andet - det største var helt klart at lade Rare slippe væk

Ja Rare har også udgivet vild tmeget godt i den sene tid.. Var også en af dem der var skuffet over at se Rare smutte.. men savner dem ikke..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 20:55 
Rare = Kvalitet frem for kvantitet.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
StarFStarFSkrevet 10/02-04 20:57 
så meget kvali har rare altså heller ikke smidt ud. Med alt respekt. Men Rare er en af de mest overvurdere spil firma.. ja de har lavet gode spil, men du får det sku til at lyde som om de ikke har lavet andet end kvali spil. Og det er jo langt fra sandheden.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 21:13, rettet 10/02-04 21:14 
Selvfølgelig har der været svipsere, og personligt er jeg kun interesseret i Rares platformere.
I den genre har de kun leveret creme de la creme, og ikke en Mario Sunshine i ny og næ som Nintendo.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
NaieraNaieraSkrevet 10/02-04 21:25 
DeluxScan>
Det er svært at forklare, men 'forskellen' på billedets placering på skærmen, hvis man bruger RGB. Tidligere har det altid været forskudt lidt til højre (PSX, PS2, GC, DC). Xbox spil har jo heller ikke mulighed for at indstille billedets placering på skærmen.

Billedet er også forskudt på Xbox...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
StarFStarFSkrevet 10/02-04 21:33 
og ikke en Mario Sunshine i ny og næ som Nintendo.

nu må du stoppe.. Mario Sunshine fik fremravne anmeldelser og gode salgs tal... hvordan kan du på nogen måde nedgøre det?.. Spillet er godt, og er klart en værdig efter følger til mario 64!
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 10/02-04 21:38 
DeluxScan er på ingen måde ene om at være skuffet over Sunshine sammenlignet med Mario 64. Sunshines vurdering ligger på 68% mens Mario 64 ligger på 94,3% her på P:R. Hvis det ikke skaber gundlag for at "nedgøre" Sunshine, ved jeg ikke, hvad der gør...
元気ですか。
RJKRJKSkrevet 10/02-04 21:41 
Sumez>
udviklere som Square, Capcom og Konami valgte at udvikle til den bedst sælgende maskine.

Det passer jo ikke helt (omend nok for Capcom). Square var da ombord PlayStation, før den for alvor viste sig at "jorde" Saturn og Nintendo 64. Det samme med Namco. Jeg mener også det samme var tilfældet for Konami, men det har jeg ikke lige sat mig ind i.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
fearless popcornfearless popc...Skrevet 10/02-04 21:58 
Matt>
Hvis Apple hoppede ind og støttede Nintendo, og gav dem lov til at lave en konsol med deres G5 processor, ARI grafik kort osv. vil jeg sku stadig køre den fede Nintendo stil! ;)

Go' tankegang.. ;) - Er nemlig helt enig! :P
just plug it in.
SumezSumezSkrevet 10/02-04 21:59 
Well, Square gjorde ikke noget for PSX før FF7. Spillet havde en kæmpe indflydelse på PSX'ens succes, men på det tidspunkt havde den nu allerede slået N64 ud.
Konami er jeg ret overbevist om ikke var i kløerne på Sony til at starte med, da de kom med flere Nintendo exclusives. SotN var f.eks. tænkt som en "budget-release", mens 3D CV'erne til N64 skulle have været den egentlig "næste generation" i serien. Alle deres arkadeports osv. til PSX tror jeg nu nok skyldes maskinens popularitet.
Namco nævnte jeg naturligvis ikke, da netop de, sammen med Psygnosis var med til at sikre maskinens succes. Men igen må jeg give markedsføring en stor del af skylden, for vi ved jo alle at både Tekken og Ridge Racer er stærkt overvurderede. ;)
(Dermed ikke sagt at de er direkte dårlige. Hvis nogen ønsker at debatere dette, bedes de venligst bringe det op i en anden tråd..)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RonaldoRonaldoSkrevet 10/02-04 22:00 
DeluxScan>
Nintendo er og bliver en flok kegler - jeg mener, hvad er meningen med at udgive en konsol som N64 uden mulighed for redigere sine memorycards i en menu på maskinen???! (Uden et cartridge, der understøtter featuren i).
De tager, efter min mening, det ene dumme valg efter det andet - det største var helt klart at lade Rare slippe væk, så nu er der INTET udover Mario Party hos Nintendo for mig (Og det spille rjeg på N64, da det er bedre udgaver).

Dine argumenter er overvælmende! Alle ved da, at det er memorycard manageren, som er forskellen på success og nederlag.

Sumez>
Deraf "næsten". Det er jo også via markedsføring/succes, de scorer udviklerne. Nintendo havde jo alle de gode udviklere indtil Sony jordede dem med PSX, og udviklere som Square, Capcom og Konami valgte at udvikle til den bedst sælgende maskine.

Det havde intet med success at gøre, Sony var effektive til at overbevise, at deres medie (CD'en) var fremtiden. Deres marketings afdeling har skabt mirakler, men samtidig har Sony selv været dumme nok til at flyttet marked.
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 22:01 
StarF>
nu må du stoppe.. Mario Sunshine fik fremravne anmeldelser og gode salgs tal... hvordan kan du på nogen måde nedgøre det?.. Spillet er godt, og er klart en værdig efter følger til mario 64!

Sunshine er på ingen måde på højde med Mario 64, og da slet ikke en værdig efterfølger til et af de bedste platformsspil nogensinde.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 22:05 
Naiera>
Billedet er også forskudt på Xbox...

Hmm... F.eks. Halo kører ens som composite og RGB - ingen borders.
Ellers også lægger man bare ikke mærke til det, fordi maskinen laver billedet så stort, at der ingen borders er. Jeg går ud fra, den tegner billedet større end skærmens areal? Det er i hvert fald mit gæt.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 22:07, rettet 10/02-04 22:09 
FreddiE>
Dine argumenter er overvælmende! Alle ved da, at det er memorycard manageren, som er forskellen på success og nederlag.

Mine argumenter for hvad? Jeg siger Nintendo har været lige lovligt dovne ved ikke at inkludere memory-management i N64, det kan du vel ikke være uenig i?
Desuden er det bare et eksempel på Nintendos, til tider, mystiske beslutninger.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/02-04 22:15 
Jeg tror nu næppe, at det er manglen på mem. management, der har kostet N64 succes. De fleste spil brugte slet ikke mem. card. Men kan da sagtens give dig ret i, at det er latterligt!
Home is where the hardware is..
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 22:17, rettet 10/02-04 22:19 
Det kan vi godt blive enige om, men det er nu en pudsig beslutning. Ligesom den smarte fyr, der bestemte, at der heller ikke var brug for et menusystem eller RGB. (Og hvem er den spade hos MS, der synes de aftagelige stik på controllerledningen var en god ide? Jeg har lige smidt mit stik nr. 2 væk... dvs. 2 ubrugelige controllere. Så lav dog hellere selve controllerporten lidt mere tilgivende overfor uovervejde hiv og ryk i ledningen).
Jeg tror nu flere spil gør brug af mem. card på N64 end af den (dengang) relativt dyre EEPROM.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SøgAArdSøgAArdSkrevet 10/02-04 22:19 
Nintendo og RGB hænger åbenbart ikke sammen. Kig bare på JAP Gamecube(?)
Home is where the hardware is..
OmenOmenSkrevet 10/02-04 22:40 
Sumez>
Det er jo også via markedsføring/succes, de scorer udviklerne. Nintendo havde jo alle de gode udviklere indtil Sony jordede dem med PSX, og udviklere som Square, Capcom og Konami valgte at udvikle til den bedst sælgende maskine.

Jeg tror der er noget du glemmer.
For udviklerne blev PSX i langt højere grad en succes, fordi Sony havde gjort deres hjemmearbejde bedre end det var set før på det tidspunkt.
Aldrig før var der blevet brugt så mange resourcer på at lave en konsol som på mange måder mødte de specifikationer udviklerne gerne ville have. Noget MS i høj grad gentog med Xbox'en.
Vote Ficus!
RJKRJKSkrevet 10/02-04 22:41 
Sumez>
Well, Square gjorde ikke noget for PSX før FF7. Spillet havde en kæmpe indflydelse på PSX'ens succes, men på det tidspunkt havde den nu allerede slået N64 ud.

I så fald var N64 vel nærmest slået ud, før den udkom? FF7 udkom cirka et halvt år efter N64. Og så glemmer du også Saturn.

I hvert fald passer det stadig ikke, at Square valgte PlayStation, fordi den var den bedstsælgende konsol. Det valg kom lang tid inden.

Konami er jeg ret overbevist om ikke var i kløerne på Sony til at starte med, da de kom med flere Nintendo exclusives.

Selvfølgelig var Konami aldrig Sony-eksklusive, men hvis du ser på hvad de leverede til hhv. PlayStation, Saturn og Nintendo 64 før kampen var afgjort, så tror (med vægt på tror) jeg, at man ser et mønster.


Namco nævnte jeg naturligvis ikke, da netop de, sammen med Psygnosis var med til at sikre maskinens succes.

Men selvom de pågældende titler så blev gjort bedre, end de var, kunne Sony stadig ikke have gjort det uden spillene. Og de kunne ikke have haft spillene uden at have udviklerne på deres side.

Jeg kan også vende den om: Hvis markedsføring var den suverænt mest afgørende faktor for en platforms succes, ville Xbox så ikke have klaret sig bedre i fx Japan, end tilfældet er?
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SumezSumezSkrevet 10/02-04 22:47 
Nu ved jeg ikke hvordan Xbox blev markedsført i Japan. Men jeg tror også at videospil har været så stor en del af Japans kultur så længe at en maskine skal være pænt guddommelig før den kan komme ind i landet og vippe Sony og Nintendo af pinden uden at have andre gode japanske udviklere end Sega i baghånden, uanset markedsføring.
Til gengæld klarede maskinen sig forholdsvis godt i vesten netop PGA dens markedsføring.
Selvfølgelig betyder udviklerne meget. Det har jeg aldrig benægtet. Men konsolfirmaerne skal også formå at score disse udviklere.
Og når førnævnte Anders Almindelig, der køber de spil der står med største bogstaver på EA's reklamer, står i EB Games og skal vælge sig en ny maskine, går han næppe efter den maskine der har flest Konamispil..
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
RJKRJKSkrevet 10/02-04 23:02 
Sumez>
Nu ved jeg ikke hvordan Xbox blev markedsført i Japan.

Men hvis Microsoft kunne have gjort den til en succes alene på markedsføring, så havde de med garanti gjort det :)

Selvfølgelig betyder markedsføring meget. Men ikke så meget, som du lige fik det til at lyde som...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
tastasSkrevet 10/02-04 23:05, rettet 10/02-04 23:06 
DeluxScan>
Naiera>
Hvad er det lige for et problem, du mener MS har løst?

Det er svært at forklare, men 'forskellen' på billedets placering på skærmen, hvis man bruger RGB. Tidligere har det altid været forskudt lidt til højre (PSX, PS2, GC, DC). Xbox spil har jo heller ikke mulighed for at indstille billedets placering på skærmen.

På Gamecube kan du rent faktisk kompensere for den forskydning i hovedmenuen, ved manuelt at kunne indstille om billedet skal flyttes til én af siderne.
Nu er jeg ikke helt sikker - men af de nuværende konsoller (PS2/XBX/GC), er Gamecube rent faktisk ikke den eneste med den mulighed implementeret?
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
ABCDABCDSkrevet 10/02-04 23:05 
DeluxScan>
Det er ikke noget stort problem for mig, jeg mener bare det er at springe over, hvor gærdet er aller, aller lavest.
Altså, hvor mange små Brian'er på 8 år ved, at nogle spil understøtter memory-management, hvis man vel at mærke holder Start nede under opstart... Det er da helt til grin

Det står vel i manualen? Ligsom det står i Game Cube manualen hvordan får dens memory-management frem.

Og som jeg sagde hvis du går op i sådan nogle småting finder du jo aldrig en konsol uden problemer. Så kan vi jo også klage over at Sony to gange i træk har lavet en konsol med kun 2 controllerports eller at Microsoft har besluttet at man skal købe ekstra tilbehør for at se DVD på X-Box osv.
RJKRJKSkrevet 10/02-04 23:09 
tas>
Nu er jeg ikke helt sikker - men af de nuværende konsoller (PS2/XBX/GC), er Gamecube rent faktisk ikke den eneste med den mulighed implementeret?

Jo og det er også godt. Men hvor dumt er det så lige, at man ikke kan stille den "nok". I hvert fald på mit fjernsyn er der stadig mere RGB-shifting, end hvad GameCubens indstilling tager højde for :-/
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 23:10, rettet 10/02-04 23:14 
hjdfyud>
Det står vel i manualen? Ligsom det står i Game Cube manualen hvordan får dens memory-management frem.

Det er netop dét, det ikke gør!

Og som jeg sagde hvis du går op i sådan nogle småting finder du jo aldrig en konsol uden problemer. Så kan vi jo også klage over at Sony to gange i træk har lavet en konsol med kun 2 controllerports eller at Microsoft har besluttet at man skal købe ekstra tilbehør for at se DVD på X-Box osv.

Nej, alle konsoller har problemer og irritationsmomenter... Hvad er egentlig din pointe?
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
SumezSumezSkrevet 10/02-04 23:13 
RJK>
Men hvor dumt er det så lige, at man ikke kan stille den "nok". I hvert fald på mit fjernsyn er der stadig mere RGB-shifting, end hvad GameCubens indstilling tager højde for :-/

Jeg tror aldrig jeg har været ude for et spil eller maskine hvor man rent faktisk KAN stille den "nok". Suk.
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
DeluxScanDeluxScanSkrevet 10/02-04 23:13 
tas>
På Gamecube kan du rent faktisk kompensere for den forskydning i hovedmenuen, ved manuelt at kunne indstille om billedet skal flyttes til én af siderne.
Nu er jeg ikke helt sikker - men af de nuværende konsoller (PS2/XBX/GC), er Gamecube rent faktisk ikke den eneste med den mulighed implementeret?

I know, men den fucker up i det alligevel (Eller spillene gør..?)
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
WehnerWehnerSkrevet 10/02-04 23:15 
Lige som en sidebemærkning synes jeg at kunne mindes, at Square i en af pressemeddelelserne i forb. med skiftet fra Nintendo til Sony udtalte, at en primær årsag til at skifte var, at de skulle bruge en cd-baseret konsol til at realisere deres planer for fremtidens rpg'er.

FFVII havde nok også været svær at presse ned på et cartridge ;)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
128 emne(r).
1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig