X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Jeg er blevet bidt af en gal DC....


Svar
bootsbootsSkrevet 08/02-04 19:55 
...Det begyndte med at min søn købte en brugt DC. Han havde kun et par spil til den; men jeg kunne da se, at det så flot ud, så jeg købte en DC på eBay (-jeg kunne jo altid sælge den igen..). Den kom med en bunke spil og tilbehør; men fangede mig dog ikke lige med det samme. Joe, der var da nogen gode racer spil (- så flotte biler har jeg dog aldrig set i bil-spil) og så'n; meeeen....så dukkede et fiske spil op af bunken. He, fiskespil....boooring... - men jeg var hooked. Nu har jeg så også skaffet en fiskestang til DC, og sidder og fisker (-mens familien storgriner af mig). Så kom min gode søn med Virtua Tennis 2 - fanget igen... Jeg har spillet det med stor fornøjelse på GBA; men det her er jo meget bedre.... Idag fik jeg så Grandia II. HJÆLP!!! Jeg kan simpelthen ikke lægge det fra mig... Jeg er alvorligt bange for, at jeg ikke kommer til at spille ret meget PS1 mere... (-kun FF spillene kan lige gå an). Cuben er OK på grund af Mario, og GBAsp'en kan man jo ikke undvære når man er på farten; men Dreamcast'en er hermed forfremmet til at stå ved siden af Cuben foran TV'et (-og det er DC'en der er sat til....), og den skal også med i sommerhuset i vinterferien. Jeg troede SEGA ikke var ret meget andet et dumt lille pindsvin og nogen kedelige racer/kampspil; men der er meget, meget mere i SEGA end jeg anede. Nu mangler jeg så bare, at der kommer nogen og fortæller mig at Grandia II er kommet til GBAsp... Hehe..;o)
Tak, SEGA, for Dreamcast. Den er genial!
majjohamajjohaSkrevet 08/02-04 19:58 
Dreamcast'en er og bliver nok også en af mine bedste konsoller, det ville bare være ret fedt hvis man havde et job. Så kunne jeg få en masse af de rigtig fede Dreamcast titler!
NaieraNaieraSkrevet 08/02-04 19:59 
boots>
Så kom min gode søn med Virtua Tennis 2 - fanget igen...

Så prøv etteren...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KTCKTCSkrevet 08/02-04 20:02, rettet 08/02-04 20:03 
Ja, det er helt klart en lækker maskine.
Jeg havde prøvet nogle spil på den, før jeg besluttede mig for at anskaffe mig en, men nu er jeg i den situation, at jeg ikke rigtigt får taget mig sammen til at købe de spil, som jeg ved kan fange mig. Specielt Virtua Tennis og Chu Chu Rocket, skal jeg have anskaffet mig. Og så selvfølgelig en ekstra controller, da jeg kun har én.
Nu er "problemet" så også, at jeg har en US maskine og ikke gider at skulle bruge boot-cd'er...

Min største glæde ved maskinen var da jeg prøvede Zero Gunner 2, som fik mig til at tænke, at denne konsol helt klart fortjente sin plads.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 20:03 
Jeg vil da gerne købe din maskine hvis det er : )
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 08/02-04 20:15 
Det er en fantastisk lækker konsol. Det er faktisk den eneste jeg bruger for tiden, og mens min PS2 og Xbox bare står og samler støv, har jeg lige købt DC nummer 2 :)
RaGeRaGeSkrevet 10/02-04 01:43, rettet 10/02-04 01:44 
Desværre har jeg ikke nogen Dreamcast længere, men den ligger helt klart på en sikker andenplads af mine all time favorite konsoller lige efter Nintendo 64.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/02-04 13:21 
DC R.I.P


Hvis jeg kunne have ændret noget på min personlige konsolhistorie, så ville det være at købe en DC da den kom ud!

Sonic Adventure er fedt;-)

-Val
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 13:35 
Val: Hvis du kunne lide Sonic Adventure skulle du overveje at købe Sonic Heroes, det er nogenlunde ligså fedt som SA.
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/02-04 13:42 
Ej der var jo også mange andre fede spil! Chu Chu Rocket, kunne være vildt fedt over XBL:D
Well crucify the insincere tonight...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/02-04 13:46 
Ja ;) Det var ihværtfald fedt på dreamcasten online!
Spiller nu: Phantasy Star IV
ValkyrieValkyrieSkrevet 10/02-04 18:08 
Fik det aldrig prøvet online:*(

Boots - Hvilket fiskespil taler du om??

Er det Base fishing, eller det der Seaman(lol... må da være cool?)!

Det der Seaman, ser lidt halvperverst ud... De der mandeansigter på fiskeneO_o...
Well crucify the insincere tonight...
Goose FrabaGoose FrabaSkrevet 10/02-04 18:52 
Sega Marine Fishing er heller ikke værst, selvom Sega Bass Fishing 2 selvfølgelig er kongen indenfor genren. Samba de Amigo med tilhørende maracas kan også varmt anbefales, til dem som ikke har det allerede.
bootsbootsSkrevet 10/02-04 19:08 
Valkyrie>
Fik det aldrig prøvet online:*(

Boots - Hvilket fiskespil taler du om??

Er det Base fishing, eller det der Seaman(lol... må da være cool?)!

Det der Seaman, ser lidt halvperverst ud... De der mandeansigter på fiskeneO_o...

Det er Sega Bass Fishing. Det dér Seaman er da ikke et fiskespil, vel? Er det ikke noget man bruger mikrofon til?
Jeg skal da helt sikkert have fat i nogen flere fiskespil.

Der var én der skrev Dreamcast R.I.P. - Dét får den altså ikke lov til hjemme hos os!!!!
SøgAArdSøgAArdSkrevet 11/02-04 05:14 
Denne deal er vel ikke helt tosset?

Go here
Home is where the hardware is..
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 11/02-04 06:55 
Næææ, det virker umiddelbart rimelig billigt. Så er det bare spændende hvad han vil have for at sende den til DK
NaieraNaieraSkrevet 11/02-04 11:17 
Sådan et sæt fik jeg sendt herover for en 15-20 dollars...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
HellefiskHellefiskSkrevet 15/02-04 16:53 
Ja DC´en er underholdning så det batter.. Jeg må også have anskaffet mig en fiskecontroller :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig