X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sover man?


Svar
DommergaardDommergaardSkrevet 08/02-04 12:32, rettet 08/02-04 12:33 
Hmm, det sidste ½ års tid er det ikke sket noget spændende ved GameCuben synes jeg! Det sidste spil jeg virkelig hyggede mig med var sq Zelda: TWW og efterfølgende fik jeg et par timer med Beach Spikers. Ja, der er kommet VJ, F-zero osv. men jeg synes stadig ikke at det er noget at råbe hurra for!

Hvor bliver alle de fede spil af? Jeg må ærligtalt sige at Xbox har domineret mig siden i sommers, og ingen Nintendo-spil har formået at fange min opmærksomhed, trist! ;/
tastasSkrevet 08/02-04 12:51 
Hvis du ikker syntes at VJ eller F-Zero GX har været noget ved, tror jeg ikke rigtig vi kan svare på hvor alle de andre fede spil bliver af... Seriøst...Det er jo fede spil! :)
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
DommergaardDommergaardSkrevet 08/02-04 12:52 
Jeg vil have Zelda og Mario!!

;)
WehnerWehnerSkrevet 08/02-04 12:57 
Grunden til at serier som Zelda og Mario er fede, er jo netop, at de ikke udkommer en gang om året. De tager tid at lave. Den slags skal man ikke klage over.

Derudover er det selvfølgelig åbenlyst, at GameCube havde en svag jule-line-up. Men mon ikke det bliver bedre i år?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RitesRitesSkrevet 08/02-04 13:36 
Lad os for Guds skyld håbe :(

-Men FFCC og Twin Snakes... *drool*
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 08/02-04 14:15 
Du kan da hygge dig med Zelda Collectors Edition. Det gjorde jeg indtil kl. 3.30 i nat, og har lige spillet 2-3 timer nu.

Det giver næsten tårer i øjnene når man får den første Tri-force i The Legend Of Zelda. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
DommergaardDommergaardSkrevet 08/02-04 14:23 
Jah, det er da også rigtigt! Hvad koster sådan en fætter?
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 14:24 
100,-
Home is where the hardware is..
kimmerkimmerSkrevet 08/02-04 14:24 
99kr, mener jeg.
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 14:30 
Sonic.dk>
Hvor bliver alle de fede spil af?

Animal Crossing
Donkey Konga
Wind Waker
Tales of Symphonia
Final Fantasy: Crystal Chronicles
MGS: Twin Snakes
Zelda: The Four Swords
Harvest Moon

Blot for et nævne nogle af de gode grunde til at eje en Gamecube!
Home is where the hardware is..
CoreCoreSkrevet 08/02-04 15:17 
og Rebel Strike ikke at forglemme...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 08/02-04 15:19 
Det er så en smagssag : )
Home is where the hardware is..
kimmerkimmerSkrevet 08/02-04 15:29 
Det må man jo også sige, at Harvest Moon er :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KalicolaKalicolaSkrevet 08/02-04 15:31 
Sonic dk: Jeg undrede mig netop over det samme.. hvor er de fede spil?

for lige at give min mening om ovenstående spil.

VJ er jo grimt at se på, øv!
F-zero har vi jo set før
Animal crossing, Gab!
Donkey konga, don't get me started.
Wind waker er fedt nok, hvis man ser bort fra alt det de har ødelagt.
Tales of symphonia, nu begynder det at ligne noget :-)
Harvest moon, top dollar :-D

Men vi må bestemt ikke glemme.

Gladius Det holder hele vejen, for en gangs skyld et nintendo spil som holder mere en 8 timer
Prince of persia, det ser bare alt for cool ud :-)

Det er bare min mening folkens.
For The Love Of The Game
RitesRitesSkrevet 08/02-04 15:34 
Og Donkey Konga??
» a winner is you «
The DaneThe DaneSkrevet 08/02-04 15:50 
Nu er problemet vel også, at for at få fat på nogen gode spil fra tid til anden må man søge ud over det danske marked - hvilket ikke er muligt for alle.

Men hvis ikke det er nævnt kommer FF:CC jo her meget snart på US.
Jeg gør hvad jeg kan, og så gør jeg det godt!!!Spiller nu: Final Fantasy VII: Dirg..., Breath Of Fire: Dragon ..., World Of Warcraft
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig