X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

GBA SP billigst hvor ?


Svar
BeanoBeanoSkrevet 27/03-03 18:35 
Så skulle GBA SP endeligt komme på gaden i morgen.

Vejl. pris bliver lige omkring 1095,- ... men har i set nogen der har en bedre pris nogen steder ?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 18:49 
Tja i tirsdags var jeg i københavn, og da spurte jeg i Fona hvor meget den ville koste. De sagde at den ville koste 1200-1400. Jeg ved godt det ikke er billigere men syntes bare i skulle vide det.
Spiller nu: Phantasy Star IV
RitesRitesSkrevet 27/03-03 19:17 
Sidste jeg hørte fra KingChaos, sagde han noget om 999,- hos Boomtown.
» a winner is you «
dchangdchangSkrevet 27/03-03 19:26 
Syntes der var en der snakkede om at den ville koste 999,- hos Fætter BR.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
Mati-GolMati-GolSkrevet 27/03-03 19:27 
Rites>>>
Jeg hører at du har fået lov til "at lege lidt med en SP". Hvordan er den så? :-)
Playstation2 + RPG = Verdens Bedste Underholdning?
RitesRitesSkrevet 27/03-03 19:47 
Har først fået min idag.

Well... Den er fed. Ingen beklagelser, bortset fra at "metallic black" er mere "br-kvalitets plastik-look".

Så se lige hvordan den sorte ser ud, før I køber den.

Sølv og blå er dog rigtig nice og får byttet min til blå imorgen.
» a winner is you «
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 27/03-03 19:53 
skal også ha min i blå
Spiller nu: Phantasy Star IV
seebergseebergSkrevet 27/03-03 20:16, rettet 27/03-03 20:16 
Konsolkongen >
Tja i tirsdags var jeg i københavn, og da spurte jeg i Fona hvor meget den ville koste. De sagde at den ville koste 1200-1400. Jeg ved godt det ikke er billigere men syntes bare i skulle vide det.

ved ikke hvad de regner med at sælge den for i Fona... Den kommer i hvert tilfælde til at stå til 1099 kr. i EB Games i morgen ;)

Tager sølvfætteren.

1099 kr
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 27/03-03 21:20 
I bog & idé kommer den til at koste 999,- og det er kædepris
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
flottenheimerflottenheimerSkrevet 27/03-03 21:25 
EB games sælger den incl. et stk. spil til 1095,-
(set i EB-games, strøget, KBH.)

Der var flere forskellige spil at vælge imellem - kan desværre ikke huske hvilke.
· ··~''' Insert coin to continue '''~·· ·
RonaldoRonaldoSkrevet 27/03-03 21:36 
Jeg kan ikke modstå... Jeg bestiller lortet :(

Hvilke spil skal med til den? Udover Metroid Fusion?

Er den 100% region free? Det er præcis de samme spil og hardware world wide?
dpldplSkrevet 27/03-03 21:37 
flottenheimer: jeg mener det var Golden sun (den er jeg 100% sikker på), advance wars og så var det vist harry potter.

det samme gælder nemlig i EBgames i kolding. Så det er nok hele kæden
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
NaieraNaieraSkrevet 27/03-03 21:50 
FreddiE >
Er den 100% region free? Det er præcis de samme spil og hardware world wide?

Ja, den er regionsfri. Den kræver jo ikke TV, så det giver overhovedet ingen mening at de skulle være forskellige i de forskellige verdensdele.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RonaldoRonaldoSkrevet 27/03-03 21:56 
Fair nok... Så blev den bestilt.

1 HoM GameBoy Advance SP
1 HoM Metroid Fusion GBA

Der røg lige 1500,-
BeanoBeanoSkrevet 28/03-03 17:55 
Købte en SP'er i dag hos BR for 999,- :)
Bog & Idé skulle først til at bestille dem hjem da de ikke ville have dem i butikken, ihvertfald ikke i Vejle - amatører !

Anyway, SP'en virker umiddelbart som en lækker dims... bare synd skærmen er lidt "mælket" :(
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/03-03 18:14 
Rites >
Sidste jeg hørte fra KingChaos, sagde han noget om 999,- hos Boomtown.

Yup!
seebergseebergSkrevet 28/03-03 19:38 
Bean-O >
Anyway, SP'en virker umiddelbart som en lækker dims... bare synd skærmen er lidt "mælket" :(

Mælket... hvad mener du??? synes da skærmen virker hundrede gange bedre end den der sidder i den gamle GBA
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ComradeComradeSkrevet 28/03-03 19:43 
Efter hvad jeg har hørt er grunden til at Bog & Idé ikke har dem mere, er at de har smidt Nintendo ud pga. katastrofalt salg, det var dog GC, men ved ikke om de har lavet ændringer mht. Gameboy..
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
BeanoBeanoSkrevet 28/03-03 20:13 
Seeberg >
Mælket... hvad mener du??? synes da skærmen virker hundrede gange bedre end den der sidder i den gamle GBA

Enig, men derfor er skærmen stadig ikke optimal og lidt skuffende.

Når jeg siger "mælket" menes der at farverne er uklare - et problem som bl.a. var tydeligt på den første generation af Compaq's iPAQ Pocket PC'er der også var frontbelyst.
AmbyAmbySkrevet 28/03-03 20:32 
andre der er enig i dette ?
Så har jeg da lidt betænkeligheder ved at købe en...
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
GreaseballGreaseballSkrevet 28/03-03 21:05 
Set i dag til 999,- i Eb på fisketorvet.
King ChaosKing ChaosSkrevet 28/03-03 21:27 
Dark-Light >
andre der er enig i dette ?
Så har jeg da lidt betænkeligheder ved at købe en...

Har spillet intenst på den i mere end 14 dage og jeg kunne ikke være mere uenig. Skærmen er efter min mening perfekt.
BeanoBeanoSkrevet 28/03-03 22:04 
Dark-Light >
andre der er enig i dette ?
Så har jeg da lidt betænkeligheder ved at købe en...

Forstå mig ret - den lidt mælkede/matte skærm er et mindre problem og bør ikke afholde dig fra at købe den da den ellers er rigtig fed ;)
RitesRitesSkrevet 28/03-03 22:35 
Skærmen er på ingen måde "mælket".

Når lyset er tændt, er farverne blot "lysere" end normalt. Det er nok fordi de bliver belyst... Tror jeg.

Men skærmen er perfekt, ligesom resten af maskinen.

Btw; med normalt menes de farver der var at se på den gamle GBA, hvis man da kunne se noget overhovedet...
» a winner is you «
RonaldoRonaldoSkrevet 28/03-03 23:00 
Jeg sidder og spiller "A Link To The Past, et spil som jeg har prøvet før; den skulle vidst ind i "tilståelser" tråden? Det er vildt hvordan sådan en ældre spil kan være så godt. Men anyways, SP'eren er rigtig fræk, Nokia N-gay go home!
BeanoBeanoSkrevet 28/03-03 23:29 
Rites >
Skærmen er på ingen måde "mælket".

Når lyset er tændt, er farverne blot "lysere" end normalt. Det er nok fordi de bliver belyst... Tror jeg.

Perfekt ?... nårh ja, hvis man ikke ved bedre.... :)

Men som sagt, problemet findes også på ældre generationer af iPAQ's men de nye modeller har bedre skærme og klarere farver. Så det er måske bare derfor jeg lægger mærke til det... no biggie !
RitesRitesSkrevet 29/03-03 08:54, rettet 29/03-03 13:41 
Eller også har du dyppet din maskine i en mælkekarton.
» a winner is you «
King ChaosKing ChaosSkrevet 29/03-03 09:03 
Der er ikke noget mælket ved den SP jeg har testet. Du er sikker på at det ikke bare er dit eksemplar?
seebergseebergSkrevet 29/03-03 11:00 
Jeg synes at Advance spillende fremstår meget flottere med lys... der kommer meget mere liv over spillet og farverne bliver mere friske :)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BeanoBeanoSkrevet 29/03-03 13:40, rettet 29/03-03 13:41 
Rites >
Eller også har du dyppet din maskine i en mælkekarton.


Nårh ja... den lignede en kiks så jeg dyppede den lige i mælk ;)
BeanoBeanoSkrevet 29/03-03 13:47 
King Chaos >
Der er ikke noget mælket ved den SP jeg har testet. Du er sikker på at det ikke bare er dit eksemplar?

Ja - en kammerats SP'er er helt ens.
Det er helt normalt for nogle skærme af den type og har også set det nævnt af andre.
Men lad og ikke gøre det til noget større problem... SP'en er fed :)
AmbyAmbySkrevet 29/03-03 13:49 
Congrats. Bean-O.
You just de-hyped the GBA SP :D
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
BeanoBeanoSkrevet 29/03-03 14:28 
Dark-Light, hvis du er i tvivl om du vil have en GBA SP og allerede har en GBA, kan jeg anbefale en FloodLight/Flo-Light som er helt kanon til prisen !

Den giver en helt fantastisk belysning af skærmen uden reflektioner (og mælkede farver :) og samtidigt beskyttelse af skærmen når den er klappet sammen.
Downside er bare at GBA'en bliver utroligt klodset og tung. Men et godt og billigt alternativ til at spendere en tusse på en GBA SP :)

FloodLight hos Lik-Sang
RitesRitesSkrevet 29/03-03 18:09 
Sp for eva!

Eller noget....

Hvem er eva?
» a winner is you «
tastasSkrevet 31/03-03 20:06 
Én af mine venner har lige købt en til 950 kr i A-Z.
Så den har formodentlig samme pris i Bilka - det var dog annonce vare, så det er nok kun begrænset tid den sælges til denne pris.
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
King ChaosKing ChaosSkrevet 31/03-03 21:57 
Bean-O >

Downside er bare at GBA'en bliver utroligt klodset og tung.

Ja, den gjorde sgu ikke noget for mig, så jeg lod min kone lege med den. Men hun er også gået tilbage til natur-metoden. Hmmm, må vil gi' hende en SP senere på året...
PaenPaenSkrevet 03/04-03 13:21, rettet 03/04-03 14:06 
Den koster 950 kr. i A-Z
Der købte jeg min et par dage efter den kom ud :)
Lóriens blade falder ikke forgæves
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig