X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt GameSite søger skribenter


Svar
dpldplSkrevet 01/02-04 22:52 
Vi er et nyligt startet gamesite (www.gameplanet.dk) som søger skribenter, vi vil fatte os i korthed så her er kravene:

- Du skal være 16 år
- Du skal interessere dig for og have kendskab til spilverdenen
- Du skal helst have et par konsoller og også meget gerne en computer (Det går vi ud fra at du har hvis du kan læse det her ;) )
- Du skal kunne stave stort set fejlfrit og kunne formulere dig godt på dansk

Jobbet som skribent vil gå ud på at skrive nyheder, artikler og anmeldelser. Selvom vi ikke kan tilbyde dig penge i løn, så får vi på fast basis en bunke Playstation2 spil til vore skribenter hver måned, så det vil du i hvert fald kunne forvente dig, hvis du ejer en Playstation2 konsol. For mere information, eller hvis du er interesseret i jobbet, så kan du henvende dig til admin@gameplanet.dk

Mvh,
GamePlanet.dk Redaktionen
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
dpldplSkrevet 02/02-04 21:02, rettet 02/02-04 21:24 
Hmmmmm. er der slet ingen som har lyst?
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
JAAJAASkrevet 02/02-04 22:05 
Ikke helt i tråd med emnet, men jeg ville da lige rose designet. Det ser ret godt ud.
dpldplSkrevet 02/02-04 23:03 
Jamen tak......
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 03/02-04 03:11 
dpl>
- Du skal kunne stave stort set fejlfrit og kunne formulere dig godt på dansk

I jeres anmeldelse: Mario & Luigi: Superstar Saga, er der da ikke ligefrem lagt vægt på gramatikken..
dpldplSkrevet 03/02-04 19:53 
Nej, men vi har heldigvis fået højere kvalitetskrav siden da ;)
ALDRIG og jeg mener ALDRIG, skriv mit navn med store bogstaver :@Spiller nu: Dragon Age: Origins, Forza Motorsport 3 [Lim..., Borderlands
HardballerHardballerSkrevet 03/02-04 20:03 
Hehe ;) Må man da håbe.. Men som tidligere sagt, selve siden er flot, men alt for "sammenklemt"
CoreCoreSkrevet 03/02-04 20:05 
dpl>
Hmmmmm. er der slet ingen som har lyst?

Jo, jeg har helt sikkert lyst, jeg dropper lige en mail imorgen middag, når jeg har fået rystet gruset ud af øjnene (og hovedet).
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
majjohamajjohaSkrevet 03/02-04 20:07 
Hardballer>
dpl>
- Du skal kunne stave stort set fejlfrit og kunne formulere dig godt på dansk

I jeres anmeldelse: Mario & Luigi: Superstar Saga, er der da ikke ligefrem lagt vægt på gramatikken..

Den har jeg skrevet, hmm.. Måske ikke - nu er jeg også kun 12 ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 03/02-04 20:31 
Puha der er mange "almindelige" gamesites i DNK. Vi kunne godt bruge noget alternativt ; )
Home is where the hardware is..
HardballerHardballerSkrevet 03/02-04 20:39 
Matt>
Hardballer>
dpl>
- Du skal kunne stave stort set fejlfrit og kunne formulere dig godt på dansk

I jeres anmeldelse: Mario & Luigi: Superstar Saga, er der da ikke ligefrem lagt vægt på gramatikken..

Den har jeg skrevet, hmm.. Måske ikke - nu er jeg også kun 12 ;)



Okay :)

Som at snakke med sanden fuld af mund :/
LessCDTLessCDTSkrevet 04/02-04 20:41 
Ved nærmere eftertanke...
JEg har ikke ADSL , så vil nok ikke kunne være online nok...
Én beskidt sok kommer sjældent alene!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig