X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

24 timer, er jeg den eneste?


Svar Sortering
majjohamajjohaSkrevet 01/02-04 19:45, rettet 01/02-04 19:49 
Her i aften begynder den nye season 3 jo på danske TV 2, er der andre end mig der var og er betaget af den serie? Jeg har fulgt med siden første afsnit og ikke glippet et eneste. Nok den mest perfekte serie (bortset fra Simpsons :D) jeg nogensinde har set.

Andre der skal se med i aften?

EDIT: Vil også gerne høre hvad i synes om serien :)
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 19:48 
Ja.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 01/02-04 19:49, rettet 01/02-04 19:50 
Gu er du ej matt! jeg følger raskt med i hvert afsnit ;)

Og ja perfekte serie,er jeg helt enig med dig i ;)
PlaykidPlaykidSkrevet 01/02-04 19:56 
Nej, jeg så en del af 1 episode 1, men den var ikke spændende til jeg gad at følge med.
Så jeg gider heller ikke at se episode 3:)
Spiller nu: Halo 3
dchangdchangSkrevet 01/02-04 19:57 
Der findes kun én perfekt serie, og det er Futurama!

R.I.P.
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 01/02-04 20:01 
Jeg har godt nok aldrig set Futurama,men jeg har prøvet spillet ;)
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 20:01 
dchang>

Der findes kun én perfekt serie

Ja. Spin City ; )
Home is where the hardware is..
RitesRitesSkrevet 01/02-04 20:05 
Spin City OG The Simpsons.
Tak :)
» a winner is you «
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/02-04 20:07 
Jeg har ikke fået set ét eneste afsnit, og det ærger jeg mig efterhånden rigtig meget over :(
dchangdchangSkrevet 01/02-04 20:08 
Af Futurama? Det kan jeg godt forstå at du ærgrer dig over. ;-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
ChronoChronoSkrevet 01/02-04 20:12 
Hey, i går ret hurtigt OT synes jeg...

Ja, jeg skal selvfølgelig også se 24. Fed serie :)

Mon ikke Jack dør denne gang - han kan da ikke blive ved med at være heldig!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
PoulPoulSkrevet 01/02-04 20:14 
Jeg skal helt sikkert også se 24 timer her i aften, da jeg har været med helt fra starten på 1. sæson. Serien er ærkeamerikansk, men synes stadigvæk den er super undeholdende og holder hele vejen igennem!
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 01/02-04 20:30, rettet 01/02-04 20:32 
KidCaffeine>
Jeg har ikke fået set ét eneste afsnit, og det ærger jeg mig efterhånden rigtig meget over :(

Samme her og det til trods for, at man jo har hørt så meget godt om serien. Jeg kunne selvfølgelig begynde at følge med iaften, men får efter al sandsynlighed ikke gjort det, da jeg vil se trejde del i en dokumentar om Golfkrigen på DR2 og så er der NBA (Lakers vs Raptors) bagefter :)

Edit: Futurama er også alt for cool ;)
(...)
jaesjaesSkrevet 01/02-04 20:34 
Jeg synes 24 timer, er blevet fuldstændig urealistisk på den dårlige måde.
Hvor mange kommer lige ud for tre så store terrorepisoder i deres liv, og som alle varer 24 timer, og som alle tager mindst en stor "uventet" drejning :D
Men ok, konceptet var rigtig fedt første gang, så 3´eren skal da have en chance.
3of193of19Skrevet 01/02-04 20:41 
Har set de første 11 afsnit af trejde sæson indtil videre og er meget tilfreds med det. Ja, måden det er lavet på (der sker ALTID noget vildt vigtigt lige før den fulde time er nået) er ikke ligefrem realistisk, men stadig er det en ret original serie.
En meget god ting med 3. sæson er at Kim nu arbejder for CTU, så vi får ikke flere irriterende episoder med Kim der flakker omkring og ender i åndsvage situationer med timens galning. TAK for det.
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/02-04 20:51 
dchang>

Af Futurama? Det kan jeg godt forstå at du ærgrer dig over. ;-)

Det var 24 Timer jeg mente ;) Futurama har jeg heldigvis set en masse afsnit af
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 21:55 
Det var da en nem måde at få Kim med på, IGEN... Hvordan bliver man kvalificeret til sådan et arbejde, på tre år, når man kun har klaret High School?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dchangdchangSkrevet 01/02-04 22:03, rettet 01/02-04 22:03 
KidCaffeine>
Det var 24 Timer jeg mente ;) Futurama har jeg heldigvis set en masse afsnit af

Ved jeg godt. Det var en lille hurtig joke. :-)
Arguing on the internet is like running in the Special Olympics; even if you win, you're still retarded.
3of193of19Skrevet 01/02-04 22:12 
Naiera>
Det var da en nem måde at få Kim med på, IGEN... Hvordan bliver man kvalificeret til sådan et arbejde, på tre år, når man kun har klaret High School?

Du vil opdage at hun ikke rangerer særlig højt i rangstigen hos CTU. Hun er en lowlevel IT teknikker.
OuroborosSlayerOuroborosSlay...Skrevet 01/02-04 22:27 
Den smule jeg har set af 24 timer (1½ afsnit) har ikke tiltalt mig synderligt, så jeg skal ihvertfald ikke se den...

Søgaard>
Spin City ; )

Kun de gamle med Michael J. Fox ;)
元気ですか。
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 01/02-04 22:28 
dchang>
Ved jeg godt. Det var en lille hurtig joke. :-)

Ah... Well... Det vidste jeg da godt... Eller... :)
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 22:46 
3of19>
Du vil opdage at hun ikke rangerer særlig højt i rangstigen hos CTU. Hun er en lowlevel IT teknikker.

Det kan jeg jo godt se, men mon ikke man skal have en universitetsuddannelse med sig, for at få det job, alligevel?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 02/02-04 00:10 
Jeg mener at ideen er ved at blive alt for plat til at blive taget alvorligt.
1. gang tænkte jeg "ok... virker da som en udemærket ide"
2. gang tænkte jeg "holy shit! hvor lamt at den selv samme mand har 24 timer til at rede jorden i, IGEN :/"
3. gang tænkte jeg slet ikke...

Jeg mener at det er kørt så langt ud, at det simpelthen ikke kan strækkes længere. Jeg har dog aldrig selv gidet se skidet. Og jeg gider da slet ikke begynde nu.
Spiller nu: Phantasy Star IV
PoulPoulSkrevet 02/02-04 08:44 
Selvfølgelig er 24 timer urealistisk, men who cares? Når jeg sætter mig foran fjerneren, så vil jeg underholdes, og så er jeg ret ligeglad med om det er realistisk eller ej. 24 timer er for mig god underholdning.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 02/02-04 09:11 
Hvad går den ud på? Jeg kender INTET til den!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SeventhSunSeventhSunSkrevet 02/02-04 10:35, rettet 02/02-04 10:37 
Poul>
Selvfølgelig er 24 timer urealistisk, men who cares?

Præcis.

Til jer andre: hvad snaaarker I om? Urealistisk???
I modsætning til hvad?
Nævn lige en eneste tv serie eller film, der er realistisk?

Er Spin City realistisk?

Hvorfor skal actionserier altid klare "realismeprøven"?
Det er jo underholdning - ikke en dyt mere.

24 Timer har så genopfundet Krimigenren på rigtig mange måder, og det er en fornøjelse at se.


Ang. Spin City så var den kun god med MJF - Charlie Sheen er nok det mest usjove i verden.

[EDIT:] Born2Play -> check http://24.tv2.dk
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
AmbyAmbySkrevet 02/02-04 10:54 
Ja serien blev da sparket godt igang.
Ham der sidder i fængsel, var han også med i 24 timer, del 2 ?

Det er også positivt at Kim ikke mere skal løbe rundt. (Men lad os nu vente og se, der er trods alt 22 timer tilbage :)
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
PoulPoulSkrevet 02/02-04 10:59 
Lad os håbe vi skal se noget mere til Kim, for hun er da en fryd for øjet...hehe.
jaesjaesSkrevet 02/02-04 11:26 
SeventhSun>
Til jer andre: hvad snaaarker I om? Urealistisk???
I modsætning til hvad?
Nævn lige en eneste tv serie eller film, der er realistisk?

Jeg synes der er god og dårlig urealisme. 24 timer (del 3) er IMO dårlig urealisme, af de årsager jeg nævnte før.

Er Spin City realistisk?

De to serier kan da ikke sammenlignes overhovedet :)
KTCKTCSkrevet 02/02-04 13:35 
Dark-Light>
Ja serien blev da sparket godt igang.
Ham der sidder i fængsel, var han også med i 24 timer, del 2 ?
LOL, jeg tænkte faktisk det samme. Men uden at have undersøgt det nærmere, så mener jeg han er skurken i Desperado. Det er nok derfra jeg husker ham, ihvertfald...
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
CoreCoreSkrevet 02/02-04 20:53, rettet 02/02-04 20:53 
Jepz, han er skurken fra Desperado, (og Dødens Karteller oz), han hedder Joaqim De Almeida, og ham sjoveren der går og prøver at få ham til at hoste op med nogle oplysninger, spiller sjovt nok hans højre hånd i Desperado. (Ja ok, nørdet bemærkning, men et fact ikke desto mindre)...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
CoreCoreSkrevet 02/02-04 21:01 
Jeg gen-poster lige mit indlæg fra igår, denne gang i den censureret udgave...

Core er også med på 24 timer-vognen, og har været det siden første afsnit. Men den perfekte serie er nok ikke lige det jeg ville have kaldt den. Flere gange igennem de to sidste sæsoner har jeg været tæt på at stå af, for helt ærligt, hvad sker der for det kvindelige køn i den serie ??? De er da nok for lamme alle sammen. I den første sæson var det Kim & Miss Bauer (glemt navnet) de kanon-kvajede sig HVER evige eneste gang de havde chancen for at komme i sikkerhed. SÅ! Nu har i klaret, nu skal i bare lade være med at gøre noget dumt som f.eks. prøve at mødes...
-"NÅ! Jamen HEY det er da det vi gør så...."
Og så har jeg slet ikke nævnt Sherry (soon-to-be-præsidentfruen).
I sæson 2, var det igen Kim, denne gang stærkt bakket op af hende krampen der (storesøsteren til terror-chicken), igen : "Hey, det er da for let det her, jeg besværliggører lige det hele lidt mere".
Og sjovt nok, så lægger Kim hårdt ud med at gøre dumme ting i allerførste afsnit af denne her sæson også, "Jeg har kommet sammen med min fyr i 3 måneder, det bliver jeg lige nødt til at belemre min i forvejen psykisk ustabile far med på samme dag som hele L.A. bliver truet med en dødelig virus, for det er da næste det vigtigste af det alt sammen..."
Ud over det så er det en rigtig fed serie, men man skærer godt tænder nogle gange.

Det der "perfekte-serie-halløj" skal der lige tænkes lidt over, men et umiddelbart bud, fra min side ville nok være noget hen i retning af "The Sopranos"...

Jeg undskylder for mine verbale forulempelser i det første indlæg og håber at i engang med tiden kan finde plads i jeres hjerter til at tilgive mig :D

EDIT:Nu er det tænkt igennem, og "Band Of Brothers" vil jeg mene er et eksempel på den "perfekte serie"...
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig