X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Dvdboxoffice - Pålidelige?


Svar Sortering
AsseAsseSkrevet 01/02-04 15:37 
Heysa

En kammerat vil gerne bestille noget fra dvdboxoffice.com, og han spurgte så mig om jeg kendte dem og om jeg vidste om de var pålidelige. Da jeg aldrig har handlet hos dem kunne jeg ikke svare ham, så jeg spørger lige her; Er de pålidelige, hvor ligger shoppen (altså, kommer der told og moms oveni) og hvor lang tid plejer det at tage for en vare at nå frem?

På forhånd tak :d
ChronoChronoSkrevet 01/02-04 15:39, rettet 01/02-04 15:40 
Det håber jeg sandelig - har lige bestilt Metroid Zero Mission :)

Men de plejer at være hurtige og pålidelige hvis man bruger pre-order. Med gamle spil kan der derimod gå måneder inden man har sine ting.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AsseAsseSkrevet 01/02-04 15:41 
Når du siger plejer, har du så oplevet at tingene ikke er kommet til tiden, eller er de kommet inden for rimelig tid hver gang du har pre-order'et?
ChronoChronoSkrevet 01/02-04 15:49 
Ved pre-order er de altid kommet indenfor rimelig tid.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
AsseAsseSkrevet 01/02-04 15:51 
Ok, det siger jeg videre :)
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/02-04 15:52 
Jeg har efterhånden bestilt lidt over 20 gange fra Dvdboxoffice.com, og hver gang er spillet/filmen kommet - og dét uden told
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
AsseAsseSkrevet 01/02-04 15:54 
Takker for svarene, han er vist overbevist nok nu til at bestille ^^
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 16:08 
Hvor er det forresten billigst at bestille 'Donkey Konga' inkl. porto?
Home is where the hardware is..
JoachimMAJoachimMASkrevet 01/02-04 16:09 
Lik-Sang vil jeg mene - det var hvertfald der hvor jeg købte det.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
NaieraNaieraSkrevet 01/02-04 16:18 
Da jeg bestilte Children of The Living Dead hos dem i sin tid, tog det over en måned, og jeg fik lov til at betale 87 kr. til Told og Skat.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 01/02-04 16:19 
Joachim M Andersen>
Lik-Sang vil jeg mene - det var hvertfald der hvor jeg købte det.

Gav du ikke ca. 400,- i porto (hvis du altså bestilte med extra controller)?
Home is where the hardware is..
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 01/02-04 16:32 
Chrono>
Det håber jeg sandelig - har lige bestilt Metroid Zero Mission :)

Hva' gav du for spillet inkl. porto? :)
SeventhSunSeventhSunSkrevet 01/02-04 16:44 
Jeg forbestilte 2 stk. Zelda Wind Waker hos dem, da de var et af de få steder hvor man kunne få Zelda Bonus Disc som ikke-amerikaner.

Spillene kom desværre uden Bonus Disc.
Jeg skrev til dem og de svarede, at de var løbet tør for Bonus Disc og at man jo ikke var garanteret et eksemplar.
Heldigvis for mig havde de fået nogle nye hjem.
Jeg skulle bare lave en ny ordre, så kunne de sende Bonus Disc med. Først skulle jeg dog ringe til Canada for at få lavet den lidt særlige ordre.

Jeg bestilte 2 stk Animal Crossing, i 2 seperate ordrer, så de kunne sende en Bonus Disc med hver ordre.
Der kom kun den ene ordre.

Jeg skrev til dem, at jeg kun have fået den ene pakke.
Jeg fik svaret at man skal vente 8 uger før de efterlyser en pakke.
Jeg prøvede at forklare at det var 2 helt ens ordrer, bestilt samtidig, så det var lidt underligt hvis den ene skulle komme frem lang tid før den anden .
Jeg bad dem tjekke at de i det hele taget havde fået sendt 2 pakker afsted.
Igen var svaret at jeg skulle vente 8 uger.

8 uger senere acceptere de at 1 stk Animal Crossing og Zelda Bonus Disc ikke er kommet.
I mellemtiden er Bonus Discen selvfølgelig "udsolgt" og jeg må nøjes med det Animal Crossing, som jeg faktisk kun købte for at få Bonus Discen.


Så nej jeg vil ikke anbefale dvdboxoffice.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
JoachimMAJoachimMASkrevet 06/02-04 02:01, rettet 06/02-04 02:08 
Søgaard>>>
Jo, men jeg købte alle 4 controllere, så det var vist omkring 400 kr. i porto. jeg tror heller ikke du kan få det billigere, hvis du vil have tingene sikkert fra Asien til Danmark - desuden kan det IKKE betale sig at sende via postdanmark. Deres dobbelt afgift på told + en masse andet lort er fuldstændig hen i vejret - plus at det tager 100 flere år at få varerne. Så når du bestiller så store varer, så vil jeg helt klart sige at det betaler sig at købe via Kurér firma.

Seventhsun>>>
Ærgeligt at du havde den oplevelse. Da jeg bestilte Zelda: Wind Waker fik jeg bonus disk og spillet relativt hurtigt efter bestillingen.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
JoachimMAJoachimMASkrevet 06/02-04 02:13 
Pieyanthikos>
Chrono>
Det håber jeg sandelig - har lige bestilt Metroid Zero Mission :)

Hva' gav du for spillet inkl. porto? :)



Fragt koster ikke noget hos Dvdboxoffice.com - det er det som er så unikt for denne side, og som gør at man accepterer ventetiden på ca. 2 uger for et spil. Så spillet er ret billigt, alt efter hvad den canadiske dollar står i.
Jo mere du knokler, desto mere skal du lave!
RitesRitesSkrevet 06/02-04 06:57 
Bestilt hos dem tre gange. Hurtig toldfri levering hver gang. Klart den bedste side jeg har købt fra.
» a winner is you «
JmogJmogSkrevet 06/02-04 14:55 
SeventhSun>
Jeg skrev til dem, at jeg kun have fået den ene pakke.
Jeg fik svaret at man skal vente 8 uger før de efterlyser en pakke.
Jeg prøvede at forklare at det var 2 helt ens ordrer, bestilt samtidig, så det var lidt underligt hvis den ene skulle komme frem lang tid før den anden .

Ikke spor underligt, det sker skam tit den slags. Toldvæsenet kunne jo sagtens have hivet fat i den ene pakke, hvilket tit kan give en forsinkelse på op til 10 dage. At den aldig kom frem er selvfølgelig beklageligt, men jeg kan ikke se hvad Boxoffice gjorde forkert/anderledes i forhold til enhver anden E-tailer.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig