X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Counter-Strike klan


Svar
SolaegSolaegSkrevet 31/01-04 14:55 
Hej!

Jeg er begyndt at spille Counter-Strike til Xbox, men jeg tænkte, at det kunne være lidt sjovere at lave en klan med nogle stykker herinde fra. Så kunne man spille sammen et par gange i ugen og lægge taktik m.v. Ca. 5 mand ville vel være optimalt.

Jeg er ikke selv supergod, da jeg kun har haft spillet i meget kort tid, men hvis vi begyndte at træne sammen, ville vi sikkert kunne nå et rimeligt niveau.

Xbox Live vil også snart have bedre support for klaner (se linket!).

Ny version af XBL
HardballerHardballerSkrevet 31/01-04 15:03, rettet 31/01-04 15:09 
Ville gerne hvis jeg havde det.. Men egentlig ikke det jeg vill svare på..

En god ting er hvis i er mere end 5, da man mest spiller 5on5 i CW's.. Det er irriterende kun at være 5, for der er næsten altid en der ikke kan..

Just a good advice ;)
JinkJinkSkrevet 31/01-04 15:11 
Både og vil jeg, men det plejer bare aldrig at være vejen man danner en klan på. Af alle dem der har prøvet det herinde, hvor mange af dem har fået succes med det?

Men altså hvis man kan få noget seriøst ud af det vil jeg gerne. Har også spillet det en del så er jeg okay god.
SolaegSolaegSkrevet 31/01-04 15:49 
Tja, jeg ved godt, at der ikke har været så god succes med at oprette klaner herinde, men vi kunne da gøre et forsøg. Dem som har lyst kan måske mødes på IRC, for så kan vi da få lavet en kanal sammen.
JinkJinkSkrevet 31/01-04 15:52 
Har faktisk en inde på gamesnet, men det er lang tid siden jeg har brugt den, så ved ikke om den er der mere. Men hvad vil du bruge det til når man kan snakke over live?
SolaegSolaegSkrevet 31/01-04 15:58 
Måske kan vi ikke bruge det til så meget, men det kan være meget rart til at aftale spilletidspunkter og til at få klanen op at køre. Desuden kan der måske være problemer med at mødes på Live, så hvis man køre IRC imens, så kan vi hurtigt finde ud af noget. Det sluger heldigvis næsten ingen båndbredde, så det skulle ikke være noget problem.
APHAPHSkrevet 31/01-04 16:01 
Jeg har også spillet og kunne muligvis være interesseret i at danne en clan. Dog får jeg nok svært at afsætte nogle faste dage om ugen til at træne.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SolaegSolaegSkrevet 31/01-04 16:43 
Jeg har nok også svært ved at afsætte faste dage til at mødes, men jeg kan dog nok de fleste aftener.

Nogen som er med på at spille lidt nu?
APHAPHSkrevet 31/01-04 18:21 
Jeg kommer måske online senere i dag.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig