X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo 2 release dato officiel!


Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-04 20:19, rettet 30/01-04 23:52 
Læs:
http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/0/news/news_detail.html&id=C2D1DA44-6C29-4769-AF11-5F9E4948BF0B

Første Halo2 MP billede!
Spiller nu: Halo 3
71 emne(r).
1 2 > »

Svar
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-04 20:19, rettet 30/01-04 23:52 
Læs:
http://www.bungie.net/perlbin/blam.pl?file=/site/0/news/news_detail.html&id=C2D1DA44-6C29-4769-AF11-5F9E4948BF0B

Første Halo2 MP billede!
Spiller nu: Halo 3
RitesRitesSkrevet 30/01-04 20:20 
Dammit, boy!
Det bliver fedt :)
» a winner is you «
enfenenfenSkrevet 30/01-04 20:25 
Ja man vidste det jo på forhånd.

Halo 2 kommer først til November 2004.
What is the Matrix?
MajorPMajorPSkrevet 30/01-04 20:32, rettet 30/01-04 20:32 
At kalde det en udgivelsesdato er måske liiidt at overdrive. Ja, nu har vi fået bekræfte en "udgivelsesdato", der spænder mellem tre måneder. Jeg tror desuden heller ikke, mange bliver overrasket over, at det først kommer der.

Mit bud er, at det kommer mandag d. 15 november 2004.
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
nullernullerSkrevet 30/01-04 20:32 
Så er det jo godt at vi kan varme os med
Doom III (LIVE)
Splintercell II (LIVE)
Dead mans hand. (LIVE)
Prince of percia
Nu med Xbox 360
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-04 20:35 
MajorP >
At kalde det en udgivelsesdato er måske liiidt at overdrive. Ja, nu har vi fået bekræfte en "udgivelsesdato", der spænder mellem tre måneder. Jeg tror desuden heller ikke, mange bliver overrasket over, at det først kommer der.

Mit bud er, at det kommer mandag d. 15 november 2004.

Den er selvfølgelig ikke helt præcis, men nu har vi ihvertfald fået bekræftet hvornår vi senest kan forventet spillet.
Og damn, det screenshot er virkelig bad ass!
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 30/01-04 20:36 
Mit bud er 8. November 2004
What is the Matrix?
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/01-04 20:39 
WOWOWOWOW, hoppe hoppe rundt!!
: ) ---Det bliver virkelig findpudset---
(Folk må stadig sende en besked hvis de vil hjælpe med en dansk halo side)
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-04 20:40 
I må også hygge jer med den seneste Halo2 opdatering fra Frankie.
Jeg doubble poster sikkert, men jeg er lige glad. Mit liv er snart fuldendt!

Frankies 3 Halo 2 update!
Spiller nu: Halo 3
RaGeRaGeSkrevet 30/01-04 20:50 
Troede spillet blev udgivet her til sommers, men åbenbart ikke :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
nullernullerSkrevet 30/01-04 20:56 
Mit bud er at Halo 2 udkommer samme dag dashboard 3,0 kommer, med fuld understyttelse af alle de nye features
clan, voice og text beskeder osv.
Nu med Xbox 360
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-04 21:22 
Jeg er forresten enig med dig MajorP, at Halo 2 har en størst chance for at udkomme d. 15 november hvor alle live abbonementerne udløber.
Men jeg håber virkelig på det kommer til september.
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/01-04 21:25 
Suk!
Hvor er det bare en afskyelig nyhed at komme hjem til :'(. Jeg må indrømme, at jeg i lang tid gik og håbede på en sommer- eller forårs release, men nu ser det ud til at det lige skal pimpes en sidste gang til E3, før de vil slippe det ud i butikkerne...
I win, you loose
MajorPMajorPSkrevet 30/01-04 21:32 
PS2 playkid>
Jeg er forresten enig med dig MajorP, at Halo 2 har en størst chance for at udkomme d. 15 november hvor alle live abbonementerne udløber.

Tænkte nu mere på, at det var 3-års dagen for Xbox...
Spiller nu: Project Gotham Racing 3, Madden NFL 06, Elder Scrolls IV, The: ...
PlaykidPlaykidSkrevet 30/01-04 21:34 
RQvsnapz>
Suk!
Hvor er det bare en afskyelig nyhed at komme hjem til :'(. Jeg må indrømme, at jeg i lang tid gik og håbede på en sommer- eller forårs release, men nu ser det ud til at det lige skal pimpes en sidste gang til E3, før de vil slippe det ud i butikkerne...

Jeg blev desværre også lidt skuffet, men for mig er det bedre end at fare rundt i rygter om en tidelig release.
Og screenshotet hjalp også en hel del:)
Spiller nu: Halo 3
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/01-04 21:34 
Det er sørgeligt men den mest åbenlyse grund til ikke at udgive det til foråret eller til sommer er det eneorme marked der er i månederne op til jul :(
I win, you loose
yokanabsteryokanabsterSkrevet 30/01-04 22:01 
RQvsnapz>
Det er sørgeligt men den mest åbenlyse grund til ikke at udgive det til foråret eller til sommer er det eneorme marked der er i månederne op til jul :(

Grunden er at BUNGIE vil finpudse spillet ned til mindste detalje. Jeg er også lidt "ARGHH" lige nu meeen hellere et WOWOWOWOWOW spil end et WOWOW spil :)
soon the world will be one big computer
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 30/01-04 22:50 
Jeg er bekendt med den forklaring og det er selvfølgelig også det tiden vil blive brugt til, men det er et uomtvisteligt faktum at det rent forretningsmæssigt er klogere at launche en titel i julemånederne end om sommeren.

Deraf min mistanke...

Jeg glæder mig til gengæld meget over at slutproduktet så forhåbenligt bliver det vi alle håber på.
I win, you loose
RaGeRaGeSkrevet 30/01-04 23:51, rettet 30/01-04 23:52 
Jeg ved sgu ikk helt. Jeg har nu set frem til dette spil i så lang tid, og så får vi bare en kold skuldre fra Bungie og MS. Vi skal nok heller ikke regne med en PAL release før starten af 2005.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 30/01-04 23:58, rettet 31/01-04 00:12 
Man har været noget naiv, hvis man troede at Halo 2 ville udkommer til april. Rent strategisk vil en november release være det optimale for MS, da de helt sikkert vil få en stor andel i julehandlen, samt største delen af de amerikanske live brugere, vil formenligt forlænge deres abonnement udelukkende pga. denne udgivelse.

Min spådom:
Us: Release 16 eller 17 november
Eu: 26/11
nuller>
Så er det jo godt at vi kan varme os med
Doom III (LIVE)
Splintercell II (LIVE)
Dead mans hand. (LIVE)
Prince of percia

...og Sudeki, TOCA:Race Driver 2, Full Spectrum Warrior, Operation Flashpoint, Rallisport Challenge 2, Ninja Gaiden, True Fantasy Live Online og Psychonauts bare for at nævne nogle udgivelser. Så som xbox ejer tror jeg ikke man skal bekymre sig om, om man kommer til at kede sig op til halo2´s release, da der er mange lovende udgivelser på vej :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
yokanabsteryokanabsterSkrevet 31/01-04 00:06, rettet 31/01-04 00:09 
RaGe>
Jeg ved sgu ikk helt. Jeg har nu set frem til dette spil i så lang tid, og så får vi bare en kold skuldre fra Bungie og MS.

Jeg har været fan af Bungie i mange år og jeg har aldrig fået en kold skulder af dem selv, kigger man nærmere på interwievs og documentarer vil de ikke lade en ting irretire brugerne af spillet. Er man sur over den sene udgivelse kan man sige at den voldsomme rygte/hype har skabt en konstant opfattelse af at spillet blev udgive i den nære fremtid.

RaGe>
Vi skal nok heller ikke regne med en PAL release før starten af 2005.

Bungie har sagt mere end en gang at de vil lave samtidig release over hele kloden, så det satser jeg på!
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 31/01-04 00:21 
Ja, sider på nette har i høj grad være med til at sprede rygter om Halo 2's release.
Jeg husker stadigt at folk påstod det ville få en Januar release og den seneste var en 1 April release.
Bungie har sagt at de ikke blev færdige til 2003 og derefter at spillet er færdigt når der er færdigt, alt andet har været misinformation.
De har også lovet spillet er ude i 2004 så jeg tror også godt vi kan regne med vi får det i 2004:)
Spiller nu: Halo 3
quadquadSkrevet 31/01-04 01:05, rettet 31/01-04 02:50 
Kruse får problemer til den tid. Grundet server-nedbrud blev alle reservationer gjort forfra, og gæt hvem der nakkede min Halo2-reservation :p
RaGeRaGeSkrevet 31/01-04 02:38 
Man er nu ret naiv, hvis man tror på en release i november 2004 i Europa, når spillet først udkommer i USA på det tidspunkt.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 31/01-04 09:31 
Hvorfor? MS har på det seneste været gode til at udgive deres spil i us og eu med få ugers mellemrum. Og hvorfor skulle de gå glip af julehandlen i eu? Bungie har formenligt rigelig med tid til at konvertere titler når releasen hedder fall 2004.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/01-04 15:35 
Jeg tror på en world release.

Der gik ikke mere end en uge i splinter cells tilfælde, da det kom ud i slutningen af november.

Flot multiplayer pic.
Well crucify the insincere tonight...
JinkJinkSkrevet 31/01-04 15:39 
Er jeg den eneste der synes billedet er kedeligt?
Tilgengæld ser skjoldet meget sejt ud.
APHAPHSkrevet 31/01-04 15:54 
Jeg ved ikke om billedet er kedeligt, men det er noget ligegyldigt, når det ikke er ingame.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 31/01-04 17:43 
Papa>
Er jeg den eneste der synes billedet er kedeligt?
Tilgengæld ser skjoldet meget sejt ud.


Det synes jeg bestemt ikke, billedet er muligvis ikke ingame som Paasch nævner, men det er taget direkte fra spillets nuværende ingame motor. Det er bare blevet lidt skarpere, men ellers er alt som det vil se ud i spillet pt.

Frankies third update-->
It's really important to point out that this screen is straight from the current game engine. The resolution is a little sharper thanks to the way screens are dumped from the frame buffer, but this is entirely representative of the lighting, polygon counts, bump-mapping and particle effects. There's no trickery or BS here. And of course, this is early stuff, so things will change and improve between now and launch.

Udover det kan vi se f.eks. at RL har fået nyt design til rakketen. Ens skjold flikre som det plejer, men lyser især op hvor det bliver ramt. Vi kan se det hele er bumpmapped og en eksplosion i baggrunden kommer fra et ukendt våben eller granat, men explosionen er kanont flot at se på.

Vi har også fået en ide om hvor store banerne vil være og at dette jeg formoder at dette måske er "Burial Mounds".
Jeg synes i hvert fald det ser fedt ud:)
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 31/01-04 17:56 
Paasch>
Jeg ved ikke om billedet er kedeligt, men det er noget ligegyldigt, når det ikke er ingame.

Den sætning giver ingen mening. Jeg læser det dog som om, at du ikke mener, at det screenshot er taget ingame.

For mig at se, så er det screenshot ingame og det burde da være tydeligt at se - dog ser man det ikke fra et normalt 1st person view.
What is the Matrix?
JinkJinkSkrevet 31/01-04 17:57 
Det hele er kantet og jeg havde håbet på at banerne var mere ligesom i andre spil som CS istedet for nogle arenaer.
APHAPHSkrevet 31/01-04 18:20 
Enfen>
Den sætning giver ingen mening.

Jo.
Jeg syntes af frigivelsen af dette billed er ligegyldigt, da det ikke er taget ingame.

For mig at se, så er det screenshot ingame og det burde da være tydeligt at se

Fordi?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
OkottaOkottaSkrevet 31/01-04 18:37 
Paasch>
Jeg ved ikke om billedet er kedeligt, men det er noget ligegyldigt, når det ikke er ingame.

Fra Bungie.org :

"It's really important to point out that this screen is straight from the current game engine. The resolution is a little sharper thanks to the way screens are dumped from the frame buffer, but this is entirely representative of the lighting, polygon counts, bump-mapping and particle effects. There's no trickery or BS here. And of course, this is early stuff, so things will change and improve between now and launch. We basically played the game and took a ton of shots until we finally picked the one that rocked the hardest, and best represented what playing that level was like."

Mit gæt er, at billedet er taget fra et cameraview, i 3rd person eller noget i den stil, af en spiller som er observer.

Halo 2 update
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 31/01-04 19:08 
Okotta>
Mit gæt er, at billedet er taget fra et cameraview, i 3rd person eller noget i den stil, af en spiller som er observer.

Muligvis. Men før der bliver frigivet billeder med HUD, er jeg ikke overbevist. Ved hovedparten af alle udgivelser bliver der frigivet mere eller mindre manipulerede billeder, formenligt for at skabe opmærksomhed om udgivelserne. Men der er ingen grund til at fortsætte denne diskution, da ingen af os har en jordisk chance, for at vide det, tiden må vise hvem der har ret.

Jeg mindes en lignende PGR2 diskution...
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RitesRitesSkrevet 31/01-04 19:29 
Når De lige frem udpeger at det er in-game, vælger jeg altså at tro på dem.
Bare tænk på hvad De har at miste, på at lyve om sådanne ting.
» a winner is you «
yokanabsteryokanabsterSkrevet 31/01-04 20:11 
Papa>
Det hele er kantet og jeg havde håbet på at banerne var mere ligesom i andre spil som CS istedet for nogle arenaer.

Dette er en ud af over 10 multiplayer baner det er lavet indtil videre, og de skulle gerne se meget forskellige ud . Dette er heller ikke en arena, man skal huske på at hvis der i en bane skal være plads til 5- warthogs der drøner rundt, et phantom et par banshees og samtidigt være gemmesteder til de resterende skal de være gigantiske!
Jeg syntes også at man kan se at de har valgt et forholdsvis "kedeligt billede" uden en "bang bang" actionpacked situation, nok for ikke at afsløre for meget. Syntes man ikke det er alt for pænt at se på skal man huske på at bungie hved deres 2000/2001 fremvisselse af halo, viste et ekstremt upoleret spil, de siger jo også selv:
And of course, this is early stuff, so things will change and improve between now and launch.
soon the world will be one big computer
PlaykidPlaykidSkrevet 31/01-04 20:23 
Frankie sagde også de har prøvet at lægge skjul på detaljerne, hvilket selvfølgelig også er forståligt.

Frankie>
Of course this is a multiplayer level, and no doubt you'll be scanning the shot for details, clues and hints about what to expect from the game. We did deliberately try not to give too much away, but sharp-eyed Halo fans will see plenty.
Spiller nu: Halo 3
enfenenfenSkrevet 31/01-04 21:09, rettet 31/01-04 21:13 
Paasch>
Jo.

"...men det er noget ligegyldigt, når det ikke er ingame."

Det var var det jeg hentyde til, når jeg skrev, at din sætning ikke gav mening.

Fordi?

Selvom det måske er piftet lidt op, som Bungie selv skriver, så er det stadig et ingame shot. Der er jo ikke taler om et render, som det var tilfældet, da de første screenshots af Midtown Madness 3 udkom.

Vi har haft en længere diskussion om dette før, som du også selv refererer til, og vi er enige om, at screenshots af spil ser pænere ud end det færdige resultat. Det er ikke nogen hemmelighed.

Lad os bare glæde os til spillet udkommer og håbe på, at vi ikke bliver skuffet.
What is the Matrix?
ValkyrieValkyrieSkrevet 31/01-04 21:40 
Da jeg først hørte nyheden, tænkte jeg mest på screenshotet, men må indrømme nu at jeg er skuffet over denne nyhed.

Ja, jeg er vel en retard fordi jeg troede på April/Marts releasen, men hva fanden.

Jeg mener vi er nået til et punkt med Xboxen, hvor det her er noget er det største af alle spil på vej, men nok også den eneste af sin størelse på Xbox.

Jeg er personligt nået til et punkt hvor jeg ikke gider at høre mere på Fable. Jeg har totalt mistet faith. BBB køre nu på 5 år i udvikling af spillet, og vi har stadig kun set uinspirerende kampe, og nu outdated grafik.

Det ligner en anden molyneux skuffer - No offence til alle der glæder sig! Den er bare ikke deroppe og ringe ved revolution for mig ligenu! Kun er Halo 2...

Måske er det også godt. Mange af os spiller vist ikke så meget i sommerferien, selvom at Halo 2 releasen kunne have været dejlig lige der i starten af sommerferien! Måneders ferie, og levedage på Live, med eksamerne overstået og bare game:P

Jeg holder også på November 15th! Jeg forudsiger enorme kampagner til live, sammen med et nyt slogan.

et eller andet i stil med "The rules of online gaming has changed.....

*Halo munkene synger*

Mørk stemme: HALO 2 OUT NOW, for xbox....

og en lille kvindlig stemme: rated T for teen!!


Men for lige at være positiv, tjek lige det multiplayer screen! Hvis man ser på det i stor opløsning: http://www.bungie.net/images/site/halo/screenshots/halo2/h2_mp_01.jpg Så kan man altså se at det er in game:O

Jeg ved ikke hvordan Live skal kunne trække det her, men vi for se.


Tror i dog det stadig tyder på Covenants vs Marines online, eller bliver det standard Chief vs chief?
Well crucify the insincere tonight...
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 31/01-04 21:43, rettet 31/01-04 21:45 
Valkyrie>
Jeg ved ikke hvordan Live skal kunne trække det her, men vi for se.

Ved ikke lige hvad du mener..
Men nu er det jo ikke ligefrem Grafik data som skal sendes igennem Live, så det er ikke det jeg tror der vil blive et problem.¨

Og her lidt Lørdags aften dødsyg humor:

/Synger: Jeg siger Halo halo.. Jeg ved god at du er hjemme... Vil du ikke være sød at tage din telefon...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PlaykidPlaykidSkrevet 31/01-04 21:49 
Valkyrie>
Tror i dog det stadig tyder på Covenants vs Marines online, eller bliver det standard Chief vs chief?

Jeg tror godt du stadigt kan regne med Eliter Vs. Spartanere.
Screenshootet har jo ikke udelukket noget, Bungie vil bare ikke vise os for meget ad gange, men mon ikke vi får en masse spændende at se til E3 i maj:)
Spiller nu: Halo 3
yokanabsteryokanabsterSkrevet 31/01-04 21:56, rettet 31/01-04 21:57 
Valkyrie>
Tror i dog det stadig tyder på Covenants vs Marines online, eller bliver det standard Chief vs chief?

Jason Jones har udtalt i et interwiev at det var sikkert!
Ellers læs:

HALO 2 FAQ
soon the world will be one big computer
ValkyrieValkyrieSkrevet 01/02-04 01:55 
grilbiller - Kig på billedet!

Det ser utroligt hektisk ud. Rocket launchers, warthogs etc...

Det hele ser ud til at være der! Og med 16 spillereO_o..

Nu taler jeg også om selve frameraten! Det virker bare så vildt!
Well crucify the insincere tonight...
Bede-xBede-xSkrevet 02/02-04 10:39 
Okotta>
Mit gæt er, at billedet er taget fra et cameraview, i 3rd person eller noget i den stil, af en spiller som er observer.

Det tror jeg også.

Sidder næsten og hopper i min stol. For pokker. Kun et billede, en dato og jeg er helt oppe og køre :)
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 02/02-04 16:23 
WAW, er lige kommet hjem fra london, og det er da et dejligt billed at komme hjem til, dog en lidt trist release, men heller et rigtigt godt spil en et godt spil. Syndes at det er et meget spændene billed, og alt er bumpmapped(selv fod sålerne:)) Men man kan se at det ihvertfald denne her bane er en del mere D-days agtig en MP banerne i Halo men nu er det jo og også på jorden det forgår. Jeg håber også på at der kommer nogen små indenørs baner ala Chiron TL30(eller hvad det nu hedder)
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
PlaykidPlaykidSkrevet 02/02-04 16:58 
Tja, det er jo kun en del af det der foregår på jorden:)
Spiller nu: Halo 3
FrederikkellerFrederikkellerSkrevet 02/02-04 17:43, rettet 02/02-04 17:44 
nuller, du glemte..:

Star-wars battlefront LIVE

battlefield1942 LIVE

Tenchu:return from darkness LIVE

;)
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 02/02-04 18:22 
Battlefield 1942 skulle jo slet ikke komme til Xbox.... det skulle efterfølgeren formodenligt og lad os håbe at EA får røven med sig og hopper med på Live vognen når det engang udkommer.
I win, you loose
BatemanBatemanSkrevet 02/02-04 22:23 
Jeg må desværre indrømme at billedet slet ikke imponerer mig, og at releasen er så langt ude i fremtiden skodder endnu mere.

Rend mig, Bungie...tilbage til xbconnect!
Bateman - PesCup Champion 2002 - 2005
OkottaOkottaSkrevet 03/02-04 11:32 
Bungie laver ikke små hurtige spil, så når Halo 2 udkommer til efteråret og det bliver den bedste Xbox Live oplevelse nogensinde, så kan XBConnect godt pakke sammen.

Du burde istedet takke Bungie, og glæde dig over, at de tager sig den tid det tager, at lave et ordentligt spil.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
71 emne(r).
1 2 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig