X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Zelda link up: Fedt!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 26/03-03 22:15 
Wow.... Fra Nintendo.dk:

"Hvis du har en Game Boy Advance og et kabel, kan du koble din GBA til GameCuben (du behøver ingen GBA-spilkassette).
Ved hjælp af din eller din vens GBA, kan i samarbejde om, at klare eventyret. Når du har befriet Tingle fra fængslet på Windfall Island, får du en genstand der kaldes Tingle Tuner. For at bruge den, kobler du din GBA til GameCuben. Nu kan den spiller, der holder GBA'en, styre Tingle og følge Link på hans eventyr.
Noget af det Tingle kan gøre, er:
• Afsløre hemmeligheder - Der er ting som kun Tingle kan finde. Med Tingles hjælp, kan i udforske hver centimeter af grotterne i jagten på rupees, skattekister m.m.
• Give ledetråde - Tingle har masser af information og tips, som han kan give Link for at hjælpe ham med, at løse puzzles, styre vejret m.m. Hvis du nogensinde kører fast i spillet, kan du være sikker på, at Tingle kan hjælpe dig.
• Videregive genstande - Når det er allersværest, har Tingle en del esser oppe i ærmet. Han kan give dig liv og påfylde magi, og han kan beskytte dig mod fjentlige angreb for en kort bemærkning. Det koster ganske vist, men hellere det end dø!
• Lægge bomber - For en lille sum rupees kan Tingle placere bomber under genstande, som Link ikke kan passere. Han kan også smide bomber efter modstandere, uden de opdager det.
• Give et lift - Noget af det sejeste som Tingle kan, er at give Link et lift med en ballon. Hvis du ser en klippekant, der ligger uden for rækkevidde, kan du bede om et lift med ballonen."

Er der nogen der har et billede eller sådan noget i den stil, over dette link up?? Har bare ikke rigtig set billedere af tingle....:/

Men hvis Nintendo.dk taler sandt her, skal det da nok blive inovativt og forhåbentlig også godt:)

A legend is reborn..........
Well crucify the insincere tonight...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/03-03 22:23 
Det ser godt ud. Men jeg er nu mere glad for, at jeg er sikret bonus discen! ;)
Men det skal da helt sikkert prøves..
tastasSkrevet 26/03-03 22:27 
Hvor har du sikret den fra?
US udgaven, eller har du fundet ud af noget med PAL udgivelsen?

For så vil jeg vide det! :>
Space. It seems to go on and on forever. But then you get to the end and a gorilla starts throwing barrels at you.Spiller nu: Shadow Complex, Quake Live, StarCraft II: Wings Of ...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 26/03-03 22:45, rettet 26/03-03 22:45 
PAL, www.coolshop.dk ;)
Jeg bestilte hurtigt derfra, så jeg kunne været sikret, hvis de fik den, hvilket de så gjorde.
Hvis du vil vide mere, så send en besked, så vi ikke bruger plads inde i det her emne ;)
MadsMadsSkrevet 26/03-03 23:01, rettet 26/03-03 23:01 
Der er da ikke noget nyt i det, det er i øvrigt heller ikke et must for at gennemføre spillet.

Jeg har set billeder fra det, men kan ikke lige finde det igen pt.

I en anmeldelse bliver det dog nævnt som noget der kan være godt til de yngre spillere :P - Jeg skal dog have det alligevel, for at få fuldt udbytte af spillet.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
RitesRitesSkrevet 27/03-03 01:15 
Hvad der er fedt, er A Link to the Past link-up!
» a winner is you «
ChronoChronoSkrevet 27/03-03 07:31 
Det er jo fedt med lidt multiplayer muligheder! Jeg anede heller ikke noget om at det kunne tilsluttes gba'en før nu.

Glæder mig til 3. maj...
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig