X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Shenmue II ??


Svar
TobbiTobbiSkrevet 26/03-03 14:16 
hejsa

er der nogen som har prøvet ovennævnte ??

har læst lidt blandede anmeldelser, bl.a. skulle grafikken ikke være helt i top. Men til gengæld skulle gameplayet kompencere for den ringere grafik.
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
MadsMadsSkrevet 26/03-03 14:19 
Hvis ikke du har spillet DC versionen, er det klart et køb værd. Og selvfølgelig er grafikken ikke på højde med store Xbox titler, det blev jo udviklet for godt 1½ år siden til Dreamcast.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
NaieraNaieraSkrevet 26/03-03 14:24, rettet 26/03-03 14:25 
Grafikken er god nok. Den er ikke blændende, men den var jo fantastisk på DC, og her er der så ingen slowdown, og spillet generelt er en fantastisk oplevelse.

Køb køb køb!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
TobbiTobbiSkrevet 26/03-03 14:43 
det lyder jo godt... vil overveje det. Savner et godt spil til boxen !
Spiller nu: God Of War III, Mass Effect 2, Final Fantasy XIII
SeventhSunSeventhSunSkrevet 26/03-03 14:59 
Jeg synes det er lidt svært at få at vide hvilken type spil det er.

Jeg har aldrig nogensinde hørt om Shenmue før for nylig, så jeg har absolut ingen grunde til at mene hverken den ene eller det andet på forhånd.

Jeg prøvede så kræfter med den demo der var OXM dvd'en og jeg er ikke imponeret.
Medmindre man i det fulde spil, får en eller anden form for intro historie, der kan sætte én i gang, er det ikke et spil jeg vil bruge/spilde tid på overhovedet.

Det er i mine øjne alt, alt, alt for irriterende japansk og stenet.
Efter 5 min kedede jeg mig bravt.
Og det skal siges at jeg normalt godt kan lide RPG'er og/eller spil hvor man skal gå stille frem, tænke sig om osv.

Desuden synes jeg også at kontrollen var mærkelig, og jeg er efterhånden blevet for gammel til spil hvor det er et problem at styre en 3D figur rundt i et 3D univers.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
NaieraNaieraSkrevet 26/03-03 15:01 
Etteren leverer forhistorien...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ComradeComradeSkrevet 26/03-03 16:25, rettet 26/03-03 16:26 
Derfor tror jeg ikke jeg køber det! Når man ikke har spillet etteren, vil der jo helt klart mangle noget af spiloplevelsen!
Og har ingen planer om, at skaffe mig en DC, men ellers ser spillet ganske interessant ud!
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
NaieraNaieraSkrevet 26/03-03 16:46 
Nu ER den DVD jo med, og så vidt jeg er blevet fortalt, får man historien fra etteren fortalt rigtigt godt...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
dRxLdRxLSkrevet 26/03-03 17:03 
Ja der er ikke mange full-length DVD-film der gengiver det narrative forløb i et Dreamcast spil meget bedre end Shenmue The Movie ;-)
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 26/03-03 18:20 
Den omtalte DVD skulle vare 90 min.
For 1-2 år siden blev der lavet en biograf film over shenmue I i japan, måske er det selv-samme film!
Spiller nu: Phantasy Star IV
RJKRJKSkrevet 26/03-03 18:24 
Amazing...

Ja, det er selvfølgelig den samme...
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 26/03-03 18:42 
*LOL*
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
Wired NickyWired NickySkrevet 27/03-03 09:54 
Mit råd - køb spillet.

Jeg har gennemført dem begge på DC, men jeg blev lidt overraskede over, hvor lidt 2'eren havde med det første spil at gør.
Der er et par steder i spillet, hvor det bliver lidt langtrukken, men den helt klart det hele værd.
Lunch is for wimps.
MobyMobySkrevet 27/03-03 10:24 
Køb spillet med det samme! Personligt synes jeg Shenmue serien er de bedste spil. Du vil ikke fortryde.

(Nu kommer Shenmue Times snart igen)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig