X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Halo link-up i Aalborg


Svar
WehnerWehnerSkrevet 25/01-04 15:52 
Hejsa,

Vi er nogle aalborgensere brugere af P:R, der er begyndt at spille Halo i link i ny og ny. Indtil videre har vi været:

Bede-X
Gaku
Okotta
Zeroburst
Palsgaard
undertegnede

Vi har pt. maks haft tre Xboxe sat sammen, hvor den ene var enmands(med sådan en lille skærm i stedet for fjernsyn). Men det er jo i princippet også nok... Se hele indlægget
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
186 emne(r).
« < 1 2 3 4

Svar
OkottaOkottaSkrevet 10/07-04 13:58 
Ang. hvem der tager hvad med, så kan jeg personligt ta' et TV med, hvis det skal være. Men det er sgu lidt tungt at slæbe rundt med, så hvem er i bil? ;-)

Måske kan jeg også lokkes til at ta' den ene Xbox med - hvis jeg ikke er for øm over at slæbe rundt med den.

Men skriv her i tråden, hvad I ta'r med.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 10/07-04 16:59 
Jeg tager en bil med, så jeg kan køre alt jeres ragelse ;p

Så hvem skal samles op?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 10/07-04 17:21 
Hvis du kommer forbi H.C. Andersensvej, så har jeg lidt ragelse:o)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
WehnerWehnerSkrevet 10/07-04 18:59 
Yes, folk med fjernsyn har jo selvfølgelig første prioritet. Men vi skal også bruge noget muscle - er det ikke noget med at du bor højt oppe og har et møgtungt fjernsyn?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 10/07-04 19:02, rettet 10/07-04 19:02 
Wehner>
Jeg tager en bil med, så jeg kan køre alt jeres ragelse ;p

Så hvem skal samles op?

Jeg og mit...ahem....ragelse (TV og evt. Xbox), vil også meget gerne samles op :-)
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Dr. MogensenDr. MogensenSkrevet 10/07-04 23:19 
Wehner>
Yes, folk med fjernsyn har jo selvfølgelig første prioritet. Men vi skal også bruge noget muscle - er det ikke noget med at du bor højt oppe og har et møgtungt fjernsyn?

Jamen jeg er 100% muscle:o). Men jeg kan sagtens selv slæbe det ned. Det bliver bare lidt svært den modsatte vej (forbandede trapper)
"Det eneste anstændige menneske i Real Madrids præsidentloge er hende der gør rent på toiletterne" - Joan Gaspart, tidligere præsident for BarcelonaSpiller nu: Mario Kart Wii, Gran Turismo 5: Prologue
PalsgaardPalsgaardSkrevet 11/07-04 08:23 
jeg skal nok hjælpe med at slæbe, men skal bare til stationen eller et evt stoppested der ligger bedre for chauføren :)

jeg kan tage Halo og en controler med.

Evt en cube med 2 controlere, 1 gba sp med stik til cube, Final Fantasy Crystal Chronicles og Mario Kart: Double Dash!!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
GakuGakuSkrevet 13/07-04 18:37 
Okotta>
Well - kommer du Gaku ? :-)

Det regner jeg med, under forudsætning at jeg ikke behøver at spille (jeg vil nok godt spille et par timer). Men ellers er jeg der bare for hyggen.
OkottaOkottaSkrevet 13/07-04 18:52 
Lyder godt Gaku :-)

Dr. Mogensen tager iøvrigt Metal Slug 3 + Shikigami No Shiro II + Magatama og sin JAP Xbox med - uha det bli'r fedt.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 16/07-04 12:19 
På vegne af Zeroburst skal jeg spørge, hvornår folk har lyst til at komme d. 24 ?

Vi vil gerne helst starte, senest kl. 15, og meget gerne kl. 14.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
PalsgaardPalsgaardSkrevet 16/07-04 15:49 
jeg kan komme tidligt for jeg har lige fået ferie hele den uge :D
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
The BruceThe BruceSkrevet 16/07-04 18:34 
Jeg kan godt tage XBox+Halo samt fjernsyn med! ...men en pick-up'er ville godt nok være rart! Jeg bor Maren Turis Gade (gaden lige mellem Nytorv og "Gaden"!)

P.s. Hvor skal vi helt præcist samles henne...jeg har ikke været herinde i et stykke tid- sorry!) ;-)
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
OkottaOkottaSkrevet 16/07-04 20:16, rettet 16/07-04 20:17 
Ang. opsamlingssted, så er det lidt op til Wehner, da han er venlig og vil køre rundt med os, og alt vores skrammel ;-)

Men jeg forestiller mig, at vi bare samler folk op efter tur, og kører ud til Zeroburst bagefter?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 12:24 
Okotta>
Indtil videre, så ser det ud til at de nedenstående allesammen er klar, d. 24:
Bad Ash
Bede-X (måske)
Således satser vi på, at holde det d. 24.
Lyder det ikke som en god idé?


Ideen er for så vidt glimrende, men vi skal spille rollespil den dag. I vil ikke hellere om søndagen?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
WehnerWehnerSkrevet 19/07-04 12:50 
Hmm, det gælder jo nok for både Clemen, Ralle og Bede. Ydermere smutter Denis og jeg nok ved 20tiden, da vi er inviteret til 25års fødselsdag.

Hvordan ser søndag ud for folk?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 12:54 
Wehner>
Hmm, det gælder jo nok for både Clemen, Ralle og Bede.

Ja.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
OkottaOkottaSkrevet 19/07-04 13:18 
Altså - jeg kan godt om søndagen.

Håber alle de andre også kan; Det er lidt kort varsel at begynde at ændre det her, synes jeg.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
WehnerWehnerSkrevet 19/07-04 13:23 
Ja, måske er det bedre bare at holde fast på lørdag, men så bliver det jo et mindre arrangement og det er jo fedt at være mange.

Hvorom alt er, så kommer jeg hvad enten det bliver lørdag eller søndag. Jeg betragter dig som arrangør denne gang Okotta, så du afgør det. Men vi giver vel lige folk (og i særdeleshed Zeroburst) en chance for at svare...
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 19/07-04 13:42 
Zeroburst kommer og svarer senere, og han kan vist ikke søndag..
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ZeroburstZeroburstSkrevet 19/07-04 13:44 
Jeg kan ikke på søndag, men hvis der er andre der kan lægge hus til, så er i velkommen. Jeg synes det er lige lovlig sent at begynde at ville ændre det.

Hvad siger i til at folk kommer mellem 14 & 15?
WehnerWehnerSkrevet 19/07-04 13:49 
Jeg mener at det afgører det, og vi dermed holder fast ved lørdag.

Lad os da endelig komme i gang ved 14tiden. Jeg kan i hvert fald hente TV deromkring.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 19/07-04 13:53 
Bede-x>
Ideen er for så vidt glimrende, men vi skal spille rollespil den dag. I vil ikke hellere om søndagen?

Spil dog det rollespil om søndagen så, og kom og vær sammen med os andre.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Bede-xBede-xSkrevet 19/07-04 13:58 
Nej, desværre. Men så snart mine spillere igen rejser til hjemstavnene, vil jeg være klar til at linke igen. Det sker om kun et par uger :)

Håber i får en hyggelig aften.
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
ZeroburstZeroburstSkrevet 19/07-04 14:16 
Kan vi ikke sige at de folk der kommer lørdag, sender en privat besked til mig(ZeroBurst) eller Okotta, senest Onsdag kl. 15.00?

Så vi ved hvor mange vi bliver, det har noget med rokering af mine møbler at gøre?
WehnerWehnerSkrevet 19/07-04 14:20 
Det ville være rarere, hvis folk lige endegyldigt skriver sig på her, så vi kan følge med.

Denis og jeg kører herude fra Vestbyen kl. 14. Men skal vi samle fjernsyn op både hos Mogensen og Bruce-drengen?

Der er jo 1x 28" og 1x 20" hos Zeroburst, men er der også et 14" eller hvad endte det med?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ZeroburstZeroburstSkrevet 19/07-04 14:38 
Der er 1 x 32" & 1 x 20" hos mig, Wehner jeg henter fjernsynet ud ved Mogensen fredag aften, jeg kan godt låne et 14" hvis det er?
WehnerWehnerSkrevet 19/07-04 14:41 
Så vil det næsten være det nemmeste.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
OkottaOkottaSkrevet 19/07-04 16:08 
Skal jeg så bare ha' en Xbox med, og ingen 14" TV ?

Kommer I forbi mig, Wehner?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
ZeroburstZeroburstSkrevet 20/07-04 14:39 
Ja, Okotta du skal kun have din Xbox med, så det er kun Dr. Mogensen der skal have sit fjernsyn med, 4 fjernsyn burde være nok.
WehnerWehnerSkrevet 21/07-04 12:26 
Yes,

Denis og jeg samler Bruce og B2P op ca. 14 i Maren Turis Gade hvorefter vi samler Okotta op.

Bruce og B2P, gider I lige PM'e mig et mobilnr.?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
ZeroburstZeroburstSkrevet 21/07-04 13:08 
Til de nye folk, der kommer på lørdag primært Bruce & B2P, vi regner med at bestille mad, så i skal bare tage noget at drikke med, DET GÆLDER OGSÅ DIG GAKU=)

Ps. tag helst småsedler med til betaling af mad

Glæder mig til på lørdag
The BruceThe BruceSkrevet 24/07-04 10:35 
OK-JEG husker net-kabler, penge til mad og jeg går ud fra, jeg skal have en XBox med 2 controllere med til B2P og jeg!!!
I er sikre på jeg ikke skal bøffe mit fjernsyn (25" Panasonic) med...?
"I have a briefcase that turns into a helicopter!"- James Bond
OkottaOkottaSkrevet 24/07-04 10:42 
Jeps Bruce - du skal snuppe en Xbox og controllere med + selvfølgelig et scartkabel og strømkabel til maskinen ;-)

Fjernsyn har vi allerede nok af - 4 stk's er på plads hos Zeroburst, as we speak.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 29/07-04 10:22 
Tak for sidst i øvrigt; Det var jo fremragende sjovt alt sammen :-)

Lad os lave noget igen, snart.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 29/07-04 19:10 
Det var rigtig cool...

Rart at se jer :-)

GAKU for præsident!!!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
ZeroburstZeroburstSkrevet 30/07-04 06:50 
Jeg ville osse bare sige tak for sidst, det var fedt!!!

Jeg håber på The Bruce & Born2Play osse er klar næste gang.

Jeg kan kun give Born2Play ret,

GAKU FOR PRÆSIDENT!!!
186 emne(r).
« < 1 2 3 4

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig