X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Far cry demo hentes hvorfra?


Svar
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/01-04 16:58 
Med Far Cry demoen i frit omløb, kunne jeg godt tænke mig at vide, hvor det er muligt at suge den uden at skulle vente i kø i flere år?
I win, you loose
HulleHulleSkrevet 21/01-04 17:37 
Der er vist intet andet at gøre end at stille dig i kø på fileplanet.

Tak for påmindelsen i øvrigt. Havde glemt det var i dag.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
HulleHulleSkrevet 21/01-04 18:00 
Der var jeg vist lidt for hurtig. Den kan hentes på dailyrush.dk
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 21/01-04 18:05 
Impressions? Er det noget der er værd at købe en ny computer for? :)
(...)
HulleHulleSkrevet 21/01-04 18:09 
Nu skal jeg lige ha hentet den 500mb store fil på min 512 forbindelse :/ Så skal jeg give lidt impressions.
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/01-04 18:22 
Hulle >
Der var jeg vist lidt for hurtig. Den kan hentes på dailyrush.dk

Thanks.. er i gang nu.
Så kan man vist kun vente (¤%%&/( 256 forbindelse!!!)
I win, you loose
OmenOmenSkrevet 21/01-04 18:48 
Det betyder vist ikke super meget lige nu... jeg bliver makset ud ved 148kb i sek med en 2½mbit linie.
Vote Ficus!
crying outcrying outSkrevet 21/01-04 20:06 
Så er der kommet mere fart på ! 288,5 KB/S
Jusqu'a ici tout va bien....
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 21/01-04 20:10 
Nogen der har fået demoen ned endnu?

Hvordan er det?
I win, you loose
crying outcrying outSkrevet 21/01-04 20:45 
Nix,
Hentede filen, installerede og prøvet at køre den ... kunne desværre finde dette i log'en : """System: Error: VideoCard SiS (650) is not supported by FarCry engine"""

øv :(
Jusqu'a ici tout va bien....
King ChaosKing ChaosSkrevet 21/01-04 22:06, rettet 21/01-04 22:14 
Ja. Jeg ved sgu ikke. Jeg har ikke så meget hardware forstand. Jeg sidder på en af de gamle Boomtown cafe-PCer, som er...1,7 med Geforce 3... tror jeg nok. Såvidt jeg kan se, kigger demoen ikke efter mit grafik-kort, så jeg var nødt til at sætte opløsningen ned. På 800 x 600 hakker det ikke så meget ;) ...selve game playet... tja, jeg kører på medium diff, og synes de er okay hårde modstanderne (men jeg er også så gammel). Da jeg efter et stykke tid ikke synes jeg var kommet så langt, valgte jeg at sætte sværhedsgraden ned på Easy, hvilket resulterede i at den meget omtalte AI blev sat i vejret! Jeg har nu opgivet demoen for i dag, for den bliver ved med at "fryse" min maskine når jeg er ude og pille i options. Men flot er det og AIen ser faktisk ud til at være okay.
OkottaOkottaSkrevet 21/01-04 22:51, rettet 21/01-04 22:52 
Jeg har lige gennemført demoen, og jeg ved ikke lige hvad al postyret handlede om.

AI'en laver jo nærmest ingenting - den står der bare, og lader én skyde på fjenderne, som så dør. AI'en render da lidt rundt, men den er slet ikke i nærheden af Halo's AI, SLET ikke.

Det er flot grafisk, og det ser ud til at være nogle kæmpe områder, men det færdige spil skal helst ikke være li'som demoen at spille - så bliver jeg skuffet.

Næh, må jeg be' om Halo 2 istedet.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
King ChaosKing ChaosSkrevet 22/01-04 10:39 
...nårh, så vil jeg også vente på Halo 2... hvor kommer det til PC?

Anyways, så fandt jeg ud af at Geforce 4 er minimum for at spille demoen. Og derfor bliver det software baseret hjemme hos mig :(

...men det hjalp da lidt at jeg satte opløsningen ned og jeg synes da det er meget sjovt.
RaGeRaGeSkrevet 23/01-04 04:30, rettet 23/01-04 04:34 
HELP!!!!

Skal man have den nye Catalyst 4.1 Driver til ens Radeon grafikkort, for at få spillet til at virke? En enkelt gang har jeg været heldig med at få det til at virke, men derefter når spillet loader færdig og jeg skal igang, så genstarter min computer (WTF). Andre der kender til problemet? Er der en der muligvis kunne tænke sig, at guide mig igennem med at installere en ny driver, for jeg tør virkelig ikke pille ved det og er desuden total n00b hvad pc'er angår :(
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
AndréAndréSkrevet 23/01-04 08:14 
jeg kører demoen med catalyst 3.10 og det kører fint, mit kort er radeon 9800se.
Det er bedre at have styr på lortet end at have lort på styret..
RonaldoRonaldoSkrevet 23/01-04 15:18, rettet 23/01-04 15:18 
Det var godt nok underwhelvming at prøve FarCry. Half-Life 2 er så teknisk overlegen på alle punkter, at det var som om at se Mike Tyson møde fede Brian. Hvordan kan HL2 beta'en køre bedre på mit system, end denne demo gjorde? HL2 var stadig meget mere imponerende.

Det kører dårligt på forholdsvist godt hardware, dårlig hit-detection, og det virker lidt som om at man har taget et plat koncept, mixede det med genren First Person Shooter, og så skal det ellers bare se lige så godt ud som det nye Doom, hvilket det så er kilometer fra.
King ChaosKing ChaosSkrevet 23/01-04 15:35 
...ja, jeg har nu prøvet det på den MONSTER computer som vi har stående på redaktionen,og jeg må desværre nok sige at uden hardware-problemer kan jeg snildt bruge min sædvanlige Rambo-teknik (ja, det er den jeg bruger i alle spil inkl. Harvest Moon og Animal Crossing) og så er nærmest som at spille Serious Sam, bare uden de fede monstre. Man kan håbe på at der bliver mere i det endelige spiel.

Monster
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 23/01-04 15:48 
En ting der virkelig irriterer mig er at en sniper ikke kan skyde igennem et papirstyndt blad såfremt man kigger gennem scopet. Derudover har jeg observeret at hvis man losser en raket op i en af de helikoptere, der kommer til sidst i demoen, så vil fjendernes våben blive hængende i luften.

Udover det synes jeg det er et umådelig smukt spil, men det kører desværre ikke specielt godt på min com, når der sker alt for meget på skærmen ad gangen.
I win, you loose
RaGeRaGeSkrevet 23/01-04 17:53 
Er der slet ingen, som har haft det problem med at computeren genstarter i spillet.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
BomberBomberSkrevet 25/01-04 01:47 
Så fik jeg prøvet demoen. Og det må siges at det var en underholden lille time. Måtte køre det i 800x600. Men flot var det. Tror spillet bliver noget bedre.

Sniperen er et magt-våben da de dør bare man rammer dem.

Og kunne godt lide man kunne nakke vildsvinen. :-P
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
HulleHulleSkrevet 26/01-04 21:07, rettet 26/01-04 21:08 
Så har jeg testet Fra Cry til fra ende til anden, op til flere gange, og jeg må sige at på trods af at jeg først afskrev det, kom jeg alligevel til at holde af det.

Jeg vil egentlig ikke gå dybt i detaljer, med mindre nogen ønsker det, blot nævne at spillet virker langt bedre end nogen af de ekstremt kedelige samlebåndsprodukter der er udgivet inden for fps'er de sidste par år. Hvis spillet kører samme stil i den færdige version, er dette det næst bedste efter Halo, har man gennemført det, så virker det som det bedste alternativ (Ja, undskyld, men FPS'er skal sammenlignes med Halo indtil vi får et bedre).

Om du skal købe en ny computer på grund af det Fox McCloud, den er svær. Prøv spillet først (På en computer der kan køre det flydende, ellers giver det dårligt/slet intet indtryk). Hvis det tænder dig, så ja, du skal vel alligevel ha' hevet en hjem til når Half-Life 2 og Doom 3 engang lander ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
SolaegSolaegSkrevet 26/01-04 21:28 
Hulle >
Hvis det tænder dig, så ja, du skal vel alligevel ha' hevet en hjem til når Half-Life 2 og Doom 3 engang lander ;)

Disse skal forhåbentlig spilles på Boxen :-)
HulleHulleSkrevet 26/01-04 21:33, rettet 26/01-04 21:34 
De kommer bare højst sandsynligt et halvt år efter. Det kan jeg ikke vente på ;)
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 26/01-04 22:36, rettet 26/01-04 22:38 
Hulle >
du skal vel alligevel ha' hevet en hjem til når Half-Life 2 og Doom 3 engang lander ;)

Du har faktisk helt ret :) Jeg må se om jeg kan få prøvet Far Cry på en netcafé ved lejlighed.

Ang. HL2 og Doom 3, så tvivler jeg på, at Boxen kan gøre disse titler retfærdighed. Gameplay'et kan selvfølgelig godt overføres mere eller mindre hæderligt, men grafisk vil konverteringerne da uden tvivl halte noget.
(...)
HulleHulleSkrevet 27/01-04 18:00 
Hvor hurtig er din computer Fox? Jeg har lige testet spillet på min kærestes computer, og den kører det bedre end min egen!! Hendes er en 1Ghz med 512, min er en 2,2Ghz med 256. At det så ikke er lige så flot er noget helt andet..

Go figure..
Signing off Play:Right 17/11-12Spiller nu: Monster Hunter Freedom ..., Battlefield: Bad Compan..., V.Smile
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 27/01-04 18:16 
Hulle >
Hvor hurtig er din computer Fox?

Den er meget, meget lidt hurtig :) Så jeg skal uden tvivl have en ny comp på et eller andet tidspunkt, spørgsmålet er bare hvornår. Jeg venter nok bare til omkring HL2's udgivelse, da det uden tvivl er et af de spil, jeg ser mest frem til.
(...)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig