X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Sega Mega Drive 3


Svar
CoreCoreSkrevet 20/01-04 19:13, rettet 20/01-04 19:17 
Hej!
Nu spørger jeg sikkert dumt, men bær over med mig.
Jeg har set i en lokal legetøjsbutik at de stadig har en Sega Mega Drive 3 stående til 200 kr. men da jeg stod og kiggede på æsken så syntes jeg mest af alt at det bare lignede et joypad af en art, ser den virkelig sådan ud ?
Og hvis ja, er den så 200 kr. værd ?
Den skulle ifølge emballagen rumme 20 indbyggede spil.
Håber at der er nogen der kan hjælpe.
MVH
Core
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 20/01-04 19:21 
Ja, konsollen er indbygget i joypadet. Den kan KUN bruge de indbyggede spil.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 19:23 
Det er en joypad med 20 indbygget spil, eller nærmere 9 forskellige spil + 11 spil som blot er senere levels. Man kan ikke skifte spil på den, men kan man lide de spil der er på er den da meget sjov. 200 kr er billigt. Der er et officelt mærkat på, men om Sega har godkendt den vides ikke, men omvendt har de jo manglet penge nogle år
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
CoreCoreSkrevet 20/01-04 19:47 
Vil det sige at det muligvis er en eller anden undergrunds-kopi-ting der bare har fået klappet en Sega-mærkat på ?
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
RJKRJKSkrevet 20/01-04 19:52 
Jeg tror nok at den er officiel nok, men det er ikke Sega, der har produceret den.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 20/01-04 20:33 
Øv og jeg har næsten lige købt en for 300 kr, og jeg synes det var billigt nok :(

200 kr er uden tvivl billigt synes jeg.
dRxLdRxLSkrevet 20/01-04 20:38 
Fortæl mere om spillene og de forskellige brudstykker af spil. Også gerne noget om hvilke AV udgange der er fra den.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
NaieraNaieraSkrevet 20/01-04 20:39 
Det er, så vidt jeg husker, de allertidligste spil, og der er kun Composite-udgang.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 20:42 
Godt nok på spansk men dog forståeligt

Lidt facts
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dRxLdRxLSkrevet 20/01-04 20:46 
Svovlmunk kan du ikke lige hurtig beskrive hvad hver af de 20 menuemner dækker over?
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 20:58 
Det kan jeg godt (solgte min til Svovlmunk)

Den indholder følgene spil:
columns
peetan
mega penel
space invader 90
torpedo range
tecmo world cup
sonic the hedgehog
alix kids
fatal labyrinth

Resten er er de samme spil bare på andre levels

Se spillene her
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
dRxLdRxLSkrevet 20/01-04 21:06 
Man bliver lidt harm når man læser det der. Det nærmer sig bondefangeri, men produktet er jo sådan set spændende nok hvis man er villig til at acceptere det for hvad det er. Jeg kan dog ikke forestille mig at Sega har sagt god for det.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 20/01-04 21:13, rettet 20/01-04 21:15 
Ja jeg købte den egentlig også bare fordi jeg synes den er sjov at have :) det er jo helt klart ikke tilnærmelsesvis de bedste Megadrive spil der er med til den, og det skal man nok være klar over hvis man vil købe den :)

EDIT: en lille detalje er at Alix Kids er på original sproget, altså japansk, hvilket jeg synes er meget sjovt :)
DizzyDizzySkrevet 20/01-04 21:16 
Jeg købte den også oprindelig i ren nysgerighed (for 450kr)

Se her andre produkter fra samme firma
Beer is living proof that God loves us and wants us to be happy - Benjamin Franklin
kimmerkimmerSkrevet 20/01-04 21:35 
Puha, Lite Star laver godt nok meget lort :-)
"So what?" "You try to defeat me with one finger?" "No. I pushed the vital point Gakuchu" "you're already dead"
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 20/01-04 22:44 
Ja... jeg kunne nu godt tænke mig sådan een :)
Spiller nu: Phantasy Star IV
CoreCoreSkrevet 25/01-04 20:36 
Hvis du selv betaler porto og pris, så skal jeg da nok købe den og sende den afsted for dig.
Spiller nu: Mass Effect 3, Twisted Metal (2012), SSX (2012)
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 25/01-04 20:39 
Skal lige funderer over om økonomien strækker til det i øjeblikket.
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 25/01-04 20:46, rettet 25/01-04 20:54 
Jeg må da indrømme at den ser meget spændende ud...
seebergseebergSkrevet 25/01-04 23:02 
Jeg købte den også bare fordi den er, som den er ;)

Kan klart anbefales...
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 02:52 
Hej

Jeg ville spørge kan man stadig købe den hvis ja hvor?
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
nerosnerosSkrevet 23/12-04 10:54 
Jeg har købt den i Rema 1000 tror jeg nok det hedder, men det er fusk fordi man kun kan spille 5 spil af de 20! Lad være med at købe det skidt det er jo også federe at have den rigtig vare ikke. En megadrive i god stand koster jo ikke mere end 200kr idag.
Bashful Neophyte
BifkimBifkimSkrevet 23/12-04 11:29 
Når ja ok, det var godt nok snyd.
Spiller nu: Tour De France 2012, Astérix And The Great R..., WarCraft II: The Dark S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig