X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

XBL Mail fra Micro$oft


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/01-04 00:09 
HJÆÆÆLP! Jeg fatter ikke en skid af, hvad Microsoft rent faktisk vil trække fra min konto, hvis jeg vælger at fornye mit medlemsskab. Er det kun $5.99 pr måned ? Jeg troede de ville trække for et helt år?

Anyone?

------------------------

Immediate action required! Please read this entire notice carefully.

Dear Customer,

Your subscription to Xbox Live Service (12 mths, GB) is scheduled to be automatically renewed to Yearly subscription to XBOX Live on 18 February 2004. Here is a description of the service:

We're glad that you've chosen to challenge your friends in the ultimate high-speed gaming arena, with access to downloads, tournaments, and exclusive features like your unique Gamertag and Friends List across every game. Your subscription to Xbox Live(TM) covers 12 months of Xbox Live(TM) service for GBP39.99, VAT Included. Unless you cancel your subscription before the end of the 12 months, your subscription will automatically renew to a monthly subscription, and you will be billed GBP4.99 per month VAT Included until you cancel it. If you need to cancel your subscription for any reason, please see www.xbox.com/live/accounts.

Please take this opportunity to confirm that your account and payment information is up to date. To view and update your account and payment information or to contact Microsoft Customer Support, go to https://billing.microsoft.com. If you are an XboxTM Live subscriber please go to the Xbox Dashboard, select Xbox Live, Account Management, and update your billing information.

If you wish to cancel this renewal, you must do so before the renewal date shown above. To cancel, go to https://billing.microsoft.com, click Get help with billing, and then click Cancellation Information.

Thank you for using Microsoft Online Services!

Microsoft Customer Support
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
APHAPHSkrevet 19/01-04 00:25 
Du kan selv vælge inde i din live opsætning, om du vil betale for et år eller kun pr måned.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
notatplayrightnotatplayrightSkrevet 19/01-04 00:30 
Tja.. Jeg kan såmænd godt forstå din undren.. Men jeg mener at det skal læses sådan:

Dit nuværende abonement er et 12 måneders til GB39.99 - hvis du ikke afbryder dit abonement før det udløber så vil det automatisk blive til et månedsabonement hvor du vil blive trukket GBP4.99 pr. måned ..

Det lyder som en dårlig forretning for mig .. kort sagt så vil du stige fra GBP 39.99 pr. år til GBP 59.88 ..
notatplayright
RitesRitesSkrevet 19/01-04 07:19 
Mærkeligt, at du allerede skal betale.
» a winner is you «
JimPPJimPPSkrevet 19/01-04 08:22 
Venter med frygt i blikket på min mail :)
Im rendering obsoleteSpiller nu: Battlefield Vietnam, Football Manager 2006, Hitman: Blood Money
NaieraNaieraSkrevet 19/01-04 08:40 
Mit abonnement blev aktiveret tilbage i en af de sidste dage i 2002. Hvorfor har jeg ikke fået en mail?
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 19/01-04 10:53 
Du får nok en mail 14 februar, da dit abonnement udløber 14 marts. (Hvis du har registreret dig som englænder)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 19/01-04 11:33 
Jeg har også fået en lignende mail, dog på dansk:

Microsoft:

Hurtig handling er påkrævet! Læs nøje hele denne meddelelse.

Kære kunde

Dit abonnement på Prøveperiode på spil til Xbox Live på to måneder er planlagt til automatisk fornyelse til Månedsabonnement på Xbox Live den 7. februar 2004. Her er en beskrivelse af tjenesten:

Det glæder os, at du har valgt at udfordre dine venner i denne ultimative, hurtige spillearena, hvor du har adgang til filoverførsler, turneringer og særlige funktioner, såsom personlig Gamertag og venneliste på tværs af hvert spil. Dit abonnement på Xbox Live(TM) er et månedsabonnement til Dkr 59 pr. måned inkl. moms, som opkræves hver måned, indtil du opsiger det. Hvis du af en eller anden grund vil opsige abonnementet, skal du gå til www.xbox.com/live/accounts.

Benyt lejligheden til at bekræfte, at dine konto- og betalingsoplysninger er opdaterede. Hvis du vil have vist og opdatere dine konto- og betalingsoplysninger eller kontakte Microsoft Kundesupport, skal du gå til https://billing.microsoft.com. Hvis du abonnerer på XboxTM Live, skal du gå til Xbox-betjeningspanel, vælge Xbox Live, Kontostyring og opdatere dine faktureringsoplysninger.

Hvis du vil opsige denne fornyelse, skal du gøre det inden fornyelsesdatoen ovenfor. Du kan opsige aftalen ved at gå til https://billing.microsoft.com, klikke på Hjælp til fakturering, og derefter klikke på Opsigelsesoplysninger.

Tak, fordi du bruger Microsoft Online Services!

Microsoft Kundesupport

Det underlige lige er at hvis jeg logger på billing.microsoft.com så får jeg bare denne besked:

"Du har ikke adgang til nogen faktureringskonto hos Microsoft Corporation med det angivne Passport-brugernavn."

Og det er selvfølgelig den samme som jeg bruger på xbox.com/live. Det må være fordi jeg bruger en trial og ikke et rigtig abbonement endnu. Har jeg misforstået det?

Desuden virker det ret skørt, at hvis jeg ønsker at opsige mit abonnement, så står der det ene sted at jeg skal gå til www.xbox.com/live/accounts og det andet sted står der billing.microsoft.com ?!?!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
RitesRitesSkrevet 19/01-04 11:51 
Naiera, fordi vi havde en prøve periode til Marts eller April og før derefter startede vores år :)
» a winner is you «
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 19/01-04 12:06, rettet 19/01-04 12:16 
Min blev også aktiveret i slutn. af 2002 - men nu skal jeg så til at punge ud >_<

Var inde og ændre det til 1 år à ca 400 kr
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
JesperJesperSkrevet 20/01-04 09:17 
Hvis jeg går ind og kigger på min Live account står der at prisen er 499 pr. år - hvorfor den forskel i forhold til cosmos' 400?
King ChaosKing ChaosSkrevet 20/01-04 13:49 
Er det ikke dyrt? Jeg købte mit Live-kit for 40 $. Det inkluderer headset, disks, demoer og 12 måneder. Nu koster et år så ca. 400 kr (eller deromring). Jeg kan købe et nyt kit for 450,-
NaieraNaieraSkrevet 20/01-04 13:53 
Ja, jeg synes også det er for dyrt. De satser vel på, at folk vil betale, for at beholde deres online-identitet (gamertag).

Jeg tror ikke, at jeg gider betale for det næste år. Så kan man vel tage et par måneder til en 50'er stykket, hvis der er et eller andet interessant der dukker op...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RitesRitesSkrevet 20/01-04 13:59 
Ja, jeg savner også lidt en grund til at have muligheden...
» a winner is you «
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig