X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

kan nogle hjælpe??


Svar
EulogyEulogySkrevet 24/03-03 18:56 
Hejsan jeg har lige købt mig en Lite-On LTR-52246s brænder og da det gik lidt hurtigt med at få den bestilt på nettet så gik det jo sådan at jeg kom til at bestille en "bulk" dvs. ingen software eller drivere var med den så jeg ville lige høre om der var nogle der ved hvilken software/drivere der virker med den?? PLEASE HELP ME!!!!
'Hi super nintendo Chalmers'
SeventhSunSeventhSunSkrevet 24/03-03 18:59 
Verdens bedste brænder software er Nero (hvis du spørger mig)

Det virker helt fint med Lite-On.
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
RitesRitesSkrevet 24/03-03 19:35 
Ill second that.

Nero+Plextor=lethal combination :p

... Ill shut up now
» a winner is you «
dRxLdRxLSkrevet 24/03-03 19:37, rettet 24/03-03 19:38 
Verdens bedste brændersoftware? Jeg vil umiddelbart sige cdrecord, som er et tekstbaseret SCSI afhængigt og Un*X baseret brænderprogram (som også kan køre på wintendo maskiner via cygwin). Det er ganske vist ikke så let at bruge som nogle af de wintendo applikationer man kan få, men det kan alt hvis man ved hvordan man skal få det til det.

CDRECORD
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
EulogyEulogySkrevet 24/03-03 19:45 
Tak for de foreslag men de hjælper mig ikke rigtigt for de understøtter ikke lige den brænder (Lite-On LTR-52246s) jeg har er der ikke nogle der ved hvilken/hvilke programmer der vil virke med lige præsis min brænder??
'Hi super nintendo Chalmers'
dRxLdRxLSkrevet 24/03-03 19:53 
Nu tager du dig lige sammen kammerat. Drevet har en ATAPI driver og understøtter derfor alle de brænderprogrammer der er blevet nævnt i denne tråd.
SIMDSpiller nu: Pokémon Ultra Moon, Pokémon Omega Ruby, Pokémon HeartGold
LWSLWSSkrevet 24/03-03 19:59 
Nero er et godt og brugervenligt program, som fordelagtigt kan bruges til det meste.
Tidligere (indtil v.4) kunne man bruge CloneCD, hvis der var kopibeskyttelse på cden som skulle brændes, men i nyere versioner har de droppet den egenskab. Det har flyttet en hel del opmærksomhed over på et brænderprogram ved navn FireBurner, som nu er det eneste der kopierer en cd helt og holdent med kopibeskyttelse osv.

www.voodoofiles.com/106
EulogyEulogySkrevet 24/03-03 22:06, rettet 24/03-03 22:07 
ok dRxL jeg har prøvet dit link men det er da en jungle =)
hvad er det jeg skal downloade?
'Hi super nintendo Chalmers'
RJKRJKSkrevet 24/03-03 23:50 
Backups

- Omtale af backups, brændere, medier og lignende er ikke tilladt. Det er korrekt, at der findes tilladte former for backups, men det er vurderet, at det reelt primært drejer sig om piratkopiering. Den eneste måde at have en klar linie er derfor ikke at tillade noget af det.

Dette indlæg kan betragtes som en henstilling til samtlige brugere i denne tråd.

Emnet er lukket.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig