X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Action Replay + PGR2


Svar
OkottaOkottaSkrevet 14/01-04 20:49 
Er der mange af jer som bruger Action Replay i PGR 2, til at unlocke biler?

Undrer mig over, at visse personer på Play Right, kan man ikke se på scoreboardet, selvom samme personer har akkumuleret mængder af kudos online, gennemført spillet på Platin i det hele, og har fået den der Cebera (hedder den det?) som man kun kan få, netop ved at gennemføre spillet på Platin (mener jeg), samt har en XBL Kudos rank på omkring 17-19 stykker.

Megen af min respekt for jer forsvinder, hvis det viser sig at I bare har brugt f.eks Action Replay til at skaffe jer de hurtige biler.

Jeg har snakket med et par stykker i dag, imens vi spillede PGR 2 på XBL, og de fortalte åbent at de har brugt Action Replay, så de ku' få de hurtige biler - det synes jeg er alt for ringe, og det er jo egentligt bare at snyde.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 14/01-04 21:06 
Jeg har spillet mod nogle fra P:R, der har brugt Action Replay til at unlocke biler, men jeg både håber og tror, at det er få tallet der gør det. Grunden til at nogle, ikke har rangliste placeringer, er nok fordi de ikke har været connected til Xbox live, da de gennemførte de forskellige events. Men da man skal være mere end almindelig god til racers for at få 100 % platin, er det så tydeligt at se, om man har fortjent speed12'ern på ærlig vis eller ej.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 14/01-04 21:19 
Jeg spiller bruger ikke action replay, men jeg har svært nok ved at klare mig gennem spillet på bronze.
Det tager meget lang tid at gennemføre spillet og unlocke nye biler, så jeg synes det er unfair at folk bruger Action Replay til at unlocke nye biler, så er ens slid jo ligesom spildt.

Jeg har dog ikke hørt om at nogen brugte det før dette emne.
Spiller nu: Halo 3
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/01-04 21:59 
Paasch >
Grunden til at nogle, ikke har rangliste placeringer, er nok fordi de ikke har været connected til Xbox live, da de gennemførte de forskellige events.

A hva?!? Vil det sige at min platin-placering i cone-challenge i Sydney (som om det i virkeligheden skulle være noget at prale ad), ikke bliver uploaded til xbox live fordi jeg var offline?
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
APHAPHSkrevet 14/01-04 22:25 
Fordi det er relativt nemt at ændre på de forskellige bilers stats med en moddet xbox, har Bizarre valgt at man skal være online før ens score tæller. Altså for at undgå snyd.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
quadquadSkrevet 14/01-04 22:27 
D'OH! - Så tæller alle mine Time Trials jo ikke :*/
APHAPHSkrevet 14/01-04 22:28 
Du får da stadigvæk medajlen, men du kan bare ikke prale af din rangliste placering :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/01-04 22:31 
Det er fandme noget hø!

Jeg sad sgu og prøvede gang på gang, bare for at få den medalje og placering på xbl. ØV!
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
APHAPHSkrevet 14/01-04 22:37 
Hvilken Cone challenge var det, og hvad blev din score?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
CenobiteDKCenobiteDKSkrevet 14/01-04 23:43, rettet 14/01-04 23:43 
Det var bare den første cone challenge i World Series. I Sydney.
Jeg kørte i Seat Leon og fik 6,595 point. Det i sig selv er jo ikke en voldsom score, men de fleste andre med ligeså mange point, har kørt i Ford Focus, som efter sigende skulle være bedre.
Spiller nu: Fez, Legend Of Zelda, The: S..., Gears Of War 3
APHAPHSkrevet 15/01-04 00:09, rettet 15/01-04 13:40 
Generelt er Focus'en den bedste bil i Compact Sports klassen, men i cone challenger er det ikke så afgørende, om man vælger klassens hurtigste bil. Man skal i stædet for vælge den bil, man selv syntes, at man har nemmest ved at kontrolere. Personligt syntes jeg klassenes bedste bil til cone challenger er Renault'en.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig