X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt RSC2 Screenshot


Svar
JAAJAASkrevet 06/01-04 02:03 
Jeg har ikke selv en Xbox, men derfor kan man jo godt beundre skønheden i dette shot. Om så spillet ender med at se sådan ud, er en anden sag.

RSC2
81 emne(r).
« < 1 2

Svar
Bede-xBede-xSkrevet 17/03-04 15:05 
Enfen>
Volvo har tidligere gjort brug af DICE's engine til S40 Racing.

Har de også brugt det i en reklame, som her er tilfældet?
Spiller nu: Halo: The Master Chief ..., Dying Light, Earth Defense Force 2025
enfenenfenSkrevet 17/03-04 15:11 
Det er jeg ikke sikker på. De lavede en racersim udelukkende med Volvo biler som promotion. Spillet kunne også købes via nogle bilforhandlere.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 17/03-04 15:35 
Et lille "hands on" af RSC2 fra xboxyde.com:

I've been lucky enough to be invited yesterday to a presentation of Rallisport Challenge 2. I've managed to play quite a bit of the game, so here are my first impressions.

First it's important to note that the build I played was not finalized, but it was a much more advanced version than the one IGN, Gamespot or even xboxworld.nl used for their preview. A lot of small changes have been done.

The first impression you get when playing the gae is quite incredible. Graphically the game is stunning. You do not get PGR2's level of details, but such a beautiful game running at 60 fps with a 4x FSAA is a proof of the talent of the developpeurs at DICE. I did not detect even one slowdown during my extensive play, even with 4 cars on screen and a lot of deformations.

All the tracks I've tried were beautiful, but some more than others. There is in particular, in England at down in Autumn. You drive in the middle of a forest, with a lake on your left. Everything was so detailed, with reflections on the transparent water, trees finely modeled and dead leaves flying as you pass. It's a sight to behold !

The cars are of course very detailed, and the deformations quite convincing. After a big accident my car went flying outside the road, loosing the hood, both doors, the bumpers and even once a wheel. The car performance is of course affected by the damage.

I've not been able to play the career mode, but what I saw convinced me that it would more interesting and less linear than the one in Rallisport 1.

Now for the most important part, the gameplay. The first few minutes I spent on the game were perplexing, even disaspointing. It was almost like in a V-Rally game (eg quite bad for me). But once you get used to how the weight shifts (more convincingly than in the first RSC) while braking/turning it's finally back to the incredible sensations of the first game, perhaps a bit more realistic than before. The speed sense is as incredible as before.

I could not play on xbox live, but we got to play linked games a lot with the small tournament Microsoft had organized. It worked of course perfectly, but I'm not sure 4 "solid" players on true rally tracks will be very popular on live considering how easy to push someone out of the track with such light cars at high speed. One track for exemple starts by a very long straight where cars will top 200 km/h. One small bump from an opponent sent me flying outside the road, with no chance to win anymore. I'm sure the "ghost" feature will be much more popular on such tracks.

I can't say much on the negative side of the game. I saw very few graphical problems except some polygon sorting on trees (to be corrected in the final build), the gameplay is great. The sound level in the room was too high to hear the engine sound so I can't comment on that. I'm convinced this game will be as good as expected, DICE sure knows how to make a great rally game !
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/03-04 10:33 
Bede-x>
Den er i alle fald god nok til Volvo:

Om Volvo så er god nok til RalliSport er en anden sag...
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
DeluxScanDeluxScanSkrevet 18/03-04 10:36, rettet 18/03-04 12:39 
One small bump from an opponent sent me flying outside the road, with no chance to win anymore.

Crybaby! Det er jo det sjoveste ved spillet RSC multiplay - små skubbe-kampe, der gå ud på at jorde modstanderne af banen.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
jaesjaesSkrevet 18/03-04 12:29 
Det kunne jo være, at det var dårligere/anderledes udført i RSC2 ;)
APHAPHSkrevet 26/03-04 06:31 
En lækker replay film fra den seneste version af spillet

#
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 09/04-04 11:17 
Har lige set IGN's videopreview af spillet og det så selvfølgelig godt ud, men jeg blev dog skuffet over en ting, nemlig at det lader til at der ikke er 4-player splitscreen mulighed. Nogle som kan bekræfte dette??
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 09/04-04 12:01 
Det der sprang mest i øjnene på mig i det video preview var den forfærdelige framerate i 2player splitscreen. På baggrund af det, kunne man godt frygte at der ikke var nogen 4player, men det er dog ikke at udelukke.
I win, you loose
PoulPoulSkrevet 09/04-04 12:47, rettet 09/04-04 12:48 
Ja, jeg lagde også mærke til den forfærdelige framerate i 2player splitscreen og hvis det er "grundlaget" for splitscreen, så kan de da ligeså godt glemme alt om 4player splitscreen.
APHAPHSkrevet 09/04-04 12:49 
Jeg er 99% sikker på at jeg har læst, at spillet indeholder en 4 player mode ligesom sin forgænger, men kun 1 player online.

(Prøver lige at finde et link der bekræfer det)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/04-04 12:56 
4-player mener jeg 100% er med. Mht. til frameraten, så må der være en naturlig forklaring.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 09/04-04 13:02, rettet 09/04-04 13:03 
Den er god nok, spillet indeholder en 4 player mode, men BÅDE on- og offline.

Game Features:

Offline Players: 1-4
Online Multiplayer: 1-4
System Link: 2-16
Online Scoreboards
XSN Sports Enabled
Live Aware Enabled
Hi-Definition: 480p
Dolby 5.1 Surround
Custom Soundtracks
Xbox Exclusive
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/04-04 13:10, rettet 09/04-04 13:12 
4 spiller online? Det må være i alt...?
16-spiller systemlink... Sygt...!
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 09/04-04 13:15, rettet 09/04-04 13:20 
Det er 16 spiller online via live. Der er bare en hage, for hvis man spiller 5 eller flere, er man tvunget til at køre med collision off...altså som ghost
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/04-04 13:27 
Det mente jeg nok. På den andne side er 4 spillere vel nok online, eller kan man jo ikke komme forbi hinanden.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 09/04-04 13:42 
En detalje jeg rigtigt godt kan lide i RSC2, er at hosten af et online spil, har kontrol over de forskellige spillers opsætning. Hosten kan bestemme hvilket wiev man skal anvende, og man skal anvende auto eller manual gear, opsætningen af bilerne osv osv. Det er noget jeg savnede meget i PGR2 og MotoGP.

Lidt flere film:
http://hem.passagen.se/manager_gamer/gon/Rallisport2_april_kontroll.wmv

http://www.gameinformer.com/News/Media/Media.htm?CS_pid={D23151D2-BC2F-48AB-8111-CA33CBC9BABB}
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 09/04-04 14:25 
Det kan jeg så ikke forstå, at du har savnet. Jeg ville aldrig drømme om at spille med en, som kun ville have folk til at køre med eks. in-car view.

Jeg foretrækker dog, at man har mulighed for at bestemme hvilken bil/bilklasse alle skal køre i - som der jo allerede er mulighed for i PGR2.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 09/04-04 15:05 
Jeg savnede nu heller ikke muligheden for at bestemme folks wiev i PGR2, da spillet ikke har et dashboard view, men i MotoGP hvor der var et ordenligt dashwiev, savnede jeg godt nok muligheden. Det var meget sjovt og udfordrende at spille med det wiev, men hvis bare nogle af ens medspiller brugte et 3.person view gik meget af det sjove af det. Men nu er det jo så heldigt, at hvis man ikke kan indordne sig under hostens indstillinger, kan man jo bare finde et andet rum. :)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 09/04-04 17:57, rettet 09/04-04 17:58 
...og så tror jeg, du vil komme til at spille alene :)
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 09/04-04 18:00, rettet 09/04-04 18:12 
Et par crash tests :)

mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/Rallisport_Challenge_2/rs2_high.wmv

mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/Rallisport_Challenge_2/rs3_high.wmv

mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/Rallisport_Challenge_2/rs4_high.wmv

mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/Rallisport_Challenge_2/rs5_high.wmv

mms://zdmedia.wmod.llnwd.net/a111/o1/Rallisport_Challenge_2/rsport1_high.wmv

(Copy/paste)

Enfen>
...og så tror jeg, du vil komme til at spille alene :)

Vil du påstå at ingen anvender et dash wiev?:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
enfenenfenSkrevet 09/04-04 18:11, rettet 09/04-04 18:22 
Hvad er det lige der sker med bagspøjleren i den første video - der hvor bilen er ved tilskuerne? Det ser helt forkert ud. Samme problem er i nr. 5, der hvor bilerne kører ind i hinanden. Det ser ikke ud til, at der sker skade på den modkørende.

Resten ser nogenlunde ud. Dog er jeg ikke helt tilfreds med lyden på nogle af bilerne. De lyder som symaskiner :(

Nu er det selvfølgelig bare et par videoer, så jeg vil ikke give min endelige dom endnu :)

Paasch:
Net det vil jeg ikke. Jeg ved da godt, at der er nogen, som anvender in-car view. Det jeg mener er, at det nok bliver svært at fylde et helt rum med gamere, som kun anvender eks. in-car view.
What is the Matrix?
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 09/04-04 19:43 
En symaskine??

Det skal en Turbo lader jo også sige som...
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
enfenenfenSkrevet 09/04-04 20:10 
Hmm...Ikke min turbo. Turbo har en lys lyd, men ikke som en symaskine.
What is the Matrix?
DeluxScanDeluxScanSkrevet 09/04-04 22:43, rettet 09/04-04 22:47 
Så længe dropventilen gør sit, så kan turboen lyde som en ko :)

EDIT: Jeg vil vove at påstå, at det kun er turbo diesel'er, hvor tuboen ikke har en ringende symaskinelyd.
Life is like videogame: It doesn't matter how good you get, you always get zapped in the end.Spiller nu: Battlestations: Pacific, Saboteur, The, Tropico 3
APHAPHSkrevet 10/04-04 09:08 
Nu er jeg ikke professor, men lyder alle rallybiler ikke sådan?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 10/04-04 10:14 
Efter hvad jeg har set/hørt så.....jo.
I win, you loose
enfenenfenSkrevet 10/04-04 11:34, rettet 10/04-04 11:34 
Jeg siger ikke, at lyden er helt forkert, men den ligger for meget over mod en symaskine.

Det er nu også lige meget, for lyden bliver sgu nok aldrig perfekt i alle bil spil - lige med undtagelse af nogle.

Som sagt, så er det bedømt ud fra en video, så mit indtryk kan være baseret på et forkert grundlag.
What is the Matrix?
APHAPHSkrevet 12/04-04 17:53 
RSC2 er blevet anmeldt for første gang. Det er blevet anmeldt på en side der hedder IC-Games. Men så vidt jeg ved er spillet endnu ikke "gone gold", så jeg ved ikke rigtigt hvor højtidlig, man skal tage denne anmeldelse.

Spillet fik 85/100 i karakter, og en del roser med på vejen.

En detalje jeg bed mærke i var, at online er det muligt at lave team kørsel, hvor man kan lave op til fire hold med fire deltagere i et spil, hvor man så kæmper om at få den bedste total tid. Det spår jeg bliver en meget populær online gamemode.

IC-Games anmeldelse
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 12/04-04 20:53 
Paasch>
Det spår jeg bliver en meget populær online gamemode.

Ja, for dælan da, det lyder fedt, og vil eliminere nogle af de sædvanlige problemer med at få gang i løb, hvor alle deltagere er næsten lige gode, kender banerne næsten lige godt osv. :)
APHAPHSkrevet 12/04-04 21:55 
Jeg håber helt sikkert også på, at der er en eliminator game mode i spillet. Altså en gamemode hvor den der får sidste pladsen i et løb, bliver elimintere, og sådan fortsætter det til, at der kun er én tilbage, som selvfølgelig er vinderen. Men hvis der ikke er sådan en mode i spillet, kan man jo selvfølgelig bare kicke personen, der får sidste pladsen, men det ville være noget nemmer hvis spillet var designet til det.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
81 emne(r).
« < 1 2

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig