X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

BG:DA - Xbox el. PS2?


Svar
WehnerWehnerSkrevet 02/01-04 23:12 
Jeg er så vidt jeg kan bedømme ved at være igennem Baldur's Gate: Dark Alliance 2, og har virkelig nydt spillet. Derfor vil jeg også igennem etteren. Desværre har jeg kun den udskældte GameCube-version.

Så jeg regner med at tage en tur i EB og bytte det. Men skal jeg have Xbox el. PS2-versionen? Nogen her, der har set dem begge og kan sige hvilken, der er fedest?
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 02/01-04 23:16 
De skulle være ret tæt på identiske.

(Vi fik aldrig lavet den "endelige" sammenligning, KTC!)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 02/01-04 23:18 
Jeg har kun prøvet PS2-versionen, men hvis de skulle ligge så tæt op ad hinanden, så tag dog PS2-versionen for bedste controller.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
WehnerWehnerSkrevet 02/01-04 23:26 
Hvis jeg på nogen måde kan undgå det, så springer jeg PS2-versionen over. Man er vel lidt en fanboy :)
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
RJKRJKSkrevet 02/01-04 23:32 
Du kan sagtens undgå det.

Men faktisk er BG:DA efter min vurdering et af de få ens* spil, hvor Xbox-versionen ingen fordele overhovedet har. Fordi det er så teknisk perfekt i forvejen, at der ikke rigtigt er noget at forbedre.

* Der er andre spil (fx Need For Speed: HP2), hvor PS2-versionen er grundlæggende anderledes end Xbox-versionen og dermed godt kan være bedre.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
HardballerHardballerSkrevet 03/01-04 00:13 
Barrett >
Jeg har kun prøvet PS2-versionen, men hvis de skulle ligge så tæt op ad hinanden, så tag dog PS2-versionen for bedste controller.

What??? PS2 controllere skodder da 2tm..
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 00:44, rettet 03/01-04 00:45 
Øhh, nej. Xbox standard controlleren er noget hø, og Controller S er også noget makværk til de fleste spil.

DS2'en er uden tvivl den mest versatile controller. Det er vor tids SNES-controller.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 03/01-04 00:50 
IMO
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 00:52 
Når Hardballer ikke siger det, så gider jeg heller ikke ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 03/01-04 00:53, rettet 03/01-04 00:53 
En Mod, som stadig opfører sig som en teenager. Puha, måske skulle vi bytte plads? ;-)
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 00:53 
Indtil for små to uger siden, så VAR jeg altså teenager, teknisk set ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SolaegSolaegSkrevet 03/01-04 00:55 
Hehe, ja, jeg kom også lige til at tjekke din profil... lidt for sent. :D

At du endnu ikke er blevet bare lidt voksen. TSK
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 01:09 
Naiera >
Øhh, nej. Xbox standard controlleren er noget hø, og Controller S er også noget makværk til de fleste spil.

Vi lægger ud med årets dummeste kommentar.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 01:11 
Wehner >
Så jeg regner med at tage en tur i EB og bytte det. Men skal jeg have Xbox el. PS2-versionen? Nogen her, der har set dem begge og kan sige hvilken, der er fedest?

Både Xbox og PS2 versionen, kører med 60 fps, så rent teknisk er de identiske - jeg ville bare snuppe den version som er billigst, og som understøtter den controller du befinder dig bedst med.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 03/01-04 01:13 
Jeg kan godt give Naiera ret i, at Xbox standard controlleren mildest talt ikke er imponerende og at DS2 formentlig er den mest alsidige controllere fra den nuværende generation, men kommentaren ang. S er ihvertfald helt hen i vejret...
(...)
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 01:33 
Og det faktum, at Xbox controlleren (både standard og Controller S), har den bedste analog styring på en next-gen konsol, gør jer ikke det mindste glade?

Man undres.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 12:13 
Okotta >
Vi lægger ud med årets dummeste kommentar.

Fra dig? Som Griberg helt korrekt siger, så er det alt sammen "IMO", ligemeget om Hardballer skriver det eller ej.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 03/01-04 12:14 
Okotta >
Og det faktum, at Xbox controlleren (både standard og Controller S), har den bedste analog styring på en next-gen konsol, gør jer ikke det mindste glade?

De har alle uacceptable dead-zones, så jeg er egentlig ligeglad med hvad for en controller jeg sidder med, når vi bare skal vurdere de analoge styrepinde.

Næh, giv mig en Saturn 3D-controller...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
PalsgaardPalsgaardSkrevet 03/01-04 12:28 
Jeg har været igennem spillet ca. 10 gange til PS2 og kan kan ikke sige noget ondt om styringen eller noget! Jeg har ikke prøvet Xbox versionen, men kan i hvert fald godt stå inde for PS2 versionen :)
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
John DoeJohn DoeSkrevet 03/01-04 18:03, rettet 03/01-04 18:11 
Hvad er det der er i vejen med Gc versionen??
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
RJKRJKSkrevet 03/01-04 18:04 
Slowdown (jeg har ikke selv set det, men det fremgår af de fleste anmeldelser).
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
John DoeJohn DoeSkrevet 03/01-04 18:12 
Er det så slemt at det bliver uspilleligt eller kan man leve med det?? Er der de samme problemer i 2'ern??
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
RJKRJKSkrevet 03/01-04 18:17 
Eftersom 2'eren ikke er kommet, er der nok ingen, der kan svare på det...

Læs anmeldelser mht. det andet.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
John DoeJohn DoeSkrevet 03/01-04 18:35 
Hmm jeg gik bare udfra at det var kommet når Wehner siger at han er ved at være i gennem det, men det er måske en anmelder kopi han har..
Do not let Dr. Mario touch you, he is not a real doctor!
VictorVictorSkrevet 03/01-04 18:39 
Arne Nuggagren >
Er det så slemt at det bliver uspilleligt eller kan man leve med det?? Er der de samme problemer i 2'ern??

Næ. Har endu ikke opdaget det mindste slowdown!
WehnerWehnerSkrevet 03/01-04 18:54 
Arne Nuggagren >
Hmm jeg gik bare udfra at det var kommet når Wehner siger at han er ved at være i gennem det, men det er måske en anmelder kopi han har..

Det er det. Er i øvrigt ikke sikker på, at 2eren kommer til Gamecube. Der står i hvert fald ikke noget om en mulig GC-version på IGN endnu.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
MadsMadsSkrevet 03/01-04 20:04 
Man er enten bare anti-Sony eller Xbox fanboy, for at sige at Xbox controllerne er bedre end DS2.

Bedre greb samt LANGT bedre placering af knapperne, må være de væsentligste fordele ved DS2 samt selvfølgelig d-paddet.
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
WehnerWehnerSkrevet 03/01-04 20:06 
Eller også har man bare en anden smag end dig og de andre i bjørnetimen.
>>Here's some boots and a sandwich<<Spiller nu: Assassin's Creed: Revel..., Elder Scrolls V, The: S...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig