X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Endnu en skrækhistorie


Svar
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 02/01-04 20:54, rettet 02/01-04 20:54 
Nu har jeg endelig fået mine penge tilbage fra Coolshop, efter adskillige trusler om forbrugerombudsmanden...

... men i dag da jeg ville tjekke min konto, ser jeg pludselig, til min store forargelse, at DVDPUSHEREN har trukket 209 kr fra mig.

Hmm tænker jeg så. Jeg har ikke købt noget hos DVDPUSHEREN nogensinde. Jovist, tilbage i Oktober måned bestilte jeg "IRON MAI... Se hele indlægget
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
114 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Svar
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 02/01-04 23:11 
Turrican >
Adressen er jo ikke en skummel baggård der drives onlineshop fra, men en rigtig butik midt i Århus C der for det meste er fyldt med kunder.

Første beskrivelse passer nu egentlig meget godt... - der er for det meste helt mørkt i butikken, og har aldrig set kunder derinde. Desuden er der i udstillingsvinduerne dukker fra Fredag d. 13. med Jason og sådan. Har aldrig turet gå derind :P
ZaPeZaPeSkrevet 02/01-04 23:18, rettet 02/01-04 23:19 
Fra deres side:

Vi går væk fra e-mail support (fra kl 14 - 2/1) til tlf. support fra på mandag, gem derfor venligst evt. henvendelser og ring til det nye nr der kommer her på siden mandag!

Så kommer der åbenbart et nummer, man kan ringe på, men jeg forstår nu stadig ikke hvorfor, at der ikke skal være e-mail support mere.
nullernullerSkrevet 02/01-04 23:18, rettet 02/01-04 23:21 
ja og det at man ikke kan ringe til dem mere, tyder på at de har haft mange opkald, men ikker fra folk der vil bestille noget, nok mest klager, og det er jo trættende at høre på i længden.

EDIT havde ikke set zape´s indlæg
Nu med Xbox 360
ZaPeZaPeSkrevet 02/01-04 23:22, rettet 02/01-04 23:22 
Du mener vel det, at man ikke kan skrive til dem mere ;)

For man kommer jo til, at kunne ringe til dem fra på mandag ;D

Edit: Nå så forstår jeg bedre :D
HankyHankySkrevet 03/01-04 12:47 
Att.: Bo Sommer
Adresse: herluf trollesgade31,1
Postnr. & by: 8200 Århus N
Land: Danmark
Telefon: +45 86 16 92 80
E-mail: info@dvdpusheren.dk
Spiller nu: Astro Bot: Rescue Missi..., Travis Strikes Again: N..., Wonder Boy: The Dragon'...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 12:54 
->cosmos
Fik du snakket med dem derinde.....eller banken?
I win, you loose
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 03/01-04 13:01 
Jeg fik denne, tilsyneladende automatiserede mail tilbage i hovedet:

"Det er en fejl lavet på en gammel dankorttransaktion da vi var ved at slette
dem under status mellem jul og nytår og desværre er vi ved en fejl kommet
til at hæve mellem 50 og 100 stk. Vi beklager og vil selvfølgelig refundere
det relevante beløb hvis du lige mailer tilbage med dit konto + reg nr, samt
det transaktionsnr der fremgår på din udskrift - vi beklager fejlen."

Havde i øvrigt allerede sendt min kontoinfo med første mail. Giver dem til på Mandag, og så går jeg i banken.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 03/01-04 13:12 
Man må håbe de er begyndt at forstå alvoren af det de har foretaget sig. De har reelt set begået dankortsvindel, da de uden kundens samtykke har hævet penge fra deres konto, og hvad skal der nu ske med alle de folk der ikke er så hurtige i vendingen? Der kan man så gå ud fra at de gemmer pengene i madrassen pg sover godt. Fuskerbutik!
I win, you loose
MinhMinhSkrevet 03/01-04 15:13, rettet 03/01-04 15:22 
cosmos_dk >
Jeg fik denne, tilsyneladende automatiserede mail tilbage i hovedet:

"Det er en fejl lavet på en gammel dankorttransaktion da vi var ved at slette
dem under status mellem jul og nytår og desværre er vi ved en fejl kommet
til at hæve mellem 50 og 100 stk. Vi beklager og vil selvfølgelig refundere
det relevante beløb hvis du lige mailer tilbage med dit konto + reg nr, samt
det transaktionsnr der fremgår på din udskrift - vi beklager fejlen."



Det var samme besked jeg fik, så vi må da håbe at pengene vender tilbage lige med det samme. Har også kun tænkt mig at vente til mandag, evt. tirsdag, inden jeg smutter ned til banken.

Fik også lige fat i en ven i går som jeg bad om hurtigst muligt at kontrollere at der ikke var blevet trukket nogle penge fra hans konto fra Dvdpusheren. Han har været kunde et par gange hos dem, så man ved aldrig om det også er sket for ham. Desværre har han ikke netbank, så det er først mandag han kunne se efter. Det er lige præcis sådanne personer som kan risikere at få en sen overraskelse, eller overhovedet ikke opdage det, når nu de ikke jævnligt kan benytte sig af netbank og holder øje med sine kontoudtog.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
RitesRitesSkrevet 03/01-04 16:20 
Det er nemlig dankort svindel, plus der er et på love ang. handel og onlinehandel der er brudt.
» a winner is you «
A.MoyetA.MoyetSkrevet 03/01-04 16:27 
I er vist ikke helt alene i båden

Firmacheck
Fuckin´ Dante...poetry writing faggot´
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/01-04 01:41 
bump
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 04/01-04 09:19 
Her er lidt mere sjov. Men søg evt. selv på google groups på dvdpusheren

nyeste dvdpusheren tråd
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/01-04 12:26 
Han kommer sku i fængsel på livstid
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
RitesRitesSkrevet 04/01-04 12:47 
Nok ikke livstid...
» a winner is you «
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 04/01-04 13:47 
men, nok i fængsel.
Læste, at der var en gut der havde fået hævet 1500 kr i alt!!!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 04/01-04 14:22, rettet 04/01-04 14:26 
Ja, uanset hvad folkene(/manden) bag Dvdpusheren.dk siger, så kan det være svært at udelukke at pengene er hævet med vilje. Specielt når man har læst utallige posts omkring hans opførsel og den service de tilbyder deres kunder. Det er meget muligt at han høfligt undskylder og returnere pengene, men når det er sket mellem 50 til 100 gange, og de åbenbart ikke selv gør noget for at opsøge disse mennesker, vil der nok være mange mindre opmærksomme uden Netbank, der slet ikke opdager det. Hvis der eksempelvis blot er blevet trukket 99,- kan det jo være svært at se at de mangler, med mindre man løbende følger med på sin Netbank.

Jeg skal ikke konkludere at de er kriminelle og ude på at bondefange folk, men jeg tror der er mange som tanken i det mindste har strejfet...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/01-04 00:16 
hopper ihvertfald i banken i morgen (mandag)
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
jessmoellerjessmoellerSkrevet 05/01-04 01:04 
Tja, I skal lige kigge en ekstra gang!
Jeg kan se at DVDPusheren igen har trukket nogle penge, så han skylder mig nu over 1800 kr.
Har kontaktet ham og de lover at pengene har jeg senest igen Tirsdag, hvis ikke....
MinhMinhSkrevet 05/01-04 01:42 
Det ser ikke ud til han har trukket flere penge fra mig. Føler mig lidt "heldig" når nu du fortæller at Dvdpusheren har gjort dig over 1800 kr fattigere i løbet af et par dage og jeg er sluppet med 225 kr. Godt nok giver jeg ham chancen for selv at refundere pengene, men i dit tilfælde var jeg gået i banken som det første i dag(mandag). Ét er at have trukket penge pga. fejl m.m., men når han nu har gjort det flere gange fra dig og endda for så stort et beløb, så har jeg godt nok svært ved at være tilgivende. Og så må vi jo heller ikke glemme at alle de kontooplysninger han er i besiddelse af, slet ikke skulle have været der...
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
RitesRitesSkrevet 05/01-04 07:03 
Lige før at I skulle tage hen og besøge dem...
» a winner is you «
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/01-04 12:26 
Fik en mail fra ham

"Pengene er overført nu.
M.V.H. / BEST REGARDS
WWW.DVDPUSHEREN.DK
Guldsmedegade 38
DK - 8000 Århus C"

Tjekker om de er gået ind i morgen, ellers går jeg ned i banken! Så er min tålmodighed løbet ud!

Jeg håber der er nogen, der har tænkt sig at gøre yderligere ved sagen. Især jer, der har fået hævet over 1000 kr! Det er jo grotesk!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
jessmoellerjessmoellerSkrevet 05/01-04 13:59 
Tja, jeg havde skrevet ind til Forbrugermagasinet: Kontant og er lige blevet ringet op af dem.
Så nu får vi at se...
Regner med at få mine penge igen i morgen!
AmbyAmbySkrevet 05/01-04 14:14 
Jeg kan henvise til denne:

::Not Alone::
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 05/01-04 15:29 
Sagen er nu i fuld gang hos Kontants redaktion,

jeg vil henvise alle til Helle Sønderby, som tager
sig af sagen lige p.t.

hsy@dr.dk

jeg tror hun får brug for al den hjælp hun kan, i form af links til foraer (trådene), samt information og historier omkring pusheren.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
AmbyAmbySkrevet 05/01-04 16:00, rettet 05/01-04 16:01 
Så er mit overstående link et godt sted at starte...
Eller generelt newsgroups:
- dk.kultur.film -> Utallige emner om dvdpusheren
- dk.spil.computer -> "Advarsel mod dvdpusheren.dk og spilpusheren.dk"
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MinhMinhSkrevet 05/01-04 16:27, rettet 05/01-04 16:37 
cosmos_dk >
Fik en mail fra ham

"Pengene er overført nu.
M.V.H. / BEST REGARDS
WWW.DVDPUSHEREN.DK
Guldsmedegade 38
DK - 8000 Århus C"

Tjekker om de er gået ind i morgen, ellers går jeg ned i banken! Så er min tålmodighed løbet ud!

Jeg håber der er nogen, der har tænkt sig at gøre yderligere ved sagen. Især jer, der har fået hævet over 1000 kr! Det er jo grotesk!


Jeg har også fået samme mail i dag. Så må vi håbe de er der i morgen.

Det er forresten ret fedt at Kontant følger sagen... Jeg må indrømme at jeg ikke vil gøre et større nummer ud af det hvis jeg har mine penge i morgen, men det er nu alligevel dejligt at se Dvdpusheren blive "forfulgt" - især pga. den dårlige behandling jeg før i tiden har fået (som dog er små problemer i forhold til nogle andre historier jeg har hørt/læst).
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
Søster SalsaSøster SalsaSkrevet 05/01-04 17:02 
Dark-Light >
Så er mit overstående link et godt sted at starte...
Eller generelt newsgroups:
- dk.kultur.film -> Utallige emner om dvdpusheren
- dk.spil.computer -> "Advarsel mod dvdpusheren.dk og spilpusheren.dk"

Jeg kan tilføje:
-dk.forbruger
Don´t touch my pom pom. Kupo! Why does everybody want to touch it, Kupo?
AmbyAmbySkrevet 05/01-04 22:55 
cosmos_dk, hvis du samler en mail med henvisning, så er der også en her:

Filmz.dk tråd
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
MinhMinhSkrevet 06/01-04 11:13 
Så fik jeg pengene tilbagebetalt fra Dvdpusheren i dag. 225 kr var blevet indsat på min konto da jeg kontrollerede.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
NeonodeNeonodeSkrevet 07/01-04 17:07 
Tror du er MEGET heldig, for nu lukker bixen..Det er skue et fræk nummer han har gjort der, håber sku han bliver busted!!!!!!! http://www.dvdpusheren.dk/
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/01-04 17:10 
wutt?!!!
de skylder mig 325 kr for en Ringenes Herre DVD der blev "afsendt" i fredags.
I win, you loose
NeonodeNeonodeSkrevet 07/01-04 17:17, rettet 07/01-04 17:22 
Det lugter langvæk af svindel nu!! Bare fordi han er gået konkurs, skal han lige prøve at svindle en masse folk og trække det med i konkursen, det er et smart nummer!!!

Tror ikke nogen får deres penge igen "Pengekassen er mere end tom" Citeret fra afsted brev fra pengepusheren:

Kære DVDpusher kunde,

Det har desværre vist sig, at vores lidt for skarpe priser sammenholdt med gratis fragt har været for hård en cocktail. Jeg har tabt rigtig mange penge gennem det sidste år og har således i samråd med kone og 2 børn besluttet at kaste håndklædet i ringen.

Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom. Jeg vil dog forsøge i samråd med banken, at lave en aftale så ingen bliver ladt i stikken. Der kan ringes på telefon 25754399 mellem kl. 10 – 13 den næste måned, fra fredag den 9/1, mens jeg likviderer firmaet helt.

Film til (frem)tiden og til de ”gamle” priser…

For fremtiden vil vi anbefale, at du handler hos vores konkurrent Softxchange. De gør det lidt for godt og har opbygget en meget effektivt hjemmeside der kan give sved på panden for selv den bedste online forhandler!

Hvis du har forudbestillinger liggende anbefales du at genbestille dem hos softxchange, da alle nuværende bestillinger er slettet i mit eget system.

Jeg ønsker godt nytår og takker for tiden der gik, og håber alle vil mindes alle de gode filmkøb hos os…



Med venlig hilsen,

DVD pusheren "Penge pusheren" grrrr
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/01-04 17:18, rettet 07/01-04 17:22 
Såfremt jeg ikke får tilbagebetalt mine penge agter jeg at politianmelde manden. Det er simpelt hen til grin.

EDIT: Men det nytter sikkert hat at anmelde ham når politiet ikke engang har tid til at tage sig af "mindre" gaderøverier.
I win, you loose
kidcaffeinekidcaffeineSkrevet 07/01-04 17:25 
Skal man grine eller græde? :)

"Jeg vil gøre mit bedste for at hjælpe hvis der er udeståender, men vil gøre opmærksom på at pengekassen er mere end tom."

Det passer jo fantastisk godt med at han netop har trukket en masse penge fra 50-100 mennesker. Svindel, jeg håber han får som fortjent
NeonodeNeonodeSkrevet 07/01-04 17:25 
Det hjælper heller ikke på dine penge, hvis han ikke har nogen penge.. Han har garanteret overført alle pengene til kærestens konto og de vil på den måde blive svære at få fingerne i...
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/01-04 17:26 
Hvis han ikke har fremsendt dvd'en men har trukket pengene, hvad kan man så gøre med hensyn til sin bank osv?
I win, you loose
NeonodeNeonodeSkrevet 07/01-04 17:29 
Er det ikke samme person der ejer http://www.spilpusheren.dk/ for den bix kører da fint endnu og har bannereklame for dvdpusheren.dk, det hele er meget mystisk!!
RQvsnapzRQvsnapzSkrevet 07/01-04 17:30 
Den er da også lukket nu... i hvert fald når jeg trykker på linket
I win, you loose
ComradeComradeSkrevet 07/01-04 17:53, rettet 07/01-04 17:54 
Han har også "hugget" 225 kr fra mig. nogen der har anmeldt ham, og ved hvad der sker i sagen ?

I brummen med ham da.

EDIT: Jeg havde ikke bestilt noget, han har bare hævet pengene.
Spiller nu: Metal Gear Solid 4: Gun..., Grand Theft Auto IV, Race Driver: Grid
CronossCronossSkrevet 07/01-04 18:05 
Tjek link, tryk på "quotes", vælg side 6. Se nederste qoute.

Bo Summer bor desuden stort set lige ved siden af mig, og det er altså ham som ejer/ejede butikken.

Ejer = Bo Summer, Illdisposed
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/01-04 18:07 
Hvad? Vildt!
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
MinhMinhSkrevet 07/01-04 18:14, rettet 07/01-04 18:18 
->Cosmos

Jeg har, som tidligere nævnt, fået mine penge i går. Fik du dine penge inden denne nyhed dukkede op om at Dvdpusheren lukker?

P.s. - det passer mig også fint at forretningen lukker ned. Da jeg var kunde var de elendige, da jeg ikke var kunde var de elendige. Og så kommer den "meddelelse" om at de lukker, blot nogle dage efter de havde lavet "dankort-nummeret". Håber ikke der er nogen som får deres penge i klemme pga. denne sag.
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 07/01-04 18:43 
Jeg har fået mine penge, ja.

Men hvorfor skulle Bo ikke gemme alle vores kortinformationer, og overføre til en eller anden ekstra konto, hvorefter han flygter med "kone og to børn" til syden?

Jeg går ned og lukker mit visa og får et nyt i morgen.
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/01-04 18:50 
Hvad kan man så lære af det?

Jeg begrænser mit spil/dvd/musik-og filmforbrug...Og løber ud og spiller lidt bold istedet.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 07/01-04 18:56, rettet 07/01-04 19:05 
<censored>
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
MinhMinhSkrevet 07/01-04 18:57 
??? Den må du lige forklare nærmere...
Spiller nu: World Of Warcraft: Cata..., Super Street Fighter IV...
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 07/01-04 18:59 
?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
olmeolmeSkrevet 07/01-04 19:02 
cosmos_dk >
Nu får jeg pludselig noget at vide om nazister og folk fra white pride, der står bag fuskeriet med Bo Sommer...

Måske var det Kurt Andersen mente da han købte AGF, og sagde at det var for at tjene penge (white pride er navnet på en AGF fan gruppe).
cosmos_dkcosmos_dkSkrevet 07/01-04 19:03 
mere kan jeg ikke sige... jeg ved ikke mere!
Spiller nu: Battlefield 2142, Shadowrun
114 emne(r).
« < 1 2 3 > »

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig