X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Livet efter PGR2


Svar
SeventhSunSeventhSunSkrevet 31/12-03 13:55 
Det er ikke endnu, men på et tidspunkt skal vi vel videre.

Jeg har mine øjne på Flat-Out, men der er jo lidt tid til.

Er der andre bil spil i horisonten, med Live muligheder og lidt ekstra i posen ud over race? [ og med det mener jeg at TOCA live Ed. og diverse Rally spil ikke rigtig siger mig noget. ]

Man kan se de fedeste billeder af Flat-Out i det nye Edg... Se hele indlægget


Flat Out - meget simpel side
forude venter en teknisk og videnskabelig triumfSpiller nu: Horizon: Zero Dawn, Legend Of Zelda, The: B..., Plants Vs. Zombies: Gar...
120 emne(r).
« < 1 2 3

Svar
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 18:02 
Enfen... Japan er et land, og det findes selvom du ikke har været der. Eller hvad!?
enfenenfenSkrevet 03/01-04 18:15 
FreddiE >
Du snakker udenom.

Den bliver du nød til at forklare.

Det forsvinder PGR2's fejl ikke af.

Det er der ingen, der har sagt.

Jeg lavede en fejl, men det betyder ikke, at jeg ikke har/får ret. Du er velkommen til at bringe emnet op igen, hvis man kan få bilerne til at flyve i GT4.

Jeg har ikke skrevet noget om, at bilerne kan flyve i GT4. Jeg har ingen anelse om det, når jeg nu ikke har prøvet spillet.

Skulle det være din bortforklaring på fejl i PGR2?

Som jeg skrev tidligere, så har jeg aldrig skrevet at PGR2 var perfekt, så lad nu være med at blive ved med at forsøge dig.

Det skyldes ikke lag, og det kan forekomme offline.

Jeg har ikke oplevet det efter 150+ timers spil i PGR2. Jeg har heller ikke hørt fra andre, der har oplevet det. Dermed ikke sagt, at der ikke er fejl.
What is the Matrix?
enfenenfenSkrevet 03/01-04 18:17 
FreddiE >
Enfen... Japan er et land, og det findes selvom du ikke har været der. Eller hvad!?

Bravo. Det var så geografi.

Ja jeg har været der, men kan dog ikke se hvad det har med sagen at gøre.
What is the Matrix?
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 18:24 
Okay Enfen, du vinder... Der er ingen fejl i PGR2 og GT4 er ikke nær så flot. Desuden er jeg uintelligent, og en idiot.

Selv tak.. Vi stopper bare her.
APHAPHSkrevet 03/01-04 18:37, rettet 03/01-04 18:42 
FreddiE >
Hvilke biler er det? Udover Escudo'en?

Det er ihvertfald også muligt med følgende biler:

Toyota GT'en
Nissan R390R

Det er hvis man kører langsomt igennem svingene, så skulle bilen fortsætte lige ud, isteddet for at dreje.

Nej, sangene hakker. Det sker dog ikke for alle.

Disse problemer har jeg ikke oplevet, og jeg syntes det lyder lidt underligt hvis det kun er nogle enkelte der skulle have disse problemer.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 19:05 
Det er rigtigt, havde helt glemte Toyota'en, kendte dog ikke til Nissan'en.

Problemet var dog seriøst nok til at der blev svaret på det fra Bizzare Creations.
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 19:07 
FreddiE >
I PGR2 tjener du kudos for at slippe jorden, det er et design-valg, at bilerne kan løfte sig. Det er så ikke perfekt lykkedes, da bilerne i nogle situationer kan opnå 40-50 meters højde. Det er med garranti ikke meningen. Mere playtesting kunne have løst det.

Bilerne kan STADIG ikke løfte sig 40-50 meter fra jorden, i singleplayer, hvis man spiller spillet rigtigt, og ikke pludseligt begynder at stoppe op og ta' afsæt fra andre biler! Jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved med at bore i det emne - der er ikke mere der Freddie!
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 03/01-04 19:26 
FreddiE >
Problemet var dog seriøst nok til at der blev svaret på det fra Bizzare Creations.

Men Bizarre benægtede også, at der var tale om et problem med spillets kode, selvom det havde de nok også gjort, hvis der rent faktisk var et problem. Jeg kan af gode grunde kun udtale mig om mine egne erfaringer med styringen, og jeg har ikke oplevet nogen problemer. Men kan det mon tænkes, at det istædetfor er et problem der opstår, ved brug af slidte controlere. Jeg læste i hvert fald om en på bizarre's forum, der havde dette problem, som skiftede controler, og det afhjalp problemet
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RonaldoRonaldoSkrevet 03/01-04 19:40 
Okotta >
Bilerne kan STADIG ikke løfte sig 40-50 meter fra jorden, i singleplayer, hvis man spiller spillet rigtigt, og ikke pludseligt begynder at stoppe op og ta' afsæt fra andre biler! Jeg fatter ikke hvorfor du bliver ved med at bore i det emne - der er ikke mere der Freddie!

Okay Okotta, vi lader bare som om at det ikke findes...
OkottaOkottaSkrevet 03/01-04 20:50 
Jeg gider ikke svare dig, når du alligevel ikke læser hvad jeg skriver.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
RonaldoRonaldoSkrevet 04/01-04 06:09 
http://www.bizarrecreationsforum.com/phpBB2/viewtopic.php?p=24581&highlight=air+singleplayer#24581

- "My launch was in the outside of turn one, shortly after getting rammed into the wall by the AIs. I went up as if in an elevator, and briefly saw the castle and city dropping below me, and the Kudos went up rapidly and then stopped. The city faded in the distance in the top half of the screen, and I discovered the car wasn't being redrawn correctly in the bottom half:"

http://www.thegusts.com/gotham/RocketTplus2.jpg
http://www.thegusts.com/gotham/RocketTplus3.jpg
http://www.thegusts.com/gotham/RocketReentry.jpg

Spillet er ikke særligt gammel, der vil garranteret komme mange flere eksempler. Du kan bare kigge på deres forum, der er massere af fejl. På nogle biler clipper hjulene noget af kroppen på bilen.

Stop bare Thomas, det er ikke min skyld disse ting sker, skæld ud på udviklerne isteddet.
APHAPHSkrevet 23/01-04 00:17 
Acclaim offentliggjorde i går en ny xbox racer med live support. Spillet kommer til at hedde Juiced. Det er udviklet af juice, som er udvikler fra det nu forhåndsværende Rage Software, der stod bag det meget lovende Lamborghini

14 Pic
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
jaesjaesSkrevet 23/01-04 00:22 
He, skulle lige til at skrive om det samme spil ;)

Det virker ret lovende, synes jeg. Specielt nu da jeg læser, at det er nogle af de gamle Rage-drenge, der udvikler det :)
APHAPHSkrevet 23/01-04 00:26 
Jeg syntes at spillet ser en smugle for popsmart ud, men hvis udviklerne formår at tilføre spillet samme gameplay som lamborghini demoen har, er det helt sikkert et spil jeg skal se nærmere på.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 23/01-04 00:48 
Man skal nu ikke forventer det helt store, når vi snakke om Acclaim.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 23/01-04 00:53 
Acclaim har jo reelt intet med spillet at gøre, de udgiver det bare.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RaGeRaGeSkrevet 23/01-04 02:18, rettet 23/01-04 02:27 
Det ændre selvfølgelig det hele på det :) Havde helt glemt, at de er publisher for nogle spil. Men jeg får sgu helt kvalme, når jeg tænker på det kvalitets tab spillene har lidt under. De eneste spil jeg har syntes om var Extreme G (første del) og Turok, og resten af deres spil er mere eller mindre crap.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
APHAPHSkrevet 23/01-04 14:46 
Lidt info om spillet:

Getting under the hood and into the very heart of street racing, Acclaim Entertainment, Inc. today announced Juiced due this Autumn. Combining the best elements of simulation and arcade-style play, Juiced will feature more than 50 licensed vehicles; real-time modding with hundreds of authentic aftermarket parts; realistic car physics and damage; and online head-to-head play, including for the first time ever, "crew based" team racing.

"Juiced is not just another handsome racing game, it is a full extension of the culture that embodies street racing," said Rod Cousens, Chief Executive Officer of Acclaim. "Today's racing enthusiast wants more than just the control of the steering wheel; they want to fully personalize their experience, from the drivetrain to the decals. Juiced will give players the opportunity to go from artist to overdrive and test their mettle online in one of the best head-to-head racing experiences ever brought to the next-generation platforms. Gentlemen, start your engines!"

"Acclaim is renowned for their ability to launch exciting and successful new brands in a global marketplace," added Colin Bell, Juice Games' Managing Director. "Their proven expertise in the genre is perfectly matched with our technology and passion for game development. We're confident that this collaboration will continue to foster an ideal creative environment that will result in a world-class racing game."

"Juiced, as in life, is all about the car. Style comes in a close second to speed, and Juiced offers thousands of real-time modding combinations that empower players to create their ultimate personality-infused street machines. But it takes more than a fresh coat of pearlescent paint to earn respect on the road; it takes the ball bearings to go up against the trash-talking, nitrous- burning faithful who want to strip everyone of their cash, cars and pride. Juiced lets players connect with their community and share the high-octane action by recruiting drivers to become part of their crew and race together as a team to put the brakes on the competition.

Juiced will offer many exciting features, including:

More than 50 licensed vehicles, including Toyota, Honda, Nissan, Dodge, Ford, Mazda Mitsubishi, Pontiac, Holden, Volkswagen, Fiat, Renault, Subaru, Peugeot and Chevrolet;

Hundreds of authentic aftermarket parts from leading manufacturers such as A'PEXi, AEM, Bridgestone, Ferodo, Konig, Alpine and HKS that provide players with thousands of personalized vehicle customization combinations;

Progressive, non-linear gameplay that enables players to build their characters and cars, and gain respect and notoriety by winning races and cash;

Unique blending of simulation and the high-octane appeal of arcade-style racing;

Ability to build custom racing crews that work together as a team to win races;

Authentic car physics and damage;

Online head-to-head play on Xbox Live.


Juiced will be available in the fall for XboxTM, PlayStation®2 and PC at suggested retail prices to be determined. The official Juiced Web site will be launched in the coming weeks.

About Juice Games
Juice Games was only officially "born" in January 2003, however, the team has been working together for nearly a decade first at Digital Image Design and latterly as Rage Warrington. With a history that spans games like TFX, EF2000, eRacer, Typhoon and the critically acclaimed but unreleased, Lamborghini, Juice Games has an enviable back catalog. Utilizing their own leading edge technology Juice Games develop for XboxTM, PlayStation®2 computer entertainment system, PC, ID TV and mobile platforms
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
SøgAArdSøgAArdSkrevet 23/01-04 15:07 
FreddiE >
Der er så tydelig forskel på japansk og amerikansk art, at det er direkte sørgeligt.

AMEN!
Home is where the hardware is..
UltraUltraSkrevet 24/01-04 01:21 
Paasch >
Acclaim offentliggjorde i går en ny xbox racer med live support. Spillet kommer til at hedde Juiced. Det er udviklet af juice, som er udvikler fra det nu forhåndsværende Rage Software, der stod bag det meget lovende Lamborghini

Aaah ja, Lamborghini - den demo var godt nok kanon. En skam at vi ikke ser mere til den..
I've fuck the girl in Hanson...
120 emne(r).
« < 1 2 3

Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig