RJK | Skrevet 25/06-11 15:20 | BG&E har sjældent direkte låste vinkler, men vil generelt gerne styre kameraet selv, hvilket for det meste virker fint (bugs i HD-versionen bestemt fraregnet), da hovedparten af spillet som nævnt foregår i mindre, aflukkede sektioner. Udover den sidste tiendedel af spillet, hvor man får mulighed for at flyve, tror jeg slet ikke man har grund til at bruge op/ned på kameraet til noget som helst.
Hvis det ikke er klart, så opponerer jeg imod at man sætter alting ind i kasser og på forhånd bestemmer hvad man vil have og forventer af et spil, i stedet for at give det chancen på dets egne præmisser. Ofte er der jo en god grund til de designvalg der er taget. Så kan man efterfølgende være enig eller uenige i dem, men på forhånd at fravælge fordi noget ikke lige er som alt det andet, er en skadelig indstilling.
Totalt generaliseret udmelding, ikke direkte møntet på nogen af jer :) | »This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
|
|
millennium | Skrevet 27/06-11 10:58 | Jeg hentede demoen i weekenden, bare for at prøve det igen - og var øjeblikkeligt solgt igen. Det KAN altså noget, det spil. :) | The medium is the message.
|
|
jaes | Skrevet 27/11-16 13:41 | Kotaku UK har fået lidt konkret info om 2'eren.
Det vigtigste, IMO:
- Det har været i fuld produktion siden Rayman Legends (2013), men der er et godt stykke udviklingstid tilbage
- Den primære årsag til, at det har taget så lang tid er, at det bliver muligt at rejse fra planet til planet i et rumskib - ala Star Citizen - og det er først med denne konsolgeneration, at det teknologisk har givet mening
http://www.kotaku.co.uk/2016/11/24/michel-ancel-on-beyond-good-evil-2-and-the-future-of-ubisoft |
|
Sumez | Skrevet 27/11-16 17:26 | Jeg forstår ikke helt hvad det er for en teknologi der krævers/ikke har været tilgængelig. Lyder mere som et spørgsmål om budget og omfang. | Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
|
|
jaes | Skrevet 27/11-16 19:29 | Sikkert bare deres måde at sige på, at spil der kombinerer et kæmpe spilareal, stor fokus på computergenererede systemer og AI i stor skala trækker så mange kræfter, at spillet alt for tydeligt ville halte efter andre spil grafisk for 5-10 år siden. |
|