X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Hvilket Rallyspil?


Svar
seebergseebergSkrevet 27/12-03 13:03 
Jeg vil frygtelig gerne have et godt rallyspil til boxen.
Problemet er, at der jo findes en skov af dem og jeg ikke aner, hvilket et jeg skal købe.

Er der nogen der kan anbefale et godt rallyspil? ;P
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
APHAPHSkrevet 27/12-03 13:08, rettet 27/12-03 13:09 
Colin McRea 04 er et rigtigt godt bilspil, og klart det bedste rally spil på market efter min mening. Men hvis du er til et arcade præget spil, er Rallisport Challenge nok det bedste valg.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
seebergseebergSkrevet 27/12-03 13:19 
Rally Fusion er jo billigt... er det ekstremt dårligt??
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
APHAPHSkrevet 27/12-03 13:23 
Jeg har ikke prøvet RF, men det har ikke fået specielt gode anmeldelser. Rallysport er også kommet i en billig version hvis det har interesse.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
seebergseebergSkrevet 27/12-03 13:24, rettet 27/12-03 13:24 
jeg kigger på det, tak for svarene Paasch ;)
Genesis does what Nintendon't!Spiller nu: Uncharted 3: Drake's De..., Forza Motorsport 5, Donkey Kong Country: Tr...
ValkyrieValkyrieSkrevet 27/12-03 14:23 
Jeg kan personligt selv godt lide Ralliesport Challange:-)

Men 2eren er jo snart på vej!
Well crucify the insincere tonight...
TKTKSkrevet 27/12-03 15:17 
rally fusion er pisse godt sys jeg.. min kam. købte dt og jeg blev meget overrasket over prisen på 100 kr. og det fede gameplay... grafisk ik perfekt, men det er sjovt at køre stærkt, og fed styring.. super sjovt.. meget variation. og ik realistisk!
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig