X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Slide-card dårligt for konsollen?


Svar
HenrikmHenrikmSkrevet 26/12-03 15:26 
Se her:

www.bootchips.dk

Er det ikke bare en freeloader ligesom til gamecube, så man kan spille Us og Jap?
Der står, den er baseret på "the knife method". Skader det konsollen?
RJKRJKSkrevet 26/12-03 15:37 
Det er ikke som en Freeloader. Man tvinger cd-trayet åbent med "kniv-metoden", som formentligt skader konsollen på sigt, ja.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RJKRJKSkrevet 26/12-03 15:45 
Jeg skal ikke kloge mig for meget, men den rigtige chip er det rigtige valg. Naiera vil sikkert uddybe, når han kommer forbi.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
NaieraNaieraSkrevet 26/12-03 16:43, rettet 26/12-03 16:44 
"Kniv-metoden" er i hvert fald ikke godt for konsollen, kan vi roligt slå fast.

En chip er klart den bedste løsning. PCV.dk installerer en der kan "nok" (importspil!) for 600,-. De har også de nye, der kan nogle "sjove" ting, og dem vil de have 800,- for at installere.
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SephirothSephirothSkrevet 30/12-03 10:36, rettet 30/12-03 12:11 
Ja, køb en chip. Det har jeg netop gjort og samtidig bestilt Xenogears, Xenosaga og FFX-2!! Aaah, heaven ;)

Edit: jeg bør vist sige, at Greatest Hits versionen af Xenogears lige er udkommet i USA - jeg købte mit for kun 202 kr inkl. porto..
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
CronossCronossSkrevet 30/12-03 12:00 
Speaking of chips, hvordan kan jeg få chippet min V.4 billigt? Jeg skal kun bruge den til importspil, og så duer Neo 2.2 jo ikke...
jaesjaesSkrevet 30/12-03 17:34, rettet 30/12-03 17:39 
Hos www.mm-vision.dk kan man få installeret HK Messiah 2 til 995,- med chip og porto (sikkert kun returporto), og DMS3 og Ripper II Gold Edition til 1195,- med chip og porto.

Jeg troede ikke pcv.dk installerede i V.4 maskiner (jvf. den lange diskussion der var herinde med en af ejerne), men man kan tilsyneladende få installeret en DMS3 til 800,- med chip og porto (sikkert kun returporto).

Ellers så fik jeg en mail af en gut, efter jeg spurgte om det samme i en nyhedsgruppe.
Han sætter alle slags chip i, bl.a. en Messiah 2 klon for 700 + evt. porto.
Hvis du vil have hans mail så sendt en besked.

EDIT: Tror jeg læste forkert. Hos PCV skriver de "DMS 3 v2.0 til v9 installation". Men der menes nu nok, de forskellige chip-versioner, og ikke PS2-versioner :)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig