X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

World Winning Eleven 6 Final Evolution


Svar
APHAPHSkrevet 22/03-03 13:40, rettet 22/03-03 16:23 
er der nogle der ved om dette spil udkommer uden for jp, og er der mulighed for en pal release??

(er der mulighed for at vælge engelsk tekst i jap versionen?)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
AssassinAssassinSkrevet 22/03-03 13:54 
Det gør det ikke. Der kommer altid 3 versioner af Winning Eleven i Japan for hvert release i Europa. Den version vi fik (Pro Evolution Soccer 2) er den midterste af de 3 releases. Og nej, man kan ikke vælge engelsk tekst, men hvis man kender menuerne er det ikke noget problem da de er identiske
Her lips said "no" - but her eyes said "read my lips"
APHAPHSkrevet 22/03-03 14:43 
jeg bestiller det formenligt fra linksang, da de har en pakke med WW6 FE+ freeloader 1.06B, men inden jeg gør det vil jeg lige høre om man også kan spille jap spil på en pal gc, bare man har freeloader
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 22/03-03 14:50 
Det spørgsmål er altså blevet besvaret mange gange før. (!)

Da du er klog nok til at gå op i god billedkvalitet, har du selvfølgelig et RGB kabel og du bruger jo også din GameCube på et RGB kompatibelt fjernsyn.

Ergo har du ingenting at "frygte".
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
ChronoChronoSkrevet 22/03-03 14:52 
Du skal bare have et seperat memorycard til dine japanske spil - de formatere kortet på en anden måde.
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
APHAPHSkrevet 22/03-03 14:53, rettet 22/03-03 14:54 
Naiera >
Det spørgsmål er altså blevet besvaret mange gange før. (!)

jeg har ikke læst nogle indlæg hvor det var jap->pal

Da du er klog nok til at gå op i god billedkvalitet, har du selvfølgelig et RGB kabel og du bruger jo også din GameCube på et RGB kompatibelt fjernsyn.

ja og ja

EDIT: Chrono: det ved jeg godt
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 22/03-03 14:54 
Chrono >
Du skal bare have et seperat memorycard til dine japanske spil - de formatere kortet på en anden måde.

Damn, troede jeg havde husket det hele ;)
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
NaieraNaieraSkrevet 22/03-03 14:55, rettet 22/03-03 14:56 
paasch >
jeg har ikke læst nogle indlæg hvor det var jap->pal

Men prøv nu lige og tænk over hvad det er FreeLoaderen gør. Den gør alle GC'er i stand til at spille alle GC spil!! (med forbehold ;)

Og, så har jeg lige glemt en ting mere... Fjernsynet skal understøtte 60Hz, meeen, med mindre det er ældgammelt skal det nok gå...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 22/03-03 14:57, rettet 22/03-03 14:58 
Naiera nu vil jeg bare være 100% sikker, jeg vil føle mig lidt dum hvis jeg bestilte noget og det så ikke virker, bare fordi jeg ikke spurgte herinde:)
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
NaieraNaieraSkrevet 22/03-03 15:00 
Men det er jo stadigvæk tilladt at lægge to og to sammen...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
APHAPHSkrevet 08/04-03 11:33, rettet 08/04-03 11:46 
Er der andre herinde der ejer dette spil??

hvis der er, så har jeg lige et spørgsmål angående hvordan man saver sine data....det virker som om spillet ikke acceptere mit officielle 59b memorycard, hvad kan det skyldes??

EDIT: jeg fatter hat af japansk, men når man starter spillet op står der noget med 251, kan det tænkes at man minimum skal have et 16mb memorycard(251 blokke)?
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
RJKRJKSkrevet 08/04-03 12:32 
PES-savegames er relativt omfattende, så det kan man vel godt.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
RonaldoRonaldoSkrevet 08/04-03 14:31 
Paasch >
EDIT: jeg fatter hat af japansk, men når man starter spillet op står der noget med 251, kan det tænkes at man minimum skal have et 16mb memorycard(251 blokke)?

Du skal bruge 251 memorycard fordi at selve option filen fylder (vidst nok..) mere end 59 blokke. Spillet formatere memorycard til JAP (og fjerner alt på det), så du kan kun bruge det til JAP saves.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig