X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Star wars:kotor - for fedt


Svar
McPlayboyMcPlayboySkrevet 14/12-03 21:13, rettet 14/12-03 21:16 
jeg fik tre spil ind af døren igår (lørdags)

de 3 var:
Rainbow six3
Top Spin
Star Wars:KOTOR

nu har jeg prøvet RS i forvejen, men ikke topspin.
men da jeg fik spillene, valgte jeg at starte med star wars, for det regnede jeg med, bare lige tog 10 minutter, ville kun lige se grafikken, og hvordan det var, da der jo er delte meninger om at spillet var fedt.

Men efter de 10 minutter, blev det til halve timer, og man skulle se en del film, efter de 30 minutter kunne jeg ikke slippe spillet af syne, jeg har slet ikke prøvet de andre endu, har kun lige set top spin idag, da min kammerat gerne ville prøve det.

men nu er han gået, og så skal jeg tilbage til star wars universet.

Jeg troed godt nok ikke spillet var noget for mig, men det beviste Komplet det modsatte, jeg syntes det blir bedre og bedre for hver time man spiller, og historien bliver mere og mere klar for en, jeg siger hele tiden til mig selv, nu spiller jeg den sidste halve time, men så får man noget nyt at lave, og nye skills man ska prøve.. det er for fedt

jeg kan ikke slippe spillet af syne, men ved at det er skole tid i morgen, så jeg ska i seng til nogenlunde normal tid :(.

THUMBS UP for star wars:KOTOR !!

EDIT: jeg har lige vundet det der racer-løb, og fået min "leder" tilbage, og har afleveret det serum til den "gode" healer og ikk davok, jeg har også lige klaret Militær basen, og skal til at aflevere Militær koden til en mand, som kan få mig og mine medlem væk fra planeten.

glæder mig til jeg selv blir jedi, og ikk skal styre den tåbelig kvinde !...
MuH
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 14/12-03 22:48, rettet 14/12-03 22:48 
Godt at høre at en mere har fået øjnene op for dette fantastiske spil :) KOTOR er simpelthen en fornøjelse fra start til slut.
(...)
McPlayboyMcPlayboySkrevet 14/12-03 23:05 
har du gennemført det???

er lige kommet til jedi'ernes planet, og skal svare på en masse spørgsmål

kan kun 3 af dem. :)

ska finde det fjerde. rigtig fedt spil
MuH
yokanabsteryokanabsterSkrevet 14/12-03 23:27 
Yep, rigtig fedt spil, fed stemning og god grafik...Foresten hvornår kommer det der downloadable content?
soon the world will be one big computer
McPlayboyMcPlayboySkrevet 15/12-03 03:18 
hvad skulle der egntlig komme??

ny patch?
MuH
ValkyrieValkyrieSkrevet 15/12-03 08:11 
Nope. Der kommer det content som PC ejerne har fået.

Det består vist af 100 items, eller sådan noget - Også et lille område som er til trade! Det er en lille spaceport ude foran Yarvin 4s måne(Der hvor Exar Kun døde)...

Men det vides ikke hvor meget af dette der når ind som DLC! Bioware postede bare på deres forum at dette var planen!
Well crucify the insincere tonight...
McPlayboyMcPlayboySkrevet 15/12-03 09:33 
okay, jeg er ikke kommet til den planet, har kun lige klartet den første jedi, syd for Jedi-council basen ;)

((hun var let))

får man fordele/ulemper ved at være DARK/LIGHT??

hvilke skills er kragtige..og gode at ha ?

har Choke, og stun.
MuH
AmbyAmbySkrevet 15/12-03 10:09 
Det giver kæmpe fordele at være Dark-Light :P
Have no thing I'd rather see, Since I found Serenity.Spiller nu: Mirror's Edge, Resistance 2
McPlayboyMcPlayboySkrevet 15/12-03 12:23 
jeg har lige valgt at tage den sidste opgradering efter Chokoe...KILL hedder den.

er den vild?

hvilken en er bedst..? fortæl
jeg mangler 2 centimeter, så er jeg total dark. :)
MuH
PalsgaardPalsgaardSkrevet 15/12-03 12:32, rettet 15/12-03 12:36 
I må endelig ikke drille mig nu!

Jeg har lige mødt Holdan for første gang, og næsten lige snakket med Zax første gang, men har brugt 4-5 timer på spillet allerede. Jeg har det såen at jeg altid skal snakke med alt og alle inden jeg går videre, og har måske på fornemmelsen at jeg stadig er i starten!? hvor befinder jeg mig såen cirka?

EDIT: Vil lige nævne at jeg også er fuldstændig betaget af dette spil!
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
McPlayboyMcPlayboySkrevet 15/12-03 13:46 
Hmm, du er ikke så langt...1/4 af øjen er ca. komplet, du ska skaffe forskellige passcard mm.

- men vil helst ikk røbe for meget, da du bare skal gå på opdagelse ;)

gør megen brug af dit MAP..det er godt, der kan du se hvor forskellige steder er... :)

Reminder:
Ville stadig gerne vide hvilke forces, som er nytting i intenste fights. er lvl 12
MuH
FozferFozferSkrevet 15/12-03 14:25 
Jeg har også lige købt det, og kan slet ikke stoppe med at spille det :)

Er Juhani egentlig en man kan få med i sit party? Jeg kom til at dræbe hende :/
The GuardiansThe GuardiansSkrevet 15/12-03 18:49, rettet 15/12-03 18:50 
En nyttige force... Bruger selv meget Death Field, Heal, og Force Storm.

Og ja du kan få Juhani med i dit party.
I have witnessed countless empires break before me.Spiller nu: Halo 2 [Limited Collect..., Elder Scrolls IV, The: ..., Battlefield 2: Modern C...
Fox McCloudFox McCloudSkrevet 15/12-03 19:23 
Hvis man dræber Juhani, får man så en erstatning, eller vil der bare være en tom plads i ens party selection skærm resten af spillet? Jeg valgte selvfølgelig, at omvende hende til den lyse side som det dydsmønster jeg er.
... Dog efterfulgt af, at jeg gik på en rampage, der varede meget af spillet (med en meget mørk karakter som resultat), før jeg endelig besluttede mig for at blive dydsmønster igen og få den "gode" slutning - Ja, jeg var sgu lidt af en skizo...
(...)
nullernullerSkrevet 15/12-03 20:06 
Jeg har aldrig spillet RPG. men jeg har KOTOR via et spil byt. så nu han den stået på hylden i snart 2 måneder
efter at have læst denne tråd, kan det godt være at den snart skal proppes ind i boxen. ;-)
Nu med Xbox 360
fumfumSkrevet 15/12-03 20:10 
Gør du bare det NullerBuller, det er sjovt.
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig