X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

En indrømmelse.


Svar
RebelheartRebelheartSkrevet 12/12-03 23:32 
Ja, jeg er ikke stolt over at indrømme, at sidst jeg havde gang i et konsolspil, var den 03/10-03!

Der er ellers blevet investeret i en håndfuld spil i perioden både til GameCube og Xbox, men de er alle med det samme røget ubrugte ind på hylden.

Jeg må være blevet syg! :-(
nullernullerSkrevet 12/12-03 23:47 
Jeg har også haft svært ved at komme over til konsollerne
derfor har jeg solgt min ps2,
Jeg har dog spillet lidt, broken svord til xbox det kostede lige 30 timer.
og så er PGR2 jo kommet til xbox og det er for fedt, så
der bliver også brugt nogle timer.
men jeg har også købt mange spil, der kun bliver brugt som pynt. det er sgu for dyrt..
Nu med Xbox 360
KeenKeenSkrevet 12/12-03 23:56 
I har for mange penge... :)
JinkJinkSkrevet 13/12-03 00:01 
Jeg fatter ikke at så mange af jer kan købe så mange spil og så dårligt nok spille dem. Især dig Rebelheart. Er du rig eller hvad? For ellers så brug dog dine penge på noget andet hvis du alligevel ikke spiller dem. Det andet er jo for latterligt.

Jeg har intet job og får ingen lommepenge så jeg bliver hver gang nød til at tigge mine forældre om et nyt spil. Men til gengæld spiller jeg dem også og ved hvilke spil jeg vil have istedet for bare at prøve.

Og hvorfor have så mange når I ikke er noget langt i de andre spil? Det er da ikke førsteindtrykket der er det bedste ved et spil. Det er når man er kommet langt ind i det at det bliver spændne.
quadquadSkrevet 13/12-03 00:04 
Det er jo det at eje dem og have dem. Jeg har da heller ikke spillet halvdelen af mine spil over 2 timer, men de er der jo, og det er det som tæller :)
JAAJAASkrevet 13/12-03 01:20 
Se der er en, der har forstået, hvad gaming drejer sig om :D
RebelheartRebelheartSkrevet 13/12-03 01:52 
Papa >
Jeg fatter ikke at så mange af jer kan købe så mange spil og så dårligt nok spille dem. Især dig Rebelheart. Er du rig eller hvad? For ellers så brug dog dine penge på noget andet hvis du alligevel ikke spiller dem. Det andet er jo for latterligt.

Hids dig dog ned! ;-)

Jeg har pt. 2 spil til GameCube (1 af dem er ubrugt) og 7 spil til Xbox (4 af dem er ubrugte).
Ved tit at sælge spillene videre sørger jeg for ikke at gå helt konkurs. Dog mister jeg stadig en del penge.
Og nej, jeg er ikke rig!

Jeg indrømmer gerne, at mit forhold til mine konsoller og spillene dertil ikke er optimalt og det vil jeg prøve at ændre på fra nu af.
Allerede her i løbet af weekenden vil jeg tage skridtet og udpakke mit eksemplar af Counter-Strike til Xbox.
F-Zero GX til GameCube er også lige så stille begyndt at trække i mig.

Hvem ved, måske er jeg ved at komme mig over krisen!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 13/12-03 02:41 
Næste generation køber jeg ét spil af gangen.
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
TLTLSkrevet 13/12-03 03:23 
Jeg ved ikke med jer... Men jeg har et mål. Jeg vil gennemføre alle mine spil. For at få det meste ud af de penge der er brugt på dem.. Og også fordi det er sjovt, og udfordrende..

Selv om jeg nok aldrig kommer igennem Resident Evil 1.
What is it Snake?Spiller nu: Guitar Hero, World Of Warcraft
JAAJAASkrevet 13/12-03 06:29, rettet 13/12-03 06:30 
Born2Play >
Næste generation køber jeg ét spil af gangen.

Jeg havde tænkt på noget lignende, men at have 2, max 3 spil, som jeg spiller, på hylden ad gangen. Det er ikke altid, at jeg lige gider spille det samme spil i en uge i træk, så lidt variation skal der være mulighed for.
DommergaardDommergaardSkrevet 13/12-03 14:17 
Næste Generation vil jeg koordinere mine spil-køb ordentligt! Jeg er blevet mere nærig på det sidste og gider ikke at købe spil mere, kun brugte :/

Sidste nye spil jeg købte var Zelda: TWW og det købte jeg på release-dagen! Så det er kun dem jeg ser som 100 % MUST jeg køber!

Kan huske at jeg købte et spil hver 3. uge til min Dreamcast, hvordan havde jeg råd til det?? Det samme med N64, jeg købte hele tiden spil og ofrede endda 700,- på Wayne Gretzkys Hockey (Eller hvad det nu hedder...) det var HELT vildt så dyrt det var, men det tænkte jeg ikke over!

Glæder mig til næste generation!
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/12-03 02:21 
Sonic.dk >
Sidste nye spil jeg købte var Zelda: TWW og det købte jeg på release-dagen! Så det er kun dem jeg ser som 100 % MUST jeg køber!

Jeg har kun en Cube at købe spil til. Jeg køber kun de store titler og en brugt "god" titel i ny og næ - Alligevel er jeg fattig. Jeg havde det sgu egentlig bedre i de tidlige N64 dage (Mario 64 og Wave Race var nok).
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 14/12-03 09:27 
Jeg er også blevet meget kristisk hvad angår spilkøb. Dels fordi jeg nemt bliver træt af et spil og derfor skuffet over, hvis jeg har køt noget lort. Men også pga. den høje pris.

Ja ja, jeg købte Unlimited SaGa, men det måtte jeg bare eje ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
JAAJAASkrevet 14/12-03 16:44 
Hvordan er det så, Unlimited SaGa?
SephirothSephirothSkrevet 14/12-03 17:29 
... absolut kun for hardcore RPG fans. Jeg har ærlig talt ikke spillet det meget, kun et par timers tid. Købte det bare for at have det i samlingen.
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 14/12-03 23:16 
Sephiroth >
Jeg er også blevet meget kristisk hvad angår spilkøb.

*LOL* My partner in crime ;-)
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SephirothSephirothSkrevet 15/12-03 06:58 
Ja, du ved mere en nogen anden, hvad jeg taler om B2P ;)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
AndyAndySkrevet 15/12-03 09:32 
Hvad taler du da om?:P
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KalicolaKalicolaSkrevet 15/12-03 11:23 
Jeg mener ikke at man bare skal købe spil for at eje dem. jo måske gamle klassikere.

Jeg køber aldrig et spil med mindre at jeg ved, at jeg vil bruge mange timer på det.

Forresten så købte jeg engang ISS til N64'eren for 800kr.. Doohh!!!!
For The Love Of The Game
AndyAndySkrevet 15/12-03 11:34 
Offtopic: Hvad står ISS for?
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
KalicolaKalicolaSkrevet 15/12-03 11:42 
International Superstar Soccer :-)
For The Love Of The Game
ChronoChronoSkrevet 15/12-03 13:26 
Det spil var bestemt også alle pengene værd!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
JinkJinkSkrevet 15/12-03 13:40 
Enig!

Købte det selv da jeg var omkring 11-12 år for mine egne penge og har aldrig fortrudt det.

Vil stadig mene at det er det bedste fodboldspil der findes! Hvordan ISS2 på xbox så kan blive så dårligt fatter jeg ikke og en ellers fremragende serie er ødelagt.

Var ISS 2000 egentlig godt?
CronossCronossSkrevet 15/12-03 14:59 
ISS 2000 er klart det bedste fodboldspil nogensinde!

Min personlige mening er lidt ligegyldig da jeg har spillet ISS 98 klart mest, men set fra et objektivt synspunkt er ISS 2000 det perfekte spil. Jeg spiller stadigvæk begge spil, og de er rent faktisk de spil jeg spiller oftest. Kan vi ikke snart lave en ISS Cup på P.R? ;)
AndyAndySkrevet 15/12-03 15:05 
Darknon >
International Superstar Soccer :-)

Takker takker:-)
Congratulations! you have just wrote post Number 100!:D
JinkJinkSkrevet 15/12-03 15:43, rettet 16/12-03 01:16 
Cronoss >
Kan vi ikke snart lave en ISS Cup på P.R? ;)

Du vil ALDRIG have en chance mod mig i ISS 64 hvis jeg bare fik det genopfrisket(har solgt N64 for lang tid siden).
ChronoChronoSkrevet 15/12-03 18:44 
Vi må da klart afholde en lille ISS-cup til PES3-cuppen!
I can't go fighting evil on an empty stomach, you know!
CronossCronossSkrevet 16/12-03 01:17 
Papa >
Du vil ALDRIG have en chance mod mig i ISS 64 hvis jeg bare fik det genopfrisket(har solgt N64 for lang tid siden).


Selvfølgelig vill jeg have en chance mod dig :)
Det er jo klart det spil jeg har spillet mest igenem tiden (Ja ja, Morrowind kommer nok desværre ikke engang i nærheden), og jeg kan uden at kny udnævne mig til den bedste ISS spiller i verden!
Så er det jo op til jer at bevise at jeg tager fejl ;)
RaGeRaGeSkrevet 16/12-03 01:53 
ISS 64 var nok det fedeste fodboldspil ever! Derimod har jeg aldrig brudt mig om PES serien.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig