X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Smidt af XBL med Stofanet


Svar
PoulPoulSkrevet 11/12-03 22:17 
Nogle som har haft problemer med at køre XBL via en direkte opkobling gennem Stofa på det seneste? Hertil aften blev jeg med jævne mellemrum smidt af nettet mens jeg var på XBL, men efter jeg genstartede min PC kunne jeg signe on igen. IP'en havde iøvrigt ikke ændret sig, så det er ikke der problemet ligger.
GrillBillerDKGrillBillerDKSkrevet 11/12-03 23:10 
er du tilmeldt Always on? på stofa?
At det er bras er ikke ensbetydende med at det ikke virker, men det har du åbenbart svært ved at forstå. (JackD - 2006)
PoulPoulSkrevet 11/12-03 23:31 
Nope, men det burde vel ikke være noget problem?? Jeg har før kunnet køre XBL på denne måde.
APHAPHSkrevet 11/12-03 23:41 
Det problem havde jeg også engang imellem, før jeg fik familie pakken + always on.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PoulPoulSkrevet 14/12-03 22:01 
Jeg har også overvejet at få mig en familiepakke, men jeg synes principielt det er forkert at jeg skal betale for en familiepakke, når jeg er eneste person i husstanden.
Mister ThanakiMister ThanakiSkrevet 15/12-03 16:04 
Jeg mener det samme og det er jo heller ikke nødvendigt med en familiepakke, hvis man tilmelder sig allways on. Men hvis man gerne vil slippe for de 25 kr ekstra om måneden kan man jo bare købe en router selv, og så er det problem løst.
Bar' kør på, så ska' du se!!!!
PoulPoulSkrevet 15/12-03 17:09, rettet 15/12-03 17:10 
Jeg frygter bare lidt at Stofa kan lave et eller andet, som gør at min router bliver "blokeret". Jeg kørte med router i et stykke tid uden problemer overhovedet, men lige pludselig virkede den opsætning ikke mere. Jeg har routeren til reperation lige pt. og er spændt på at høre hvad D-Link siger til den.

Iøvrigt er det ikke de 25 kr. jeg er så meget imod, men mere de 499 man skal betale for at oprette et familieabonnement. I mit tilfælde skal de jo ikke røre en finger, da jeg har router/kabler osv.
APHAPHSkrevet 15/12-03 17:22, rettet 15/12-03 17:23 
Er stofa begyndt at tage 499kr for oprettelsen?

Da jeg tilmeldte mig for ca et halvt år siden(da hed det ikke familie pakke), var oprettelsen gratis og jeg giver også kun 15kr om måneden for 5 ekstra ip adresser.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
APHAPHSkrevet 18/12-03 22:05 
Nu er jeg blevet smidt af live to gange i aften, og igår var den også gal med mit stofanet:(
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
nullernullerSkrevet 19/12-03 00:31 
Jeg tror at det er som vinden blæser. lige nu har jeg spillet PGR2 i 2-3 timer, og alt var ok. Men sidste gang blev jeg smidt af 3 gange.på en time.
Nu med Xbox 360
PoulPoulSkrevet 19/12-03 08:34 
Paasch >
Nu er jeg blevet smidt af live to gange i aften, og igår var den også gal med mit stofanet:(

Jeg troede du slap for den slags med familiepakken....:)
APHAPHSkrevet 19/12-03 08:58 
Det troede jeg også. Jeg havde jævnligt disse problemer før jeg fik familiepakken for ca et halvt år siden, men nu begynder jeg åbenbart at få de problemer igen, men det er forhåbenligt midlertidige problemer.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
ReinholdJJReinholdJJSkrevet 19/12-03 15:20, rettet 19/12-03 15:21 
Tjek altid lige deres hjemmeside! da der vil stå hvis der er fejl på nettet eller andet! http://www.stofanet.dk/ det står ude i højre side!! eller på denne side http://driftstatus.stofanet.dk/
"If Microsoft is the solution, I want my problem back." ;-)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig