X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Wind waker - 9,3 fra GS!


Svar
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 14:31 
Så fik Wind Waker 9,3 fra gamespot! En fin score, men den matcher ikke 10 tallet som Ocarina of time, men så igen går det over 8,3 tallet Majoras mask fik:)

Ellers har det fået 97% fra gamespy og det er insider hos IGN, så det kan vi ikke se endnu:)

Men det er da fedt at Wind waker ikke skuffer, men er det normalt så at Famitsu vil give det 40/40 når Amerikanerne ikke er lige så glade for det? Måske er det bare japansk, for japansk til Amerikanerne!
Well crucify the insincere tonight...
NaieraNaieraSkrevet 21/03-03 14:34 
IGN giver 9.6
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
RJKRJKSkrevet 21/03-03 14:36 
Gedens Farfar >
men er det normalt så at Famitsu vil give det 40/40 når Amerikanerne ikke er lige så glade for det?

Det er normalt at amerikanerne giver højere scores til amerikanske spil.

Det er i hvert fald min opfattelse.
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 14:36 
...... Jeg ved ikke egentlig hvad jeg skal sige. Det er en fin score, men skal vi virkelig regne med at Metroid Prime er bedre?
Well crucify the insincere tonight...
RJKRJKSkrevet 21/03-03 14:52 
Personligt gør jeg bestemt ikke :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 15:02 
Ja, jeg vil jo ikke være negativ eller noget, men selve Metroid konceptet tror jeg ikke er mig. Jeg vil jo ikke dømme spillet men fjender der respawner, og lock on, og hoppe platforms gameplay i First person view er ikke lige mig.

Men hvis jeg ser det på den anden side synes jeg at Majoras Mask er lige så godt som OOT, og det gav GS jo kun 8,3 så jeg går ud fra at det er en smagssag!

Glæder mig til at se hvad Edge giver:) Der er altid noget at diskutere over Edges reviews, fordi alle biver så sure når de hakker alle ens yndlingsspil ned:)
Well crucify the insincere tonight...
SumezSumezSkrevet 21/03-03 15:03 
Jeg har også klart mere tillid til Zelda. Et ægte Nintendospil :)
Spis sundt og tro på dig selvSpiller nu: Gravity Circuit, Bonze Adventure
jaesjaesSkrevet 21/03-03 17:49 
RJK >
Gedens Farfar >
men er det normalt så at Famitsu vil give det 40/40 når Amerikanerne ikke er lige så glade for det?

Det er normalt at amerikanerne giver højere scores til amerikanske spil.

Det er i hvert fald min opfattelse.

Eller omvendt, at japanerne giver (for) høje karaktere til japanske spil ;)
RJKRJKSkrevet 21/03-03 17:54 
Jeg mener europæerne mest følger japanernes karakterer, så nej... :)
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
MadsMadsSkrevet 21/03-03 17:57, rettet 21/03-03 17:57 
Metroid Prime skuffer virkelig. I hvert fald alt det hype jeg havde hørt om det, man skal ikke kede sig efter en halv time, eller..?

Musikken er dog genial!

Men Wind Waker har jeg tilgengæld store forventninger til, det kan ikke skuffe ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
jaesjaesSkrevet 21/03-03 18:11 
RJK >
Jeg mener europæerne mest følger japanernes karakterer, så nej... :)

Ok, det er jeg så ikke enig i.

Men hold k***, hvor ser det spil fedt ud, jvf. videoerne.
Jeg har altid hadet cel shading, men det passer perfekt til WW synes jeg.
Mest pga. det geniale design, og de gode animationer.
Må-have-en-Cube :)
RJKRJKSkrevet 21/03-03 18:17, rettet 21/03-03 18:17 
jaes >
Ok, det er jeg så ikke enig i.

De gode europæiske anmeldelser følger de japanske ;p

Nej, jeg gider ikke endnu en Halo-diskussion, så vi stopper bare her... :)

(Al respekt for Assassin, selvfølgelig :))
»This Is Beginning Of A Fantastic Story«Spiller nu: Fire Emblem: Three Hous..., Hellblade: Senua's Sacr..., Fire Emblem Fates
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 18:34 
Kan i huske i Nintendo 64 udgaverne aat Links fe, den altid snurede rundt om de ting man skulle...? F.eks en kontakt eller en kiste!

I Wind Waker, har de takket været Cel Shading, lavet detaljerede udtryk i Links hovde, så han f.eks. glor over på det man skal som et hint. Egentlig genialt, istedet for at en fe fortæller nogen åbenlyst, så man ved man skal gøre. Det virker ihvert fald mere "tro" Mod Zelda verdenen, men jeg har jo ikke spillet det, så det er bare et gæt, men jeg må sgu også se at få den Cube! Hvor meget koster det Metroid bundle btw?
Well crucify the insincere tonight...
PieyanthikosPieyanthikosSkrevet 21/03-03 18:35 
1599,- mener jeg...
SephirothSephirothSkrevet 21/03-03 18:38 
Snakker Link i spillet?! For jeg er træt af RPG'er, hvor hovedpersonen bare står og nikker tavst hele tiden (Legend of Legaia, andre Zelda-spil, Chrono Trigger + flere). Selvom spillet kan være nok så suverænt, synes jeg overhovedet ikke at hovedpersonen har nogen personlighed, hvis han/hun ikke siger noget som helst...
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 21/03-03 18:50 
Tøv lige! ;)

Med hensyn til Chrono Trigger, skal du nok liige tage kasetternes begrænsninger i betragtning...
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
MadsMadsSkrevet 21/03-03 18:55 
Jeg kan godt lide at de bare lukker... og nikker ;)
"cinema replaces our gaze with a world in harmony with our desires"
SephirothSephirothSkrevet 21/03-03 19:02 
Naiera >
Tøv lige! ;)

Med hensyn til Chrono Trigger, skal du nok liige tage kasetternes begrænsninger i betragtning...

Jaja, men der var vel plads til text ;) Jeg er sq ligeglad med voice-acting!
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
ValkyrieValkyrieSkrevet 21/03-03 19:22 
Jeg tror det har noget at gøre med at helten skal være en man kan forstille sig er en helt. Vi har jo alle en eller anden version af en helt, og hvordan vi selv synes helten skal opføre sig. Det er ligesom med Master Chief i Halo. Bungie har valgt aldrig at vise hans ansigt, for så kan spilleren bare forstille det ansigt indenunder som spilleren nu ønsker, og lige for at få noget klart! Med Links sindsyge høje skrig når han dør, dykker op til overfladen i havet, tager skade etc... Vil vi så virkelig have voice acting?
Well crucify the insincere tonight...
SephirothSephirothSkrevet 21/03-03 19:25 
Teki >
Jeg kan godt lide at de bare lukker... og nikker ;)

Ja, nogle gange burde de bare allesammen holde deres kæft (Shenmue, Resi....)
Spiller nu: Catherine, Beyond Good & Evil HD
NaieraNaieraSkrevet 21/03-03 20:13 
Sephiroth >
Jaja, men der var vel plads til text ;) Jeg er sq ligeglad med voice-acting!

Nåå!
THERE... ARE... FOUR... LIGHTS!Spiller nu: Final Fantasy VII: Rebi...
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 23/03-03 15:41 
Jeg har nu hørt (læst) et sted (vist et interview med Shigeru Miyamoto) at grunden til det hele er med tekst i stedet for stemmer, er fordi at de vil lade det til vores egen fantasi hvordan vores "helt" er.
jaesjaesSkrevet 23/03-03 15:51 
Det er også det folk siger :)

Men det er korrekt - det er fra interviewet, på den officielle WW side.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 23/03-03 15:51 
Teki >
Jeg kan godt lide at de bare lukker... og nikker ;)

Det sagde jeg også, hvorefter hun gik i vrede :-(
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
SvovlmunkSvovlmunkSkrevet 23/03-03 16:50 
Har folk sagt det? o.Ô
my bad :!
Det er svært for en lille hjerne af finde rundt i alle jeres metaforer. :/

(btw jeg er ny her hvis i ikke allerede har fundet ud af det)
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig