X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt spil


Svar
KeenKeenSkrevet 10/12-03 14:34, rettet 10/12-03 14:35 
Jeg overvejer at købe et nyt spil til min xbox, men jeg er lidt i tvivl om hvad for et spil jeg vil ha

Soldier Of Fortune II: Double Helix
Crimson Skies: High Road To Revenge
Amped 2
Rainbow Six 3
Project Gotham Racing 2
Swat: Global Strike Team (Udkommet?)

Det er jo alle online spil...

Hvad er jeres mening??? (Lag Online?, God single/multiplayer del?, Holdbarhed?, Generalt godt/dårligt?)
JinkJinkSkrevet 10/12-03 14:44 
Hold dig i hvert fald væk fra Crimson Skies og SOF2
APHAPHSkrevet 10/12-03 14:55 
Hvilket spil du skal anskaffe afhænger meget af hvilken genre du foretrækker, da de fleste af de spil du nævner, er virkelig gode. Personligt har jeg fået mest glæde ud af Project Gotham, som praktisk talt har uendelig holdbarhed både i SP og online.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-03 15:17, rettet 10/12-03 15:30 
Jeg vil også mene at PGR2 er langt det bedste af de spil du nævner der. Og måske også det der ville holde længst, desuden er der mange der spiller det...

Jeg ville mene at listen så sådan ud (for mig):
PGR2
Crimson Skies/SoF II (mener at de et eller andet sted er lige gode)
Rainbow Six 3

Amped kan jeg af gode grunde ikke placere. Men tror det er fedt.

Nå ja glemte lige SWAT, men det aner jeg heller ikke en skid om :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KTCKTCSkrevet 10/12-03 17:25 
Kom nu bare på Crimson Skies holdet og uddel nogle smæk sammen med os andre danskere :)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KeenKeenSkrevet 10/12-03 18:15 
Hvad med lag online? er der noget af det?
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-03 18:19 
Der er ca. 2 sek. lag i Crimson, hvilket betyder at der sker helt forskellige ting på spillernes skærme :/.
Altså den ene spille kan flyve tæt forbi een, men på eens skærm sker dette først 2 sek efter, så man kan stadig nå at skyde dem :/
Spiller nu: Phantasy Star IV
KeenKeenSkrevet 10/12-03 18:21 
lyder skummelt... hvad med SOF?
OmenOmenSkrevet 10/12-03 18:21 
Metal Arms: Glitch in the system.
'nuff said ;)
Vote Ficus!
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-03 18:23 
Knight Keen >
lyder skummelt... hvad med SOF?

Ikke noget særligt, så vidt jeg ved.
Spiller nu: Phantasy Star IV
APHAPHSkrevet 10/12-03 18:59 
SOF2 skulle efter sigende været det ringeste live spil, hvad lag angår.
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
PlaykidPlaykidSkrevet 10/12-03 19:25 
Har ikke oplevet lag i SOF2, men jeg har også kun spillet det et par gange online.
Men ellers er jeg ret skuffet over spillet både online og offline, det holder ikke i længden.

Jeg kan godt lide Crimson Skies, men de 2 sek. forsinkelse kan være noget så irreterende.
F.eks. flyver du lige mod en modstander, heldigvis rammer han dig ikke, men så snart i er fløjet forbi hinanden ryger livsmåleren ned på rød:/
Og tager du health eller ammo går der også et par sek. før de bliver registreret.

Det kan være meget svært at time sin manøvre, men ellers er spillet underholdende online og single player delen er også rigtigt god.
Spiller nu: Halo 3
KTCKTCSkrevet 10/12-03 19:32 
De to sekunder er ikke så slemt som det lyder, og faktisk gør de, at spillet forløber mere glidende. Flyene "zapper" nemlig ikke rundt, som man kan opleve andre spil gøre, med mindre der er et fjols, som hoster 16 spillere på en lille forbindelse.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
JinkJinkSkrevet 10/12-03 19:42 
PS2 playkid >
Det kan være meget svært at time sin manøvre, men ellers er spillet underholdende online og single player delen er også rigtigt god.

Spillet er KUN noget værd i singleplayer vil jeg mene.
PlaykidPlaykidSkrevet 10/12-03 19:55 
Den er tilgengæld også god synes jeg, men jeg kan også godt lide online delen.
Spiller nu: Halo 3
KonsolkongenKonsolkongenSkrevet 10/12-03 19:57 
Paasch >
SOF2 skulle efter sigende været det ringeste live spil, hvad lag angår.

Intet lag i forhold til RS3
Spiller nu: Phantasy Star IV
PlaykidPlaykidSkrevet 10/12-03 19:57 
KTC >
De to sekunder er ikke så slemt som det lyder, og faktisk gør de, at spillet forløber mere glidende. Flyene "zapper" nemlig ikke rundt, som man kan opleve andre spil gøre, med mindre der er et fjols, som hoster 16 spillere på en lille forbindelse.

Nej, jeg ville også foretrække det her frem for at spillet hakkede, men mange gange kan man godt blive pissed over at blive skudt ned uden at vide hvor skuddene kom fra.
Spiller nu: Halo 3
KeenKeenSkrevet 10/12-03 20:01 
hmm... det kunne egentlig godt være jeg vil kaste mig over Crimson Skies...
RaGeRaGeSkrevet 10/12-03 21:42, rettet 10/12-03 21:45 
Paasch >
SOF2 skulle efter sigende været det ringeste live spil, hvad lag angår.

Det er nok det eneste FPS spil, som jeg stortset ingen lag har haft i på XBL.

Og til knight Keen, så vil jeg varmt anbefale Crimson Skies, som er ret morsomt online.
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
JesperJesperSkrevet 12/12-03 07:29, rettet 12/12-03 07:31 
SWAT er okay, men ikke en decideret taktisk shooter. Der er mere action i det hvis du spørger mig. Voice delen er dog lækker. Læs evt. min anmeldelse på Zantiago i løbet af weekenden. Men bare så I ikke tager fejl - spillet kan ikke spilles over Live, men du kan gemme scores, downloade nye baner osv...
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig