X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Long Horn fra Microsoft.


Svar
BomberBomberSkrevet 07/12-03 02:50 
Jeg ville lige høre om der er nogen der kender til det næste styresystem fra microsoft? Jeg har set lidt af det og det skulle efter sigende hedde LONG HORN. Men det kan jo hurtigt ændres.

Microsoft har selv lægt Alha versioner ud som er tilgængelig for brugere. Som så skal teste det for fejl osv.

Jeg tror der bliver arbejdet på højtryk i Bill Gates firma. Selvom Windows stadig sidder tungt på tronen, afviger flere og flere over til altarnativer. Som Linux og OS.

Men lad os nu se...måske bliver det næste en kæmpe succes eller ender det ligsom med millinium.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
EulogyEulogySkrevet 07/12-03 09:57, rettet 07/12-03 16:40 
LONG HORN har da været ude i alpha versioner i noget tid mener jeg. Ret mig hvis det er løgn men jeg mener at det har været ude i ca et halvt år..
'Hi super nintendo Chalmers'
MrCaseMrCaseSkrevet 07/12-03 10:01 
jeg ved i hvert fald at en af mine venner sidder og leger med det...
Have you considered sucking less?
BomberBomberSkrevet 07/12-03 16:37, rettet 07/12-03 20:49 
Jaja jeg ved godt det har været der længe, jeg så det også første gang i april.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
BomberBomberSkrevet 08/12-03 13:04, rettet 08/12-03 13:13 
Måske skulle man invistere i det, når det kommer. Er der nogen der har en dato på en udgivelse? Måske bliver det slutningen af næste år.

EDIT. Jeg har lige fundet ud af at det kommer om to år.
*But...it is written if the Evil Spirit arms the Tiger with claws Brahman provided wings for the Dove Thus spake the Super Guru*
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig