X FOR HAN ARK VUR
» SAM INFO AKT BSK

Nyt bundle, men Thompson drev?


Svar
OkottaOkottaSkrevet 05/12-03 20:58 
Jeg købte et Xbox Christmas Bundle (Halo + Midtown Madness 3) idag, og Xbox'en er en version 1.2, men drevet ser ud til at være et Thompson drev.

Kan det passe?

Mit drev ser sådan ud : http://users.cybercity.dk/~dsl67027/Tems%20hjemmesider/Tems%20billeder/1.0.jpg

En ven har købt samme bundle, men hans drev ser sådan ud :

http://users.cybercity.dk/~dsl67027/Tems%20hjemmesider/Tems%20billeder/1.1.jpg

Bør jeg bytte min Xbox, til en udgave som har et andet drev?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
fumfumSkrevet 05/12-03 21:05 
Ka' det ikke være ligemeget?. Det giver nok ikke problemer i din ejetid, som jeg anslår at være cirka 3 måneder +- 14dage.
:=)
I used to jog, but the ice cubes kept falling out of my glass.
Born2PlayBorn2PlaySkrevet 05/12-03 21:06, rettet 05/12-03 21:07 
Okotta >
Bør jeg bytte min Xbox, til en udgave som har et andet drev?

Ja helt ærligt. Din vens ligner et Samsung.

Et spørgsmål ER spillene på samme disc?
Swine flu for me and you!Spiller nu: Batman: Arkham Asylum
OkottaOkottaSkrevet 05/12-03 21:18 
Spillene er på hver sin disc.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KoludaKoludaSkrevet 05/12-03 21:36, rettet 05/12-03 21:36 
Okotta >
Jeg købte et Xbox Christmas Bundle (Halo + Midtown Madness 3) idag, og Xbox'en er en version 1.2, men drevet ser ud til at være et Thompson drev.

Bør jeg bytte min Xbox, til en udgave som har et andet drev?


Alle Nye bundles er v1.4 med Thomson drev.
Så nej du kan ikke få den byttet til en med andet drev.
Hvis du vil have en med samsung skal du have en v1.1 eller v1.2 så er der størst chance for det er med samsung eller Philips.

V1.3 er også med blandet Philips og Thomson i senere versioner.

Så v1.1 og v1.2 er PT. de bedste versioner hvad drevet angår.
Markovich dkMarkovich dkSkrevet 05/12-03 22:00 
Hvilken slags drev er bedst eller dyrest for den sags skyld!!
PalsgaardPalsgaardSkrevet 05/12-03 22:08, rettet 05/12-03 22:09 
Koluda >

Alle Nye bundles er v1.4 med Thomson drev.


Nu hænger det sådan sammen at det er den præcist samme bundle vi har købt, den med Halo MM3, 1 controler S og 2 måneders Live, men det er to forskellige drev der er i....?

Hvordan ser man hvilken version sin XBox er?
Quomodo ValesSpiller nu: Grand Theft Auto IV, Diablo II: Lord Of Dest..., Metal Gear Solid 4: Gun...
OkottaOkottaSkrevet 05/12-03 23:19 
Koluda >
V1.3 er også med blandet Philips og Thomson i senere versioner.

Siden MS stadig putter Thomson drev i maskinerne, er disse drev virkeligt så slemme så?

Det er en V 1.3 jeg har.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KTCKTCSkrevet 06/12-03 02:13 
Du er sikker på det ikke et Philips? Det minder nemlig ret meget om Thomson ved første øjekast.

Det skal heller ikke kunne siges, om Thomson har lavet en bedre serie til de nye Xboxe. Prøv eventuelt at se om dyret vil afspille en brændt musik-cd (skriv her om den vil, tak)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
KoludaKoludaSkrevet 06/12-03 09:32 
Det er Thomson i v1.4 har chippet 8 den sidste uge, alle var thomson drev.

Hvis du har fået en med i en bundle er det sikkert en fejl.

v.14 har serienummer ******* 34105
KoludaKoludaSkrevet 06/12-03 12:15 
Har lige fået 2 helt nye v1.4 ind af døren der skal chippes.
Det er begge v1.4 men produceret 10-10-03 og de er begge med Samsung drev.
Så der er åbenbart Samsung i de nye v1.4 og ikke i de gamle.
De sidste 8 v1.4 maskiner jeg har chippet har alle været fra slutningen af oktober.

Så hvis man vil være sikker på det er Samsung , ser det ud til man skal købe en der er produceret November.
OkottaOkottaSkrevet 06/12-03 12:47 
KTC >
Du er sikker på det ikke et Philips? Det minder nemlig ret meget om Thomson ved første øjekast.

Hvordan kan man se om det er et Philips drev? Har nogen et billede liggende?

Iøvrigt er min Xbox produceret 23-08-2003.
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
APHAPHSkrevet 06/12-03 12:53 
http://www.home.no/emus/tutorial/philips_thomson_samsung.jpg
Spiller nu: Civilization IV, Halo 3, Everybody's Golf: World...
KoludaKoludaSkrevet 06/12-03 13:31 
Okotta >
Hvordan kan man se om det er et Philips drev? Har nogen et billede liggende?

Iøvrigt er min Xbox produceret 23-08-2003.


Så er det sikkert et Thomson desværre :(
OkottaOkottaSkrevet 06/12-03 14:06 
Hvis man aldrig skal ha' sin Xbox chippet, og kun bruger den til at spille originale spil på - er der så noget problem i at ha' et Thomson drev?

Jeg kender flere, som har haft deres Xboxe siden launchen, for snart 2 år siden - og som har Thomson drev - som aldrig har haft problemer med deres drev.

Èn gang for alle: Hvad er det nøjagtigt Thomson drev ikke kan, som de andre drev kan?

Hvad er det, der er så slemt ved Thomson drev, hvis man bare bruger Xbox'en til at spille originale spil på?
Tongue-tied and twisted just an earth-bound misfit, I
KoludaKoludaSkrevet 06/12-03 14:26 
Nej

Kender da også folk som ikke har problemer med Thomson, og dem der har , har fået byttet drevet på garantién....

Thomson drevet kan ikke læse CD-R kun CD-RW , den læser også dårligere en Philips og Samsung ved DVD-R og RW skiver, og skulle være det drev der hurtigts bliver slidt op.

Men ved orig. spil er der faktisk ikke den store forskel på dem, thomson laver dog et par læsefejl mere en de andre gør.

De nye Thomson drev kan jo også være bedre en det første de brugte, jeg har da ikke haft problemer med de nye maskiner jeg har testet med CD-RW.
RaGeRaGeSkrevet 06/12-03 15:07 
Har heldigvis et Phillips drev i min Xbox, phew!
"Better to reign in Hell than serve in Heaven."
KTCKTCSkrevet 06/12-03 17:38 
Har du prøvet at se om de "nye" Thomson drev kan afspille brændte musik cd'er (CD-R)?

Forresten er det også langt fra alle CD-RW, som Thomson vil læse, og så er der som nævnt større risiko for at den laver læsefejl med tiden.
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
PlaykidPlaykidSkrevet 06/12-03 17:44 
Mht. at Thimson drevet skulle være dårligere.
Jeg spillede NFS:UG sammen med nogle venner under 1 time, men alligevel resulterede det i et en DDE "Cannot read disk, your disk might be dirty or damage", noget i den stil i hvertfald.
Jeg har ikke haft problemer med at afvikle spillene fra harddisken af, så enten må drevet være dårligt, eller også er det bare EA's skyld:)
Spiller nu: Halo 3
KoludaKoludaSkrevet 06/12-03 17:51 
KTC >
Har du prøvet at se om de "nye" Thomson drev kan afspille brændte musik cd'er (CD-R)?

Forresten er det også langt fra alle CD-RW, som Thomson vil læse, og så er der som nævnt større risiko for at den laver læsefejl med tiden.

Nej, fik jeg ikke lige testet, og alle maskinerne er nu sendt.

Bruger selv HP´s CD-RW og har ikke fundet en eneste maskine som ikke ville kører dem....
Så tester normalt bare med dem, så er jeg sikker på at Xboxén/Chippen virker som den skal.
KTCKTCSkrevet 06/12-03 18:04 
Jeg bruger også HP's CD-RW'er, men det var sikkert også dem, jeg anbefalede dig i sin tid, ikke ;)
A small cog? Now that you mention it, I know a puzzle about an object that almost fits that description.
Login for at besvare
Profilnavn
Kodeord
Husk mig